Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
H Aston Martin Vantage γίνεται Roadster
H Aston Martin Vantage γίνεται Roadster
Λίγες μέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα της Vantage Roadster στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης η Aston Martin δίνει στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του ελκυστικού νέου μοντέλου της.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Η ανοιχτή Vantage είναι σίγουρα ένα μοντέλο που πολλοί περίμεναν με ανυπομονησία καθώς το πάντρεμα της ήδη ελκυστικής Vantage με την ελευθερία της ανοιγόμενης οροφής είναι κάτι αναμφίβολα ακαταμάχητο. Οι φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η Aston Martin επιβεβαιώνουν αυτό ακριβώς καθώς η Vantage Roadster είναι ένα άκρως ελκυστικό sports car με την αφαίρεση της κανονικής οροφής να μην έχει επηρεάσει στο παραμικρό την καλλίγραμμη σιλουέτα που ήδη γνωρίζαμε από την coupe εκδοχή.
Βλέπουμε πως η Aston Martin αποφάσισε να ακολουθήσει τη λύση της μαλακή αναδιπλούμενης οροφής η οποία σύμφωνα με τις πληροφορίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα μπορεί να αναδιπλωθεί σε 6,7’’ όταν το αυτοκίνητο είναι στάσιμο και σε 6,8’’ όταν κινείται με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα. Πρόκειται για τον ταχύτερο χρόνο μεταξύ των roadster με μαλακή οροφή που υπάρχουν σήμερα στην αγορά. Από εκεί και πέρα θα σημειώσουμε πως η εν λόγω οροφή σε συνδυασμό με το μηχανισμό αναδίπλωσης και τις απαραίτητες ενισχύσεις του αμαξώματος έχουν επιφέρει μια αύξηση του βάρους κατά 60 κιλά σε σχέση με την Vantage coupe.
Αυτό το επιπλέον βάρος κρύβεται και πίσω από τις ελάχιστα υποδεέστερες επιδόσεις καθώς η Roadster θα χρησιμοποιεί τον ίδιο 4.0 V8 κινητήρα των 510 ίππων που συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων όπως ακριβώς και στην coupe. Έτσι το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 3,7’’ (μόλις 0,2’’ πιο αργά από την coupe) ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 306 χλμ./ώρα. Επιπλέον εκτός από τον κινητήρα η Roadster θα έχει και αντίστοιχες προδιαγραφές οπότε θα διαθέτει ενεργητική ανάρτηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αλλά και σύστημα torque vectoring.
Βλέπουμε πως η Aston Martin αποφάσισε να ακολουθήσει τη λύση της μαλακή αναδιπλούμενης οροφής η οποία σύμφωνα με τις πληροφορίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα μπορεί να αναδιπλωθεί σε 6,7’’ όταν το αυτοκίνητο είναι στάσιμο και σε 6,8’’ όταν κινείται με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα. Πρόκειται για τον ταχύτερο χρόνο μεταξύ των roadster με μαλακή οροφή που υπάρχουν σήμερα στην αγορά. Από εκεί και πέρα θα σημειώσουμε πως η εν λόγω οροφή σε συνδυασμό με το μηχανισμό αναδίπλωσης και τις απαραίτητες ενισχύσεις του αμαξώματος έχουν επιφέρει μια αύξηση του βάρους κατά 60 κιλά σε σχέση με την Vantage coupe.
Αυτό το επιπλέον βάρος κρύβεται και πίσω από τις ελάχιστα υποδεέστερες επιδόσεις καθώς η Roadster θα χρησιμοποιεί τον ίδιο 4.0 V8 κινητήρα των 510 ίππων που συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων όπως ακριβώς και στην coupe. Έτσι το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 3,7’’ (μόλις 0,2’’ πιο αργά από την coupe) ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 306 χλμ./ώρα. Επιπλέον εκτός από τον κινητήρα η Roadster θα έχει και αντίστοιχες προδιαγραφές οπότε θα διαθέτει ενεργητική ανάρτηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αλλά και σύστημα torque vectoring.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα