Η Volvo ετοιμάζει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της

Η Volvo ετοιμάζει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της

Βασισμένο στο πρωτότυπο 40.2 θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο από τη Volvo, που θα ξεχωρίζει στη γκάμα της εταιρείας και αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το 2019.

Στο πρωτότυπο 40.2 θα είναι βασισμένο το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Volvo. Όπως είχαν παρουσιαστεί ένα χρόνο πριν, μαζί με το 40.1 που αποτέλεσε –σχεδόν αυτούσιο- τη βάση για το νέο XC40, έτσι και η συνέχεια για τη Volvo θα έχει ηλεκτρικό «ύφος» με μπαταρίες. Οι πρώτες εκτιμήσεις όταν παρουσιάστηκε, ήταν πως πρόκειται για τον προπομπό της νεάς γενιάς του S40, αν και το ηλεκτρικό του μοτέρ είναι αυτό που αποκαλύπτει με τον πιο πειστικό τρόπο το μέλλον.

story_grid_2_boi-530


Κατά πάσα πιθανότητα στην ονομασία του sedan μοντέλου που μοιάζει με coupe, θα έχουμε μια συνέχεια της γκάμας των μοντέλων «40» και θα αποτελέσει την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική πρόταση της Volvo. Μάλιστα, είναι σχεδόν βέβαιο το ότι θα παρουσιαστεί πρώτα αυτό και αργότερα θα έχουμε και μια ηλεκτρική έκδοση του XC40, το οποίο χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα.



 Η πλατφόρμα είναι η CMA (Compact Modular Architecture) και αναμένεται στο μέλλον να τη δούμε σε πολλά μοντέλα της Volvo. Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Volvo είναι σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης και έχει τεθεί ως στόχος για τους μηχανικούς της εταιρείας το να έχει αυτονομία 500 χιλιόμετρα μεταξύ δύο φορτίσεων.

story_grid_2-boi-1000

ΣΧΟΛΙΑ (6)

Πιο premium?

Volvo Ok. Αλλά θέλει χρόνια, δουλειά και χρήμα ακόμα να γίνει Mercedes, BMW και Audi

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ Η ΚΙΝΕΖΙΚΗ VOLVO

Ότι και να κάνουν οι Κινέζοι η εταιρεία Volvo δεν θα γίνει ποτέ σοβαρή μάρκα

τακις

προσεχε μην ξεμείνεις από φραπέ εσυ

500 km

αυτονομία μπορεί να προέρχεται και από μικρότερη μπαταρία αρκεί το ανάλογο software να συνεργαστεί ιδανικά με μικρό ηλεκτρικό κινητήρα. Δε χρειάζεται να τρέχουν με πάνω από 200 km, ούτε χρειάζεται 0-100 σε 3 sec. Ηλεκτρικό σε εύρος λειτουργίας ΚΟΚ μπορεί να παραχθεί καθιστώντας μπαταρίες πάνω από 80-100 KWh αχρείαστες. Η Tesla έκανε την αρχή. Οι Ιάπωνες ακόμη παιδεύονται με τα υδρογονοκίνητα. Και τα δύο μπορούν να αντικαταστήσουν το πετρέλαιο. Αλλά για να φτάσουμε στο σημείο να μην υπάρχει γύρω μας καυσαέριο θα χρειαστούν δεκαετίες.

George

Νομίζω ότι συμφωνούμε ότι πρέπει να φύγει το πετρέλαιο (και τα ορυκτά καύσιμα γενικώς) από τη μέση. Απλώς, τα 500 χλμ. αυτονομίας μετριούνται με κάποια στάνταρτς (EPA, WLTP κλπ), όχι με 40 χλμ./ώρα σταθερής ταχύτητας που μπορεί να σου δώσουν και 1000+ χλμ. αυτονομία. Και με λογικές επιταχύνσεις/επιβραδύνσεις πάντα, που είναι κι αυτές στανταρισμένες. Εννοείται πως με τέρμα γκάζια/φρένα μειώνεται αρκετά η αυτονομία όπως άλλωστε και σε ένα θερμικό. Υπάρχουν βέβαια και μικρά κινέζικα αυτοκινητάκια που μπορούν να διανύσουν περισσότερα χιλιόμετρα ανά kwh λόγω μικρού βάρους. Διαφωνώ όμως ότι θα χρειαστούν πολλές δεκαετίες για την αντικατάσταση. Ναι, για να φύγει και το τελευταίο σε κυκλοφορία θερμικό όχημα μπορεί να πάρει δεκαετίες. Αλλά ο μεγάλος όγκος, θα φύγει σε 15-20 χρόνια το αργότερο αφού τόσος είναι ο ρυθμός αντικατάστασης στόλου κατά μέσο όρο στον πλανήτη. Η Καλιφόρνια, για παράδειγμα, έχει βάλει στόχο να κυκλοφορούν 5 εκατομμύρια οχήματα μηδενικών ρύπων το 2030, τo 1/3 δηλαδή των κυκλοφορούντων. Τότε όμως θα πωλούνται μόνο μηδενικών ρύπων οχήματα, οπότε θα τους πάρει άλλα 4-5 χρόνια για να φτάσουν στα 2/3. Και επειδή αυτά που είναι πιο καινούργια κάνουν και τα περισσότερα χιλιόμετρα, η μείωση της κατανάλωσης καυσίμων θα είναι πιο εμπροσθοβαρής.

George

500 χιλιόμετρα αυτονομία σημαίνει 100 KWh μπαταρία. Οτιδήποτε λιγότερο δεν παίζει. Οπότε το θέμα είναι πόση παραγωγή θα έχει από αυτό το μοντέλο. Και σε πόσες χώρες θα απευθύνεται.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ferrari-1000

Μπορεί να ακουστεί περίεργο, αλλά bullying δέχθηκε ένας μπαμπάς, ο οποίος πήγε τον γιο του στο σχολείο με Ferrari. Ίσως να μην είναι το πιο σύνηθες να σε πηγαίνεις ο γονιός σου στο σχολείο το πρωί με μία Ferrari 488 GTB, αλλά αν την έχει γιατί όχι;

Mtx-German-1000

Τη στιγμή που αρκετές πόλεις στη Γερμανία είναι έτοιμες να απαγορεύσουν την κυκλοφορία σε παλιά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα (Euro5 και παλαιότερα) οι επιτήδειοι έμποροι σε όλα τα Βαλκάνια σπεύδουν να τα αποκτήσουν έναντι πινακίου φακής για να πουλήσουν στις χώρες τους σε πολύ υψηλότερες τιμές.

3008a

To σικ Peugeot 3008 απέκτησε νέο turbo diesel κινητήρα 1.5 λίτρων και 130 ίππων τον οποίο και συνδυάζει με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της γαλλικής εταιρίας.

Tesla-Electric2

Με την αυτοκίνηση να οδεύει σιγά-σιγά προς την ηλεκτροκίνηση, η χώρα μας αναδεικνύεται σε ουραγό ως προς το μερίδιο των πωλήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, παρά την αύξηση που παρατηρείται στις ταξινομήσεις τους.

Screenshot

H ζωή, κάποιες φορές είναι ωραία. πάρτε αυτά τα δυο νέα «όπλα», για παράδειγμα, με τους ηχηρούς κωδικούς Fiesta ST και Alpine A110 που αναβιώνουν σήμερα με περισσή μαεστρία τη (σχεδόν) αποθανουσα τέχνη της πραγματικής οδήγησης δίχως ναι μεν αλλά. 

C3-Aircross-15-1000

Με ένα ποσόν κοντά στα 15.000 ευρώ μπορεί κανείς πλέον να αποκτήσει ένα ολοκαίνουργιο και ολόφρεσκο… «SUVάκι». Δείτε 4 από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς στην κατηγορία, που προσφέρονται σήμερα σε αυτή την πολύ συμφέρουσα τιμή