Η Volvo ετοιμάζει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της

Η Volvo ετοιμάζει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της

Βασισμένο στο πρωτότυπο 40.2 θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο από τη Volvo, που θα ξεχωρίζει στη γκάμα της εταιρείας και αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το 2019.

Στο πρωτότυπο 40.2 θα είναι βασισμένο το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Volvo. Όπως είχαν παρουσιαστεί ένα χρόνο πριν, μαζί με το 40.1 που αποτέλεσε –σχεδόν αυτούσιο- τη βάση για το νέο XC40, έτσι και η συνέχεια για τη Volvo θα έχει ηλεκτρικό «ύφος» με μπαταρίες. Οι πρώτες εκτιμήσεις όταν παρουσιάστηκε, ήταν πως πρόκειται για τον προπομπό της νεάς γενιάς του S40, αν και το ηλεκτρικό του μοτέρ είναι αυτό που αποκαλύπτει με τον πιο πειστικό τρόπο το μέλλον.

story_grid_2_boi-530


Κατά πάσα πιθανότητα στην ονομασία του sedan μοντέλου που μοιάζει με coupe, θα έχουμε μια συνέχεια της γκάμας των μοντέλων «40» και θα αποτελέσει την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική πρόταση της Volvo. Μάλιστα, είναι σχεδόν βέβαιο το ότι θα παρουσιαστεί πρώτα αυτό και αργότερα θα έχουμε και μια ηλεκτρική έκδοση του XC40, το οποίο χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα.



 Η πλατφόρμα είναι η CMA (Compact Modular Architecture) και αναμένεται στο μέλλον να τη δούμε σε πολλά μοντέλα της Volvo. Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Volvo είναι σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης και έχει τεθεί ως στόχος για τους μηχανικούς της εταιρείας το να έχει αυτονομία 500 χιλιόμετρα μεταξύ δύο φορτίσεων.

story_grid_2-boi-1000

ΣΧΟΛΙΑ (6)

Πιο premium?

Volvo Ok. Αλλά θέλει χρόνια, δουλειά και χρήμα ακόμα να γίνει Mercedes, BMW και Audi

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ Η ΚΙΝΕΖΙΚΗ VOLVO

Ότι και να κάνουν οι Κινέζοι η εταιρεία Volvo δεν θα γίνει ποτέ σοβαρή μάρκα

τακις

προσεχε μην ξεμείνεις από φραπέ εσυ

500 km

αυτονομία μπορεί να προέρχεται και από μικρότερη μπαταρία αρκεί το ανάλογο software να συνεργαστεί ιδανικά με μικρό ηλεκτρικό κινητήρα. Δε χρειάζεται να τρέχουν με πάνω από 200 km, ούτε χρειάζεται 0-100 σε 3 sec. Ηλεκτρικό σε εύρος λειτουργίας ΚΟΚ μπορεί να παραχθεί καθιστώντας μπαταρίες πάνω από 80-100 KWh αχρείαστες. Η Tesla έκανε την αρχή. Οι Ιάπωνες ακόμη παιδεύονται με τα υδρογονοκίνητα. Και τα δύο μπορούν να αντικαταστήσουν το πετρέλαιο. Αλλά για να φτάσουμε στο σημείο να μην υπάρχει γύρω μας καυσαέριο θα χρειαστούν δεκαετίες.

George

Νομίζω ότι συμφωνούμε ότι πρέπει να φύγει το πετρέλαιο (και τα ορυκτά καύσιμα γενικώς) από τη μέση. Απλώς, τα 500 χλμ. αυτονομίας μετριούνται με κάποια στάνταρτς (EPA, WLTP κλπ), όχι με 40 χλμ./ώρα σταθερής ταχύτητας που μπορεί να σου δώσουν και 1000+ χλμ. αυτονομία. Και με λογικές επιταχύνσεις/επιβραδύνσεις πάντα, που είναι κι αυτές στανταρισμένες. Εννοείται πως με τέρμα γκάζια/φρένα μειώνεται αρκετά η αυτονομία όπως άλλωστε και σε ένα θερμικό. Υπάρχουν βέβαια και μικρά κινέζικα αυτοκινητάκια που μπορούν να διανύσουν περισσότερα χιλιόμετρα ανά kwh λόγω μικρού βάρους. Διαφωνώ όμως ότι θα χρειαστούν πολλές δεκαετίες για την αντικατάσταση. Ναι, για να φύγει και το τελευταίο σε κυκλοφορία θερμικό όχημα μπορεί να πάρει δεκαετίες. Αλλά ο μεγάλος όγκος, θα φύγει σε 15-20 χρόνια το αργότερο αφού τόσος είναι ο ρυθμός αντικατάστασης στόλου κατά μέσο όρο στον πλανήτη. Η Καλιφόρνια, για παράδειγμα, έχει βάλει στόχο να κυκλοφορούν 5 εκατομμύρια οχήματα μηδενικών ρύπων το 2030, τo 1/3 δηλαδή των κυκλοφορούντων. Τότε όμως θα πωλούνται μόνο μηδενικών ρύπων οχήματα, οπότε θα τους πάρει άλλα 4-5 χρόνια για να φτάσουν στα 2/3. Και επειδή αυτά που είναι πιο καινούργια κάνουν και τα περισσότερα χιλιόμετρα, η μείωση της κατανάλωσης καυσίμων θα είναι πιο εμπροσθοβαρής.

George

500 χιλιόμετρα αυτονομία σημαίνει 100 KWh μπαταρία. Οτιδήποτε λιγότερο δεν παίζει. Οπότε το θέμα είναι πόση παραγωγή θα έχει από αυτό το μοντέλο. Και σε πόσες χώρες θα απευθύνεται.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

BMW-X3-2018

Η τρίτη γενιά της BMW X3 είναι μεγαλύτερη, πιο προηγμένη τεχνολογικά, αλλά και με πιο «SUV» χαρακτήρα συγκριτικά με τις δύο προηγούμενες γενιές της, έχοντας ξεκάθαρο στόχο να κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας της.

car_legend

Σε παγκόσμια πρώτη, το Θέμα και το CAR παρουσιάζουν: CAR LEGENDS - Γίνετε οι πρώτοι στον κόσμο που θα την αποκτήσετε, με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ- Μια συλλεκτική σειρά πολυτελών Λευκωμάτων με την ιστορία των πιο επιδραστικών εταιρειών αυτοκινήτου στον κόσμο.

3
Kia-Ceed-1_6-CRDi-6MT

Το νέο Ceed έρχεται να διαχωρίσει τη θέση του από τον in house ανταγωνισμό και να προσφέρει μια εναλλακτική από την Kia, καθόλα άξια προσοχής για το αγοραστικό κοινό της κατηγορίας C.

2018-volvo-s60

Πιστή στις προαναγγελίες της που ήθελαν το νέο S60 να μας συστήνεται στα τέλη Ιουνίου, η Volvo Cars αποκάλυψε την τρίτη γενιά του εν λόγω μοντέλου. Κι όπως αναμενόταν, χωρίς να υπάρχει diesel επιλογή στη γκάμα.