Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
H BMW δεν σκέφτεται την εξέλιξη έκδοσης Μ για τη Σειρά 1
H BMW δεν σκέφτεται την εξέλιξη έκδοσης Μ για τη Σειρά 1
Παρά τον ανταγωνισμό που έχει δημιουργηθεί στο χώρο των hyper hot hatch η BMW φαίνεται πως δεν θα προχωρήσει στη δημιουργία μιας σκληροπυρηνικής Μ1.
UPD:
Η νέα Σειρά 1 φέρνει μαζί της μια σημαντική αλλαγή για το μικρή BMW καθώς σηματοδοτεί τη μετάβαση από την πίσω στην εμπρός κίνηση. Ωστόσο αυτή η αλλαγή δεν αναμένεται να επηρεάσει τον έντονο οδηγικό χαρακτήρα καθώς οι δημιουργοί της υπόσχονται πως η νέα γενιά θα ταράξει τα νερά της κατηγορίας σε ότι αφορά την πιστότητα των οδικών χαρακτηριστικών.
Προς το παρόν η πιο δυνατή έκδοση στη γκάμα είναι η τετρακίνητη M135i xDrive με δίλιτρο TwinPower Turbo κινητήρα 306 ίππων και 45,9 χλγμ. ροπής. Πιθανότατα αυτή θα παραμείνει η κορυφαία επιλογή για το νέο hatchback της BMW για το επόμενο διάστημα καθώς σε πρόσφατη συνέντευξή του ο διευθυντής παραγωγής της BMW M, Carsten Pries δήλωσε πως η εταιρία δεν έχει στα πλάνα της μια σκληροπυρηνική Μ1.
Μεταξύ άλλων ο Pries τόνισε πως τα μελλοντικά μοντέλα Μ θα πρέπει να έχουν ενδιαφέρον για την παγκόσμια αγορά και ένα πολύ γρήγορο μικρό hatchback ίσως να ενθουσιάζει τους Ευρωπαίους αλλά έχει πολύ μικρό αντίκτυπο στον υπόλοιπο κόσμο. Επιπλέον το κόστος για την εξέλιξη ενός τέτοιου μοντέλου ώστε να έχει τον χαρακτήρα που αρμόζει σε μια Μ σημαίνει και μια σημαντική επιβάρυνση στο κόστος του αυτοκινήτου. Είναι λοιπόν αρκετά δύσκολο να βρεις το κοινό που θα είναι διατεθειμένο να πληρώσει πολλά για ένα μικρό αυτοκίνητο.
Αντίθετα η εταιρία βλέπει πολύ θετικά την προοπτική για την εξέλιξη μιας έκδοσης με έμφαση στις επιδόσεις για τη μεγάλη Χ7. Η ιδέα της Χ7 Μ ίσως να μην δείχνει τόσο ταιριαστή για όσους έχουν στο μυαλό τους τις απαιτήσεις που συνεπάγεται η επίτευξη ενός κοφτερού οδηγικού χαρακτήρα. Ωστόσο σύμφωνα με τον Pries υπάρχει ένα αρκετά σεβαστό κοινό που θα υποδεχόταν ιδιαίτερα ζεστά ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ειδικά στις ΗΠΑ όπου το μέγεθος της Χ7 είναι κάτι τυπικό για τα αυτοκινητιστικά δεδομένα.
Προς το παρόν η πιο δυνατή έκδοση στη γκάμα είναι η τετρακίνητη M135i xDrive με δίλιτρο TwinPower Turbo κινητήρα 306 ίππων και 45,9 χλγμ. ροπής. Πιθανότατα αυτή θα παραμείνει η κορυφαία επιλογή για το νέο hatchback της BMW για το επόμενο διάστημα καθώς σε πρόσφατη συνέντευξή του ο διευθυντής παραγωγής της BMW M, Carsten Pries δήλωσε πως η εταιρία δεν έχει στα πλάνα της μια σκληροπυρηνική Μ1.
Μεταξύ άλλων ο Pries τόνισε πως τα μελλοντικά μοντέλα Μ θα πρέπει να έχουν ενδιαφέρον για την παγκόσμια αγορά και ένα πολύ γρήγορο μικρό hatchback ίσως να ενθουσιάζει τους Ευρωπαίους αλλά έχει πολύ μικρό αντίκτυπο στον υπόλοιπο κόσμο. Επιπλέον το κόστος για την εξέλιξη ενός τέτοιου μοντέλου ώστε να έχει τον χαρακτήρα που αρμόζει σε μια Μ σημαίνει και μια σημαντική επιβάρυνση στο κόστος του αυτοκινήτου. Είναι λοιπόν αρκετά δύσκολο να βρεις το κοινό που θα είναι διατεθειμένο να πληρώσει πολλά για ένα μικρό αυτοκίνητο.
Αντίθετα η εταιρία βλέπει πολύ θετικά την προοπτική για την εξέλιξη μιας έκδοσης με έμφαση στις επιδόσεις για τη μεγάλη Χ7. Η ιδέα της Χ7 Μ ίσως να μην δείχνει τόσο ταιριαστή για όσους έχουν στο μυαλό τους τις απαιτήσεις που συνεπάγεται η επίτευξη ενός κοφτερού οδηγικού χαρακτήρα. Ωστόσο σύμφωνα με τον Pries υπάρχει ένα αρκετά σεβαστό κοινό που θα υποδεχόταν ιδιαίτερα ζεστά ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ειδικά στις ΗΠΑ όπου το μέγεθος της Χ7 είναι κάτι τυπικό για τα αυτοκινητιστικά δεδομένα.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα