Συνέντευξη Φέτελ: Εθισμένος στις νίκες!

Συνέντευξη Φέτελ: Εθισμένος στις νίκες!

Ο 23χρονος παγκόσμιος πρωταθλητής μιλώντας μετά την 6η του νίκη φέτος σε 8 αγώνες τονίζει ότι όσες φορές κι αν ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου αυτό ούτε συνηθίζεται ούτε έχει λιγότερη ένταση.

Συνέντευξη Φέτελ: Εθισμένος στις νίκες!

Ο 23χρονος παγκόσμιος πρωταθλητής μιλώντας μετά την 6η του νίκη φέτος σε 8 αγώνες τονίζει ότι όσες φορές κι αν ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου αυτό ούτε συνηθίζεται ούτε έχει λιγότερη ένταση.

Ο Φέτελ μοιράστηκε τα συναισθήματά του με τους δημοσιογράφους στη Βαλένθια πριν ακόμη στεγνώσει η σαμπάνια από τη φόρμα του…

Σκοπεύεις να συνεχίσεις τις νίκες στον ίδιο ρυθμό μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος;
Είναι υπέροχο συναίσθημα η νίκη. Όμως τα πράγματα αλλάζουν πολύ γρήγορα στη F1 και εύκολα μπορείς να βρεθείς εκτός βάθρου, οπότε δεν πρέπει να επαναπαύεσαι στις δάφνες σου αλλά να ψάχνεις συνεχώς για τρόπους να βελτιωθείς. Για μια φανταστική μέρα σαν την σημερινή είμαστε περήφανοι καθώς αγγίξαμε την τελειότητα και αξίζει να πανηγυρίσουμε γι’ αυτό. Αμέσως μετά πρέπει να μείνουμε προσηλωμένοι στο στόχο μας ώστε να το επαναλάβουμε αυτό την επόμενη φορά.

Έχεις αρχίσει να συνηθίζεις στις νίκες;
Πιστέψτε με αυτό δε συμβαίνει ποτέ κάθε νίκη είναι ιδιαίτερη και μοναδική. Αν με ρωτήσετε όμως αν οι νίκες είναι εθιστικές, η απάντηση είναι ναι.

Θεωρούσες βέβαιο ότι θα κερδίσεις αυτό τον αγώνα που πήγε τέλεια για σένα;
Ποτέ δεν είναι βέβαιο. Οι 57 γύροι ήταν πάρα πολύ απαιτητικοί και στην αρχή του αγώνα δεν είχαμε ξεκαθαρίσει απόλυτα ποια στρατηγική θα ακολουθούσαμε οπότε δε δέχομαι ότι έκανα περίπατο στο πάρκο.

Απ’ έξω έμοιαζε να έχεις βάλει cruise control και να ταξιδεύεις προς το βάθρο;
Εντάξει είχα μια σταθερή διαφορά που μου επέτρεπε να ελέγχω το ρυθμό μου ανάλογα με τους υπόλοιπους. Βέβαια δεν υπήρχε τέτοια διαφορά δυναμικής ώστε να μπορώ να ανοίξω τη διαφορά όπως ήθελα. Η διαφορά ήταν ένα με δυο δέκατα στο γύρο οπότε πρόσεχα πάρα πολύ τι γίνεται πίσω μου γιατί εύκολα σε ένα ντουμπλάρισμα μπορεί να χάσεις ακόμη και μισό δευτερόλεπτο. Μπορεί απ’ έξω να έμοιαζε βαρετό αλλά πιστέψτε με δεν ήταν καθόλου. Σπάνια στη F1 πάνε όλα όπως τα σχεδιάζεις.

Κλείσιμο

Είναι απορίας άξιο πως μπορείς να πηγαίνεις τόσο γρήγορα και ταυτόχρονα να μην πιέζεις τα ελαστικά σου…
Δεν πρόκειται να σας αποκαλύψω το μυστικό μου. Σοβαρά τώρα αν συγκρίνετε το ρυθμό του αγώνα σε σχέση με πέρυσι θα δείτε ότι είναι πιο αργός η F1 έχει αλλάξει. Ξεκινάμε με υψηλό φορτίο καυσίμου που βαίνει μειούμενο κατά τη διάρκεια του αγώνα, οπότε δεν χρειάζεσαι πολύ μυαλό για να βρεις τα βέλτιστα σημεία αλλαγής των ελαστικών και να προστατεύσεις τα ελαστικά σου.

Φέτος οι αλλαγές των κανονισμών αποσκοπούσαν στη διευκόλυνση των προσπερασμάτων. Ξεκινώντας και τερματίζοντας πρώτος βέβαια δεν κάνεις προσπεράσματα…
Αν όμως πρέπει να υπερασπιστείς τη θέση σου είναι δύσκολο εξαρτάται βέβαια από την πίστα και την επίδραση των ζωνών DRS. Τα προσπεράσματα φέτος αριθμητικά είναι πολύ περισσότερα απ’ ότι άλλες χρονιές. Όσο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε οι θεατές έχουν αποδεχτεί με ενθουσιασμό τις αλλαγές και πλέον ξέρουν ότι μπορεί να κριθεί μια θέση ακόμη και στα τελευταία μέτρα ενός αγώνα.

Ο Φέτελ στον τελευταίο αγώνα στο GP της Ευρώπης πήρε νίκη, pole ενώ σημείωσε και ταχύτερο γύρο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης