Παιχνίδια στρατηγικής!
Παιχνίδια στρατηγικής!
Ο χθεσινός αγώνας στη Μαλαισία είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον με την εξέλιξη να είναι απρόβλεπτη και συναρπαστική.
Αν εξαιρέσει κανείς τον poleman Σεμπάστιαν Φέτελ που εκκίνησε και τερμάτισε πρώτος...
Ο χθεσινός αγώνας στη Μαλαισία είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον με την εξέλιξη να είναι απρόβλεπτη και συναρπαστική.
Αν εξαιρέσει κανείς τον poleman Σεμπάστιαν Φέτελ που εκκίνησε και τερμάτισε πρώτος (σ.σ: είναι η 6η φορά που συνέβη κάτι τέτοιο σε 13 αγώνες στην Σεπάνγκ) πιο πίσω δόθηκε απίστευτη μάχη για τις υπόλοιπες θέσεις στο βάθρο.
Ο Χάμιλτον που εκκινούσε 2ος επηρεάστηκε αρνητικά από την επιθετική του οδήγηση που φθείρει τα ελαστικά και σε συνδυασμό με τη μάχη που είχε με τον Αλόνσο και την ποινή (+20sec) που πήρε λόγω αυτής τερμάτισε τελικά 8ος.
Ο Βρετανός καταφέρεται εναντίον της στρατηγικής της ομάδας αλλά η ανάλυση - αντιπαραβολή με τη στρατηγική που ακολούθησε ο Μπάτον δεν τον δικαιώνει.
Αντίστοιχα ο Μαρκ Γουέμπερ που εκκινούσε 3ος αντιμετωπίζοντας προβλήματα με το KERS περιορίστηκε τελικά στην 4η θέση μετά από τιτάνια μάχη.
Αντίθετα ο 4ος στη σειρά εκκίνησης Τζένσον Μπάτον ακολουθώντας τη βέλτιστη στρατηγική
Αν εξαιρέσει κανείς τον poleman Σεμπάστιαν Φέτελ που εκκίνησε και τερμάτισε πρώτος (σ.σ: είναι η 6η φορά που συνέβη κάτι τέτοιο σε 13 αγώνες στην Σεπάνγκ) πιο πίσω δόθηκε απίστευτη μάχη για τις υπόλοιπες θέσεις στο βάθρο.
Ο Χάμιλτον που εκκινούσε 2ος επηρεάστηκε αρνητικά από την επιθετική του οδήγηση που φθείρει τα ελαστικά και σε συνδυασμό με τη μάχη που είχε με τον Αλόνσο και την ποινή (+20sec) που πήρε λόγω αυτής τερμάτισε τελικά 8ος.
Ο Βρετανός καταφέρεται εναντίον της στρατηγικής της ομάδας αλλά η ανάλυση - αντιπαραβολή με τη στρατηγική που ακολούθησε ο Μπάτον δεν τον δικαιώνει.
Αντίστοιχα ο Μαρκ Γουέμπερ που εκκινούσε 3ος αντιμετωπίζοντας προβλήματα με το KERS περιορίστηκε τελικά στην 4η θέση μετά από τιτάνια μάχη.
Αντίθετα ο 4ος στη σειρά εκκίνησης Τζένσον Μπάτον ακολουθώντας τη βέλτιστη στρατηγική
και έχοντας σαν ατού το απέριττο στυλ οδήγησης που δε φθείρει πολύ τα λάστιχα κατάφερε να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.
Δεν είναι τυχαίο ότι ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής το 2009 δήλωνε πριν την εκκίνηση: «Νομίζω ότι θα είναι ένας πολύ συναρπαστικός αγώνας με τα λάστιχα που έχουμε».
Πίσω του τερμάτισε ένας άλλος πιλότος που φημίζεται για την καλή διαχείριση των ελαστικών του, ο Νικ Χάιντφελτ με τη Renault που άντεξε στο τέλος την πίεση του Γουέμπερ.
Θυμίζουμε ότι η Pirelli είχε στη διάθεση όλων των ομάδων δυο γόμες την σκληρή και τη μαλακή και όλοι οι οδηγοί είχαν υποχρέωση να τις χρησιμοποιήσουν και τις δυο.
Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε την στρατηγική αλλαγών ελαστικών που ακολούθησαν οι πιλότοι στον παρακάτω πίνακα:
S: μαλακή γόμα
H: σκληρή γόμα
σε παρένθεση αναφέρετε ο γύρος εισόδου στα πιτ.
Αξίζει επιπλέον να επισημάνουμε:
• Οι τρεις πρώτοι εκκίνησαν με μαλακά ελαστικά και έκαναν 3 pit stop βάζοντας τα σκληρά μόνο στο τέλος.
• Ο Χάιντφελτ συμπλήρωσε 18 γύρους με τα σκληρά ελαστικά
• Ακόμη πιο εντυπωσιακή ήταν η επίδοση του Καμούι Κομπαγιάσι που έκανε μόνο 2 pit stop και κατάφερε να συμπληρώσει 20 γύρους με τα σκληρά ελαστικά.
• Ο Γουέμπερ έκανε 4 pit stop όπως και ο Χάμιλτον τελικά καθώς τα ελαστικά του παρέδωσαν πνεύμα 4 γύρους πριν το τέλος.
• Ο Αλόνσο υποχρεώθηκε να κάνει 4 pit stop για να αλλάξει αεροτομή μετά τη σύγκρουσή του με το Χάμιλτον.
Δεν είναι τυχαίο ότι ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής το 2009 δήλωνε πριν την εκκίνηση: «Νομίζω ότι θα είναι ένας πολύ συναρπαστικός αγώνας με τα λάστιχα που έχουμε».
Πίσω του τερμάτισε ένας άλλος πιλότος που φημίζεται για την καλή διαχείριση των ελαστικών του, ο Νικ Χάιντφελτ με τη Renault που άντεξε στο τέλος την πίεση του Γουέμπερ.
Θυμίζουμε ότι η Pirelli είχε στη διάθεση όλων των ομάδων δυο γόμες την σκληρή και τη μαλακή και όλοι οι οδηγοί είχαν υποχρέωση να τις χρησιμοποιήσουν και τις δυο.
Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε την στρατηγική αλλαγών ελαστικών που ακολούθησαν οι πιλότοι στον παρακάτω πίνακα:
S: μαλακή γόμα
H: σκληρή γόμα
σε παρένθεση αναφέρετε ο γύρος εισόδου στα πιτ.
Αξίζει επιπλέον να επισημάνουμε:
• Οι τρεις πρώτοι εκκίνησαν με μαλακά ελαστικά και έκαναν 3 pit stop βάζοντας τα σκληρά μόνο στο τέλος.
• Ο Χάιντφελτ συμπλήρωσε 18 γύρους με τα σκληρά ελαστικά
• Ακόμη πιο εντυπωσιακή ήταν η επίδοση του Καμούι Κομπαγιάσι που έκανε μόνο 2 pit stop και κατάφερε να συμπληρώσει 20 γύρους με τα σκληρά ελαστικά.
• Ο Γουέμπερ έκανε 4 pit stop όπως και ο Χάμιλτον τελικά καθώς τα ελαστικά του παρέδωσαν πνεύμα 4 γύρους πριν το τέλος.
• Ο Αλόνσο υποχρεώθηκε να κάνει 4 pit stop για να αλλάξει αεροτομή μετά τη σύγκρουσή του με το Χάμιλτον.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα