Και αυτές τις γιορτές το River West είναι ο απόλυτος προορισμός για αγορές, διασκέδαση, και βόλτες για όλη την οικογένεια, ανεβάζοντας την festive διάθεση στα ύψη.
Η hi-tech τετρακίνηση του Opel Insignia Country Tourer
Η hi-tech τετρακίνηση του Opel Insignia Country Tourer
Θέλοντας να αναδείξει το σύστημα τετρακίνησης του Insignia Country Tourer, η Opel αναλύει το σύστημα του crossover μεσαίου της, κατά τη διάρκεια της Χειμερινής Εκπαίδευσης της εταιρείας.
Το Opel Insignia Country Tourer με Twinster τετρακίνηση (all-wheel drive) και έλεγχο κατανομής ροπής μεταξύ των αξόνων (torque vectoring) ταιριάζει άριστα στο χιονισμένο και παγωμένο τοπίο του Thomatal όπου διεξάγεται η Χειμερινή Εκπαίδευση της Opel. Το πρόγραμμα, εκτός από φρενάρισμα και επιτάχυνση, εύρεση των ορίων πρόσφυσης και ασφαλή οδήγηση σε ακραίες συνθήκες, περιλαμβάνει και άφθονες απολαυστικές στιγμές.
Όλα αυτά επιτυγχάνονται με το Opel Insignia Country Tourer, που είναι ιδανικό για άνετα ταξίδια. Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 25 mm και προστατευτικές ποδιές, το Opel Insignia Country Tourer δημιουργεί την επιθυμία να αφήσεις την άσφαλτο και να βγεις στο χώμα. Κάτω από το αμάξωμα κρύβεται το μυστικό για απεριόριστη οδηγική απόλαυση: Το σύστημα τετρακίνησης Twinster με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring).
«Η εξαιρετική κατευθυντική ευστάθεια και σταθερότητα στις στροφές, ακόμα και σε ακραίες οδικές συνθήκες, χαρακτηρίζουν το πιο σύγχρονο σύστημα τετρακίνησης της Opel,» δήλωσε ο Andreas Holl, Διευθυντής Ελέγχων και Εξέλιξης Τετρακίνησης της Opel. Το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης βασίζεται σε υψηλή τεχνολογία: «Στο Twinster με torque vectoring, δύο συμπλέκτες αντικαθιστούν το συμβατικό διαφορικό στον πίσω άξονα. Σαν αποτέλεσμα, το σύστημα μπορεί να εφαρμόζει ροπή σε έναν ή και στους δύο πίσω τροχούς ατομικά σε κλάσματα του δευτερολέπτου» εξήγησε ο Holl. Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς μεταφέρεται άριστα ανά πάσα στιγμή. «Το Twinster επιτρέπει ένα εξαιρετικά υψηλό εύρος ροπής από 0 Nm στον ένα τροχό μέχρι 1.500 Nm στον άλλο.
Επιπλέον, η κατανομή ροπής μπορεί να ελέγχεται ανεξάρτητα από την ολίσθηση και την ταχύτητα περιστροφής του τροχού. Επίσης, η διάταξη είναι πιο συμπαγής: Καθώς υπάρχουν δυο συμπλέκτες πριν τα ημιαξόνια, το πίσω διαφορικό καταργείται, εξοικονομώντας χώρο και βάρος» πρόσθεσε. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στο Insignia Country Tourer να είναι και πιο ευέλικτο και ακριβές στις στροφές. Προσφέρει εξαιρετικό κατευθυντικό έλεγχο για μέγιστη ευστάθεια και υποδειγματική πρόσφυση σε όλες τις επιφάνειες – ακόμα και στο χιόνι και τον πάγο. Γενικά, υψηλότερη ροπή αποστέλλεται στον εξωτερικό πίσω τροχό, το όχημα σταθεροποιείται και το Insignia στρίβει με μεγαλύτερη ακρίβεια, ανταποκρινόμενο πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού. Επομένως ο έλεγχος κατανομής ροπής (Torque vectoring) μεταφράζεται σε αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας.
Όλα αυτά επιτυγχάνονται με το Opel Insignia Country Tourer, που είναι ιδανικό για άνετα ταξίδια. Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 25 mm και προστατευτικές ποδιές, το Opel Insignia Country Tourer δημιουργεί την επιθυμία να αφήσεις την άσφαλτο και να βγεις στο χώμα. Κάτω από το αμάξωμα κρύβεται το μυστικό για απεριόριστη οδηγική απόλαυση: Το σύστημα τετρακίνησης Twinster με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring).
«Η εξαιρετική κατευθυντική ευστάθεια και σταθερότητα στις στροφές, ακόμα και σε ακραίες οδικές συνθήκες, χαρακτηρίζουν το πιο σύγχρονο σύστημα τετρακίνησης της Opel,» δήλωσε ο Andreas Holl, Διευθυντής Ελέγχων και Εξέλιξης Τετρακίνησης της Opel. Το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης βασίζεται σε υψηλή τεχνολογία: «Στο Twinster με torque vectoring, δύο συμπλέκτες αντικαθιστούν το συμβατικό διαφορικό στον πίσω άξονα. Σαν αποτέλεσμα, το σύστημα μπορεί να εφαρμόζει ροπή σε έναν ή και στους δύο πίσω τροχούς ατομικά σε κλάσματα του δευτερολέπτου» εξήγησε ο Holl. Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς μεταφέρεται άριστα ανά πάσα στιγμή. «Το Twinster επιτρέπει ένα εξαιρετικά υψηλό εύρος ροπής από 0 Nm στον ένα τροχό μέχρι 1.500 Nm στον άλλο.
Επιπλέον, η κατανομή ροπής μπορεί να ελέγχεται ανεξάρτητα από την ολίσθηση και την ταχύτητα περιστροφής του τροχού. Επίσης, η διάταξη είναι πιο συμπαγής: Καθώς υπάρχουν δυο συμπλέκτες πριν τα ημιαξόνια, το πίσω διαφορικό καταργείται, εξοικονομώντας χώρο και βάρος» πρόσθεσε. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στο Insignia Country Tourer να είναι και πιο ευέλικτο και ακριβές στις στροφές. Προσφέρει εξαιρετικό κατευθυντικό έλεγχο για μέγιστη ευστάθεια και υποδειγματική πρόσφυση σε όλες τις επιφάνειες – ακόμα και στο χιόνι και τον πάγο. Γενικά, υψηλότερη ροπή αποστέλλεται στον εξωτερικό πίσω τροχό, το όχημα σταθεροποιείται και το Insignia στρίβει με μεγαλύτερη ακρίβεια, ανταποκρινόμενο πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού. Επομένως ο έλεγχος κατανομής ροπής (Torque vectoring) μεταφράζεται σε αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα