Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Οι νέες plug-in υβριδικές Mercedes-Benz A250e και Β250e
Οι νέες plug-in υβριδικές Mercedes-Benz A250e και Β250e
Η Mercedes-Benz διευρύνει τη γκάμα των μικρομεσαίων μοντέλων της A-Class και B-Class προσθέτοντας σε αυτή δύο νέες υβριδικές plug-in εκδόσεις.
UPD:
Οι νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις φέρουν τον κωδικό 250e και συνοδεύονται από τα λογότυπα EQ Power που φανερώνουν τον συσχετισμό με την ηλεκτρική ισχύ. Οι μόνη οπτική διαφοροποίηση που μπορεί να μαρτυρήσει τη διαφορετικότητα των υβριδικών εκδόσεων είναι η παρουσία μιας δεύτερης τάπας ανεφοδιασμού πίσω από την οποία φυσικά κρύβεται η πρίζα για την φόρτιση της μπαταρίας των 15.6kWh.
Οι εκδόσεις 250e φορούν τον γνωστό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.33lt με 160 ίππους ο οποίος όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων. Το υβριδικό σύστημα προσφέρει μια συνδυαστική απόδοση 218 ίππων και 45,9 χλγμ ροπής που τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.
Το παραπάνω πακέτο συνοδεύεται από άκρως ενδιαφέρουσες επιδόσεις καθώς η Α250e μπορεί να επιταχύνει 0-100χλμ./ώρα σε 6,6’’ ενώ η Β250e σε 6,8’’ με την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 235χλμ./ώρα. Παράλληλα το υβριδικό σύστημα εξασφαλίζει την δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για περισσότερα από 60 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.
Σύμφωνα με την Mercedes μάλιστα η παρουσία του υβριδικού συστήματος έχει επηρεάσει ελάχιστα την χωροταξική διαμόρφωση για επιβάτες και αποσκευές χάρη σε μια ιδιαίτερα προσεκτική χωροθέτηση των επιμέρους συμβατικών και υβριδικών συστημάτων. Οι δύο νέες Α250e και B250e αποτελούν μέρος του σχεδίου εμπλουτισμού της γκάμας της Mercedes με περισσότερα από 20 ηλεκτρικά και ηλεκτροποιημένα μοντέλα έως το 2020.
Οι εκδόσεις 250e φορούν τον γνωστό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.33lt με 160 ίππους ο οποίος όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων. Το υβριδικό σύστημα προσφέρει μια συνδυαστική απόδοση 218 ίππων και 45,9 χλγμ ροπής που τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.
Το παραπάνω πακέτο συνοδεύεται από άκρως ενδιαφέρουσες επιδόσεις καθώς η Α250e μπορεί να επιταχύνει 0-100χλμ./ώρα σε 6,6’’ ενώ η Β250e σε 6,8’’ με την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 235χλμ./ώρα. Παράλληλα το υβριδικό σύστημα εξασφαλίζει την δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για περισσότερα από 60 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.
Σύμφωνα με την Mercedes μάλιστα η παρουσία του υβριδικού συστήματος έχει επηρεάσει ελάχιστα την χωροταξική διαμόρφωση για επιβάτες και αποσκευές χάρη σε μια ιδιαίτερα προσεκτική χωροθέτηση των επιμέρους συμβατικών και υβριδικών συστημάτων. Οι δύο νέες Α250e και B250e αποτελούν μέρος του σχεδίου εμπλουτισμού της γκάμας της Mercedes με περισσότερα από 20 ηλεκτρικά και ηλεκτροποιημένα μοντέλα έως το 2020.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα