Polestar 1: Με ετήσια παραγωγή 500 μονάδων

Polestar 1: Με ετήσια παραγωγή 500 μονάδων

Το πρώτο μοντέλο της ανεξάρτητης φίρμας της Polestar, αναμένεται να κατασκευαστεί σε μόλις 500 κομμάτια ετησίως, σύμφωνα με το έγκυρο ειδησεογραφικό πρακτορείο Automotive News Europe.

Ο λόγος για το παραπάνω  γεγονός είναι το υψηλό κόστος παραγωγής και συναρμολόγησης του Polestar 1.
Συγκεκριμένα, το νέο υβριδικής τεχνολογίας μοντέλο, θα είναι βασισμένο σε μία μικρότερης από πλευράς μεγέθους πλατφόρμα SPA τoυ Volvo S90
. Κατόπιν, το κατασκευασμένο από ανθρακόνημα αμάξωμα θα τοποθετείται επάνω στην πλατφόρμα, μία κίνηση που αποδεικνύεται χρονοβόρα και υψηλού κόστους.

Polestar-1-Production- (1)-chariatis-530


 Να θυμίσουμε ότι το Polestar 1 θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες τεχνολογίας Electric Performanc Hybrid που θα αποδίδουν 600 ίππους και 101,9 kgm ροπής. Για την βέλτιστη οδική συμπεριφορά θα υπάρχει σύστημα torque vectoring, ενώ η αυτονομία του με πλήρως ηλεκτρική λειτουργία θα είναι 150 km.



 Μετά το Polestar 1, ο κατασκευαστής αναμένεται να παρουσιάσει στα τέλη του 2019 το δεύτερο μοντέλο του, που θα ανταγωνίζεται το Tesla Model 3, ενώ τα επόμενα χρόνια θα ακολουθήσουν άλλα δύο μοντέλα, ένα crossover και ένα κάμπριο.

ΣΧΟΛΙΑ (36)

ok

Δώστε tesla και prius στον λαό να νομίζει ότι σώζει τον πλανήτη. Όλα είναι θέμα marketing και όλοι κινούνται με αυτοσκοπό το κέρδος. Αν αύριο έβγαινε πυρηνικό αυτοκίνητο (που υπάρχει εδώ και αρκετές δεκαετίες) με 0-100 σε 1,5 sec και τελική 500 km/h θα απολάμβανε αυτονομία 10.000 km με λίγα μόλις μgr ραδιενεργού μετάλλου. Οι ΑΠΕ είναι το μέλλον αλλά μόνο όταν εξαντληθούν και τα τελευταία αποθέματα πετρελαίου. Οι tesla owners δεν ενδιαφέρονται καν για το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα παρά μόνο αυτοπροσδιορίζονται από την επιλογή τους (like iphone owners). Τα tesla τα επόμενα χρόνια θα πουλάνε σαν τρελά (όπως και τώρα), θα βγάζουν πάνω από 1000 km και θα αφήνουν πίσω όλα τα supercars του σήμερα. Οι ιδιοκτήτες τους πάλι, με ή χωρίς autopilot, πάντα θα αποτελούν καταναλωτικά θύματα όπως και όλοι μας σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Τέλος, η πραγματική ανάπτυξη ενός λαού βρίσκεται στην καθημερινή του ευημερία και όχι στο οικονομικά biased βιωτικό του επίπεδο. Ο νεόπλουτος τοιχοδιώκτης και rolls royce να οδηγεί, με το χέρι έξω από το παράθυρο θα κινείται και θα συνεχίσει να κάνει σφήνες και κόντρες στα φανάρια. Προσωπικά τάσσομαι υπέρ της άποψης ότι η κυκλοφορία των αυτοκινήτων συμπεριφέρεται όπως τα αέρια. Όσο την συμπιέζεις τόσο θα προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες μέχρι την αντικατάσταση από high tech μέσα μεταφοράς (βλέπε νότια Κορέα και Seoul ειδικότερα). Όλα τα υπόλοιπα είναι για να περνάει η ώρα μας διαπληκτιζόμενοι εδώ μέσα και οι εταιρείες να μας τα παίρνουν (από τα iphone και τα δήθεν premium αυτοκίνητα μέχρι οτιδήποτε μας έχουν πείσει ότι χρειαζόμαστε). Περαστικά σε όλους.

George

Συμφωνώ σε πολλά από αυτά που γράφεις. Διαφωνώ όμως σε κάποια. Σίγουρα δεν είναι όλοι οι Tesla owners οικολογικά ευαισθητοποιημένοι αλλά ένα μεγάλο ποσοστό είναι. Ειδικά οι μελλοντικοί που θα πάρουν στα χέρια τους το φθηνότερο μοντέλο. Οι πρώτοι όμως ήταν αναγκαίοι για την ανάπτυξη της εταιρίας. Τα ορυκτά καύσιμα θα πεθάνουν πολύ πριν εξαντληθούν. Οι άνθρωποι δεν περίμεναν να τελειώσουν οι πέτρες για να ξεφύγουν από τη λίθινη εποχή. Όταν έχεις κάτι καλύτερο στα χέρια σου καταλαβαίνεις ότι είναι ηλίθιο να περιμένεις να εξαντληθεί το χειρότερο που θα γίνεται όλο και πιο ασύμφορο. Άσε που θα πληρώνουμε για δεκαετίες τις συνέπειες, κρύβοντας έτσι το πραγματικό κόστος των ορυκτών καυσίμων κάτω από το χαλάκι. Ήδη οι ΑΠΕ, ακόμη και χωρίς τον υπολογισμό των αρνητικών συνεπειών των ορυκτών καυσίμων, είναι ο φθηνότερος τρόπος παραγωγής ενέργειας και φθηναίνει διαρκώς ακόμη και σήμερα. Η πυρηνική ενέργεια είναι ακόμη ακριβότερη από τα ορυκτά καύσιμα (all included), οπότε δεν υπάρχει καμία περίπτωση να φτιαχτούν ποτέ πυρηνικά αυτοκίνητα (τεχνικά πάλι θα χρειάζεσαι μπαταρίες εξάλλου γιατί οι αντιδραστήρες δεν είναι on-off friendly). Για διαστημόπλοια το συζητάμε γιατί έχεις άλλες προτεραιότητες και άλλες ανάγκες. Τέλος, για τους καταναλωτές, τα οικονομικά κριτήρια είναι αυτά που θα καθορίσουν τις αποφάσεις τους. Και οι μέχρι τώρα παραγγελίες στο semitruck της Tesla δείχνουν ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός από κανένα άλλο είδος κινητήρα η καυσίμου. Εταιρίες κολοσσοί βάζουν καθημερινά παραγγελίες δεκάδων κομματιών η καθεμία. Δες επίσης τους ταξιτζήδες ή και εταιρίες ταξί σε άλλες χώρες που αγοράζουν Tesla και Leaf (κυρίως τα πρώτα). Δες πόσες πόλεις έχουν παραγγείλει και χρησιμοποιούν ήδη ηλεκτρικά λεωφορεία. Ακόμη και η Αθήνα έχει ήδη παραγγείλει 12 ηλεκτρικά λεωφορεία. Επίσης, εκατομμύρια ιδιώτες αγοράζουν ηλεκτρικά ή υβριδικά plug in. Νομίζεις ότι όλοι αυτοί το κάνουν επειδή έχουν οικολογικές ευαισθησίες? Το σημείο ανατροπής υπέρ των ηλεκτρικών έχει φτάσει εδώ και 4 χρόνια για επαγγελματικά οχήματα και "περιέργως" οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν το πρόβλεψαν και δεν έχουν έτοιμο προϊόν στην αγορά αφήνοντας χώρο για startup. Το σημείο ανατροπής υπέρ των ηλεκτρικών για ιδιώτες είναι πολύ κοντά επίσης. Ήδη κάποιες χώρες με καλά κίνητρα όπως η Νορβηγία, βοήθησαν να έρθει νωρίτερα αυτό το χρονικό σημείο. ΥΓ. Φαντάζομαι να γνωρίζεις ότι η Νορβηγία εξάγει πετρέλαια, ενώ το 100% της ηλ. ενέργειας (και στο μέλλον της συνολικής ενέργειας) της χώρας προέρχεται από ΑΠΕ.

George

Και κάτι που ξέχασα. Μέρος της καθημερινής ευημερίας (και καθόλου biased) ενός λαού είναι κι ο καθαρός αέρας που αναπνέει και οι λιγότεροι θάνατοι από τη ρύπανση.

ok

Συμφωνώ μαζί σου. Η Νορβηγία βέβαια μου θυμίζει τη Γαλλία. Παράγουμε πυρηνική ενέργεια και τα απόβλητα τα πετάμε στις γειτονικές βορειοαφρικανικές χώρες. Χρησιμοποιούμε ΑΠΕ αλλά πουλάμε πετρέλαιο στους απολίτιστους. Παράγουμε ηλεκτρικά οχήματα αλλά η οικονομία μας βασίζεται στο πετρέλαιο (ΗΠΑ). Κακά τα ψέματα, το πετρέλαιο φέρνει έσοδα σε όσους το πωλούν. Αμερική και ιδιαίτερα Ρωσία στηρίζουν τα έσοδά τους στην πώλησή του σε οποιαδήποτε μορφή. Η tesla ήρθε για να δείξει έναν άλλο δρόμο βιώσιμης ανάπτυξης. Το αν τελικά θα πάρουν οι πετρελαιάδες το μήνυμα είναι άλλο θέμα. Δεδομένου ότι τα UAE χρηματοδοτούν την tesla μόνο τυχαίο δεν είναι. Προσωπικά περιμένω τη στιγμή που θα έρθει Ευρώπη το model 3. Αν ανταποκριθούν στη ζήτηση όπως έχουν σχεδιάσει (εξασφάλισαν και ρευστότητα με τα νέα 2 concepts) μέσα σε 4-5 χρόνια θα έρθουν τα πάνω κάτω στην αυτοκινητοβιομηχανία και ιδιαίτερα στη Γερμανική. Ο πρωτοπόρος βέβαια μέχρι τότε θα έχει ξεφύγει αρκετά μπροστά (πιθανότατα θα αποτελεί και τον No1 προμηθευτή μπαταριών στον κόσμο). Ως Ελλάδα έπρεπε να έχουμε φιλοξενήσει το εργοστάσιο στην Ευρώπη πριν στραφούν στην Ολλανδία και μετά (αναγκαστικά) στην Τουρκία. Αλλά είπαμε, το πετρέλαιο και γενικότερα η εξάρτηση είναι για τους απολίτιστους και το μεγάλο κέρδος (μίζες, μαύρο χρήμα, εξοπλιστικά, εξαγωγές πετρελαίου κτλ) για τους διαμορφωτές του σημερινού πολιτισμού (βασικά ΗΠΑ).

George

@12:18 Κι εγώ συμφωνώ απόλυτα με το τελευταίο σχόλιό σου. Τα συμφέροντα του πετρελαίου θα υποκύψουν όμως. Η δυναμική των πραγμάτων θα τα παρασύρει. Και δεν θα πάρει πολλά χρόνια. Το 2030 θα έχει πέσει κατά 50% η χρήση του. Από τα ορυκτά καύσιμα περισσότερο θα επιβιώσει το φ. αέριο, για μερικές δεκαετίες ακόμη μέχρι που θα σβήσει κι αυτό εντελώς το 2050.

ok

Μακάρι να πάρουν τα πράγματα αυτή την τροπή. Είναι στο χέρι όλων μας. Σε κάθε περίπτωση είναι ελπιδοφόρο που βρίσκω ανθρώπους με το δικό σου όραμα καθώς χωρίς όραμα (αλλά και χωρίς συνεπακόλουθες συγκρούσεις) τίποτα δεν αλλάζει προς το καλύτερο. Καταλαβαίνω λοιπόν και το όποιο διαδικτιακό bullying συμβαίνει προς τους tesla fans καθώς κανείς δεν αντιλαμβάνεται ότι ουσιαστικά δεν είναι ζήτημα Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός (μηχανές εσωτερικής καύσης - ηλεκτροκινητήρες με μπαταρίες) αλλά ζήτημα στασιμότητας - προόδου. Φιλικούς χαιρετισμούς.

Κάνεις λάθος

Το ζήτημα είναι καθαρά Tesla(Αμερική) vs Γερμανία.Ξεκάθαρα όμως.Εκεί στοχεύουν.

George

@ 09:13. Ξεκόλλα από τις προκαταλήψεις σου. Ελεύθερη αγορά έχουμε. Όποιος θέλει βγάζει ηλεκτρικά. Και στην Κίνα (όπως κι αλλού) θα είναι υποχρεωμένοι πλέον να πουλάνε ένα ποσοστό ηλεκτρικά (compliance cars) αλλιώς δεν θα μπορούν να πουλάνε τίποτα. Και το ποσοστό αυτό κάθε χρόνο θα ανεβαίνει. Αν η τάση λοιπόν είναι αυτή, δεν εμποδίζει κανείς τους Γερμανούς να την ακολουθήσουν. Μη μου πεις ότι μια μικρή ακόμη εταιρία είναι απειλή για τις γιγάντιες βιομηχανίες της Γερμανίας, εκτός αν εννοείς ότι πρέπει να αφήσουμε τους Γερμανούς να μας δηλητηριάζουν με τα ρυπογόνα οχήματα που κατασκευάζουν και πρέπει να απαγορεύσουμε τα ηλεκτρικά για να μην τους χαλάσουν τις μπίζνες. Έχουν χρόνο λοιπόν, αρκεί να μην τον σπαταλήσουν. Ε, δεν θα τους φταίει μετά η Tesla ούτε η BYD ούτε η Geely ούτε δεν ξέρω κι εγώ ποιος άλλος, αν θέλουν να αυτοκτονήσουν επιμένοντας σε θερμικά οχήματα από εδώ και στο εξής. Το ίδιο ισχύει όχι μόνο στην αυτοκίνηση αλλά και σε όλη την κατανάλωση ενέργειας που σταδιακά από εκεί που κυριαρχούν τα ορυκτά καύσιμα θα μεταβούμε σε σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια (και ίσως ελάχιστα βιοκαύσιμα, syngas ή υδρογόνο που έχουν μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα) που το 2050 θα παράγεται μόνο από ΑΠΕ. Τα ηλεκτρικά οχήματα στη νέα εποχή θα παίξουν σημαντικό ρόλο αφού με τις τεχνολογίες V2G και V2H που έχουν αρχίσει να υιοθετούν, παράλληλα με τις τεχνολογίες αποθήκευσης ενέργειας, θα συνεισφέρουν στη σταθερότητα και στην επάρκεια των δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας που θα γίνονται όλο και πιο έξυπνα εξοικονομώντας ενέργεια που σήμερα πετιέται.

Brake time!

Το αμάξι πάντως είναι κουκλί!Πραγματικά πολύ ωραίο design!Τώρα μπορείτε να συνεχίσετε...

μπ

Kινέζικος κουβάς....

xenos

Εσύ μην πάρεις αυτόν τον πάμφθηνο κινεζικό κουβά που είναι και παλαιάς τεχνολογίας. Ουστ στο κλουβί σου.

Παιδικές απορίες

- Μπαμπά, όταν μεγαλώσω μπορώ να γίνω κι εγώ premium , σαν τις Mercedes, BMW & Audi? - Συμμαζέψου, μικρή μου Κινέζα!.....

μουζικάντης.

Οι Κινέζοι μπορούν να φτιάξουν πράγματα ποιότητος σε πολλούς τομείς,αν πληρώσεις.Εχω player αντιστοιχο του iPod,που το πλήρωσα εδώ και χρόνια 800 ,και αν το ακούσεις καταλαβαίνεις ότι είναι μακράν καλύτερο από τα άλλα.Η ίδια εταιρία βγάζει ακουστικά που πουλιούνται 3000. Τελικά,ό,τι πληρώσεις παίρνεις.

George

Μη θεωρείτε πάντως ότι οι Κινέζοι δεν έχουν τεχνολογία και ποιότητα κατασκευής. Και δεν έχει σημασία το πού φτιάχνουν το προϊόντα τους οι εταιρίες. Και η Apple στην Κίνα κατασκευάζει τα προϊόντα της. Το θέμα είναι μόνο πόσο ανταγωνιστικά θα είναι τα προϊόντα τους. Προς το παρόν δεν φαίνεται να είναι ανταγωνιστικότερα από άλλα με βάση αυτά που προσφέρουν, τουλάχιστον όσο αφορά τα αυτοκίνητα. Και μιλάω για τα καθαρά Κινέζικα.

κινεζος

Οι κινεζοι ειναι ιδιοκτητες της KUKΑ μιας απο τις μεγαλυτερες και πιο προηγμενες εταιρειες βιομηχανικων ρομποτ. Τα οποια KUKA χρησιμοποιούν επι το πλειστον οι Γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανίες στις γραμμες παραγωγης τους.

***

Φιλε μου δεν υπαρχουν Κινεζοι Γερμανοι Αμερικανοι Ιταλοι. Υπαρχουν στανταρ και προδιαγραφες κατασκευης. Αμα η καθε Apple βαζει αυτα τα στανταρ οπως υλικα, τεχνολογια, ελεγχος ποιοτητας κλπ και τηρουνται η μονη σημασια για την εταιρεια ειναι το κοστος (εργατικο αλλα και υλικων) παραγωγης. Το αν θα φτιαχνεται στη Κινα των 100 δολλαριων το μηνα η στη Γερμανια των 2000 δολλαριων στον εργατη ουδολως επηρεαζει το προιον. Η τεχνολογια ερχεται απο παντου, η apple εχει Samsung οθονες π.χ Αυτο που αλλαζει αι επηρεαζει το προιον ειναι το brand name που εχει ο καθενας. Αν μια Χ κινεζικη εταιρεια βγαλει το ΙΔΙΟ προιον ΔΕΝ θα μπορει να το πουλησει 1000 ευρω γιατι η νοοτροπια στο κοσμο ειναι οτι και καλα ειναι κινεζικο. Κατα τα αλλα ομως οταν εχεις προδιαγραφες και τις τηρεις το μερος που κατασκευαζεται το προιον λιγο σημασια εχει.

schoser

Στον Καναδά αυτή τη στιγμή η ενέργεια που σπαταλάνε για να εξορύξουν ορυκτά καύσιμα είναι μεγαλύτερη από την πραγματική ενεργειακή αξία του παραχθέντος πετρελαίου που τελικά βγάζουν. Η εμπορική όμως αξία του μαζί με την παράνοια που συνεχίζει να επικρατεί για αυτή την πηγή ενέργειας τους αποζημιώνει στο ταμείο. Η Tesla έκανε την αρχή για αλλαγή με μεγάλη επιτυχία. Χθες είδα για πρώτη φορά από κοντά στην περιοχή της Πεντέλης ένα ασημί model X (πιο πολύ με minivan μοιάζει βέβαια λόγο της πλατφόρμας πάνω στην οποία έχει χτιστεί παρά με suv, πάντως εντυπωσιακό και αρκετά μεγάλο). Οι υπόλοιποι θα ακολουθήσουν με την ίδια ή λιγότερη επιτυχία καθώς οι παραδοσιακοί κατασκευαστές αυτοκινήτου θα έχουν για πολλά χρόνια ακόμη το βαρύδι των μηχανών εσωτερικής καύσης που όσο τα όρια ρύπως θα πέφτουν τόσο θα τους κοστίζει περισσότερο η παραγωγή και εξέλιξή τους. Το μόνο πραγματικό πρόβλημα που πρέπει να λυθεί για αυτή την αλλαγή είναι το κόστος αποθήκευσης σε τεράστιες μπαταρίες οι οποίες με το ζόρι και με βέλτιστη χρήση (πλήρεις κύκλοι φόρτισης-εκφόρτισης) αντέχουν 25-30 χρόνια. Οπότε σε όρους πραγματικής οικονομίας είτε θα πρέπει να θεσπιστούν τιμές ηλεκτρικού ρεύματος (εκτός δικτύου tesla) παραγόμενου από ΑΠΕ είτε θα αυξηθεί η καύση λιγνίτη (στην Ελλάδα πχ) και πετρελαίου για να ανταποκριθεί το δίκτυο στις αυξημένες ανάγκες (κάθε ηλεκτρικό όχημα με ικανοποιητική αυτονομία για να πας πχ Αθήνα-Θεσσαλονίκη χρειάζεται τουλάχιστον 100kWh εσωτερική μπαταρία), δεδομένου ότι θα πρέπει να αντιμετωπιστούν στην Ελλάδα για παράδειγμα 1-1,5 εκ. τέτοιες μπαταρίες οχημάτων σε επιχειρησιακή βάση. Επομένως είτε θα μας πωλούν ρεύμα παραγόμενο από λιγνίτη και πετρέλαιο, είτε θα παράγουν υδρογόνο (με πολύ υψηλές απώλειες) πάλι με τα ίδια μέσα, αλλά θα εξυπηρετεί το τωρινό δίκτυο πρατηρίων υγρών καυσίμων ώστε σταδιακά αντί για βενζίνη και ντίζελ να εφοδιάζουν και με υδρογόνο. Το ερώτημα λοιπόν που θα κληθεί να απαντήσει η πραγματική αγορά και όχι όλοι εμείς είναι ποια αποθηκευτική λύση από τις δυο (μπαταρίες ή υδρογόνο) θα είναι στο τέλος πιο επικερδής (και όχι αποδοτική). Προσωπικά στηρίζω και τις δυο λύσεις αλλά ας μη γελιόμαστε, για να κινηθεί ο ηλεκτρισμός (είτε μέσω μπαταριών είτε μέσω υδρογόνου) δεν επαρκούν οι ΑΠΕ και δεν θα επαρκούν ποτέ (ένα 50MW PV ή CSP σύστημα χρειάζεται τουλάχιστον 200 εκ. $ και 2 km^2 έκταση). Το άμεσο μέλλον θα κρίνει το νικητή. Μέχρι τότε ας απομακρυνθούμε από τους diesel κινητήρες (για αρχή) και ας στηρίξουμε την αξιοπρεπή λειτουργία των ΜΜΜ. Αξίζει.

George

Φίλε μου τα 50 MW που γράφεις είναι αστεία υπόθεση. Kαθημερινά εγκαθίστανται σε διάφορες χώρες πολύ μεγαλύτερης ισχύος φωτοβολταϊκά ή και ανεμογεννήτριες. Μια έκταση 100χ100 μίλια (όσο μια γωνίτσα μιας πολιτείας της Αμερικής όπως η Αριζόνα), επαρκεί για να τροφοδοτήσει με όλη την απαιτούμενη ενέργεια τις ενεργοβόρες ΗΠΑ. Και το κόστος δεν είναι μεγαλύτερο από την εγκατάσταση ενός λιγνιτικού εργοστασίου αντίστοιχης ισχύος. Οι flow batteries έχουν απώλεια χωρητικότητας μόλις 1% μετά από 20 χρόνια καθημερινής εκφόρτισης κατά 100%. Και το κόστος της αποθηκευμένης κιλοβατώρας αναμένεται να είναι κάτω από 5 λεπτά. Τεράστιες μπαταρίες είναι τα υδροηλεκτρικά καθώς και τα αντλησιοταμιευτικά που ήδη κατασκευάζονται και στη χώρα μας με επίσης χαμηλό κόστος. Συνδυαζόμενα τα προηγούμενα με παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ με κόστος κάτω από 5 λεπτά, και με τις όποιες απώλειες, έρχεται πάλι σε ανταγωνιστική τιμή με το ρεύμα της ΔΕΗ η οποία έχει να αντιμετωπίσει και τις τεράστιες απώλειες του δικτύου που μεταφέρει ενέργεια που παράγεται πολύ μακριά από τον τόπο κατανάλωσης. Με προοπτική οι τιμές να συνεχίσουν να πέφτουν μάλιστα στις ΑΠΕ και τις μπαταρίες όσο μεγαλώνουν οι κλίμακες. Άνθρακες και πετρέλαια τα ξεχνάς. Τρώνε μπανάρισμα παντού. Μόνο φυσικό αέριο για λίγα χρόνια ακόμη θα παίζει και αυτό σε ρόλο peaker (κάλυψη σε ώρες πολύ υψηλής ζήτησης). Μέχρι το 2050 θα εξαλειφθεί και το φυσικό αέριο. ΥΓ. Η αποδοτικότητα της αποθηκευσης ενέργειας (μπαταρίες ή υδρογόνο) έχει άμεση σχέση με τα οικονομικά και τα αναμενόμενα κέρδη. Φαντάσου να αγοράζεις 3πλάσια ποσότητα ενέργειας επειδή θα χάνεις κάμποση λόγω μετατροπών. ΥΓ2. Υδρογόνο δεν θα παραχθεί ποτέ με χρήση πετρελαίου ή λιγνίτη. Πάλι θέμα οικονομικών είναι. Παράδειγμα: Πουλάς πετρέλαιο με 1 ευρώ το λίτρο, που μεταφέρεται και αποθηκεύεται πανεύκολα. Γιατί θα κάνεις μετατροπή που θα χάσεις πάνω από 50% της ενέργειας για να δημιουργήσεις κάτι πιο δύσχρηστο που θα σου ανεβάσει και το κόστος μεταφοράς και αποθήκευσης κι επομένως και την τιμή πώλησης? Ποιος θα πληρώσει πολλαπλάσια για να πάρει την ίδια ενέργεια αν δεν υπάρχει ειδικός λόγος, όπως πχ χρήση σε πυραύλους ή σε κάποια γενικά ακραία σενάρια που η χρήση του είναι επιβεβλημένη? Σε αυτή την περίπτωση ή το παράγεις απευθείας από φυσικό αέριο ή από ηλεκτρόλυση.

Tesla P100D owner

Αυτό το "ηλεκτρικού ρεύματος (εκτός δικτύου tesla)" τι το ήθελες? Εσείς εκεί κάτω στην πατρίδα έχετε τη μαγική ικανότητα να εκφράζετε άποψη για τα πάντα. Ασχοληθείτε με τα 1000 και τα μεγάλου κυβισμού" 1600 και αφήστε τα tesla και τα mesla

CHINESESTAR

Ότι και να φτιάξουν οι Κινέζοι της Geely Automobile (σημερινοί ιδιοκτήτες της Volvo) κινέζικο θα είναι. Να την ξεχάσετε την παλιά Σουηδική Volvo. Υποστηρίζουν ότι είναι καλά (χα χα χα, Made by sweden ?!!) γιατι κατασκευάζονται πολλά από αυτά στη Σουηδία. Mα στο εργοστάσιο στην περιοχή Τορσλάντα στο Γκετεμποργκ οι περισσότεροι εργαζόμενοι είναι ξένοι, Έλληνες, Ιταλοί, Ιρανοι, Άραβες, Τούρκοι κλπ, και το εργοστάσιο όπως και τα μηχανήματα είναι πλέον ιδιοκτησία των Κινέζων. Το μόνο Σουηδικό είναι ο μολυσμένος αέρας του Γκέτεμποργκ που αναπνέουν οι εργαζόμενοι, αφού στην περιοχή στο Χίσινγκεν βρίσκονται όλα τα διυλιστήρια του Γκέτεμποργκ

μεξικανο-καζακστανος

Ενω η VW που τα πιο πολλα εργοστασια της τα εχει σε Κινα, Βραζιλια, Ουκρανια, Βοσνια, Πολωνια, Ρωσια, Μεξικο και Καζακασταν τι εθνικοτητας εργατες νομιζεις οτι δουλευουν σε αυτα τα εργοστασια? Γερμανοι? Κινεζο Ουκρανο Μεξικανο Καζακοι δουλεουν και φτιαχνουν τα "Γερμανικα" της VW που τρεχεις εσυ το κοροιδο ο Ελληναρας να αγορασεις νομιζωντας οτι αγορασες "Γερμανικο αμαξι".

CHINESESTAR

Ότι φτιάχνουν οι Κινέζοι για λογαριασμό των Γερμανών ή Αμερικανών πχ (iphone) είναι με γερμανικά ή αμερικάνικα στάνταρ και ελέγχονται, όχι όπως τα Volvo που είναι κατασκευασμένα με κινεζικα στανταρ, με πετρελαιομηχανές από Peugeot, σασί του Ford Focus, κιβώτια ταχυτήτων Mitsubishi , εσωτερική διακόσμηση, φώτα , ηλεκτρικά, δίσκους φρένων, τακάκια κλπ από την Αμερικάνικη Delphi Automotive Systems η οποία φτιάχνει και τα κομμάτια της Audi / VW, ένα αυτοκίνητο σαλάτα, με κομμάτια άλλων εταιρειών

@CHINESESTAR 13:50

Τα Standards της Volvo πως τα ξερεις? εισαι διευθυντης η αρχιμηχανικος της Volvo? Δυστυχως για σενα τα standards ειναι Σουηδικα , η σχεδιαση και παραγωγη γινονται στη Σουηδια απο Σουδους μηχανικους. Οι κινεζοι ειναι απλα επενδυτες εχουν το πλειοψηφικο πακετο μετοχων και καρπωνονται ενα μεγαλο μερος των κερδων. Αν επιμενεις στην λογικη αυτη τοτε και πολλα Γερμανικα αμαξια εχουν Ιταλικα ηλεκτρονικα , Αμερικανικα κιβωτια , Γαλλικες μηχανες και φτιαχνονται απο Κινεζικα Ρομποτ.

@@CHINESESTAR 13:50

Δεν τα ξέρεις καλά τα πράματα. Πριν ακριβώς ένα χρόνο ο πρώην διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης της Volvo Car Corporation που ήταν Γερμανός ο Peter Mertens, έφυγε στην Audi γιατι δεν τον άφηναν ο Κινέζοι να δουλέψει όπως ήθελε. Οι Σουηδοί είναι πλέον οι ΧΑΜΑΛΗΔΕΣ των Κινέζων, που αποφασίζουν τα πάντα. Ας αφρίζουν από λύσσα οι Σουηδοί το κουμάντο το έχουν οι Κινέζοι. Έχω δικό μου άνθρωπο στα γραφεία της διοίκησης της Volvo στην Torslanda στο Γκέτεμποργκ. Οι Κινεζοι σε ότι εταιρεία αγοράζουν έχουν το κουμάντο, όπως με την Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, δεν αφήνουν άλλους για κάνουν ότι θέλουν. Οι διαταγές έρχονται από την Κίνα, τηλεφωνικώς, και οι Σουηδοί απλά τις ακολουθούν, χοροπηδώντας από λύσσα

@1526

Το οτι εφυγε ενα στελεχος και πηγε σε μια αλλη εταιρεια δεν λεει κατι. Στον κοσμο της ελευθερης οικονομιας και αγορας τετοιες κινησεις ειναι καθημερινα φαινομενα. Παρομοιες μεταπηδησεις ειναι συχνες και μεταξυ στελεχων Ευρωπαικων αυτοκινητοβιομηχανιων οι οποιες δεν ειναι υπο την ιδιοκτησια κινεζων. Τα πραγματα τα ξερω πολυ καλα λοιπον. Εχω και εγω δικο μου ανθρωπο στην Taizhou μεσα στα κεντρικα της Geely που με εχει διαβεβαιωσει οτι περαν των οικονομικων οι Κινεζοι δεν εμπλεκονται καθολου στο management της Volvo και εχουν δωσει λευκη επιταγη στους Σουδηους σε οτι αφορα την Σχεδιαση και την Παραγωγη των μοντελων.

@16:02

Οι Κινέζοι έχουν δώσει λευκή επιταγή στους Σουηδους όπως και η Cosco στους Ελληνες. Σε ποιο σινεμά το παίζει αυτό;;

@16:02

Οι Κινέζοι την τεχνολογία που χρησιμοποιούν στα Volvo την κλέβουν από δω και από κει , όπως συνηθίζουν με όλα τα Κινεζικα προϊόντα, έτσι δουλεύει η "έρευνα και η Ανάπτυξη" της εταιρείας αυτής. Το σύστημα να φρενάρει το αυτοκίνητο όταν βλέπει κάποιο εμπόδιο στο δρόμο το έκλεψαν από φοιτητή του πολυτεχνείου του Γκέτεμποργκ Chalmers tekniska hogskola. Ο φοιτητής είχε την πατέντα και αναγκάστηκαν να του πληρώσουν αποζημίωση

@1656

H cosco ειναι ναυτιλιακη, η Geely αυτοκινητοβιομηχανια. H volvo παραγει αυτοκινητα, Το λιμανι του πειραια τι παραγει, αχινους? Τα εχεις λιγακι μπλεγμενα η μου φαινεται?

@17:14

Αυτο για αποζημιωση σε πατεντα φοιτητη αποδειξε το δινωντας μια επισημη παραπομπη σε link απο το σχετικο δικαστηριο που εγινε. Αν δεν το κανεις παει να πει πως το εχεις βγαλει απο την κοιλια σου.

@17:15

Όταν θα σοβαρευτείς τότε θα συνεχίσουμε την κουβέντα. Με ειρωνείες δεν κερδίζεις τίποτα

@19:30

Εγω να σοβαρευτω? Εσυ εχεις γραψεις ως τωρα οτι πιο μη σοβαρο πραγμα υπαρχει. Πχ για Σουηδους που ακολουθουν οδηγιες "χοροπηδώντας από λύσσα" και πχ για τον φοιτητη φαντασμα του Chalmers tekniska hogskola που οι Κινεζοι πληρωσαν αποζημιωση. Ακομα περιμενω το link με την σχετικη ειδηση.

@CHINESESTAR14/12/201711:30

Δεν θα βαρεθώ ποτέ να σου λέω ότι αν θες πραγματική Κινεζιά και όχι μ...κιές ΜΙΑ είναι η απάντηση: YEMA F16. Έχουν αρχίσει μάλιστα να πωλούνται και στη Ευρώπη με την εμπορική ονομασία AUDI A4

Ε Λ Λ Η Ν Α Σ - ΣΟΥΗΔΙΑ

Πριν λίγο καιρό ο ιδιοκτήτης της Volvo ο Κινέζος Li Shufu ανακοίνωσε ότι από το 2019 η κατασκευή όλων των ηλεκτρικών Volvo θα γίνεται στα δυο εργοστάσια της Geely στην Κίνα

ΚΙΝΕΖΟΣΤΑΡ

Ότι και να φτιάξουν οι Κινέζοι της Geely Automobile (σημερινοί ιδιοκτήτες της Volvo) κινέζικο θα είναι. Να την ξεχάσετε την παλιά Σουηδική Volvo. Υποστηρίζουν ότι είναι καλά (χα χα χα, Made by sweden ?!!) γιατι κατασκευάζονται πολλά από αυτά στη Σουηδία. Mα στο εργοστάσιο στην περιοχή Τορσλάντα στο Γκετεμποργκ οι περισσότεροι εργαζόμενοι είναι ξένοι, Έλληνες, Ιταλοί, Ιρανοι, Άραβες, Τούρκοι κλπ, και το εργοστάσιο όπως και τα μηχανήματα είναι πλέον ιδιοκτησία των Κινέζων. Το μόνο Σουηδικό είναι ο μολυσμένος αέρας του Γκέτεμποργκ που αναπνέουν οι εργαζόμενοι, αφού στην περιοχή στο Χίσινγκεν βρίσκονται όλα τα διυλιστήρια του Γκέτεμποργκ

George

Με 500 κομμάτια το χρόνο που έχουν ηλεκτρική αυτονομία 150 km περιμένει να ανταγωνιστεί την Tesla που ήδη πουλάει 100.000 το χρόνο από 2 ακριβά μοντέλα μόνο και μόλις ξεκινάει να ανεβάζει ρυθμούς παραγωγής στο τρίτο και φθηνότερο μοντέλο που όταν φτάσει στο επιθυμητό σημείο των 10.000 οχημάτων την εβδομάδα, θα πουλάει 500.000 το χρόνο από μόνο του? Έχει χιούμορ ο αρθρογράφος. Μέχρι να βγει στην παραγωγή το Polestar 1 πιθανότατα να έχει ξεκινήσει και η παραγωγή του τέταρτου μοντέλου (roadster 2). Αναμένεται επίσης κάποια στιγμή η παρουσίαση του πέμπτου μοντέλου της Tesla (model Y) που προβλέπω να μπει στην παραγωγή ακόμη νωρίτερα. Και φυσικά μιλάμε για ηλεκτρικές αυτονομίες που ξεκινάνε από τα 350 km και φτάνουν στα 500+ km με τάση να αυξηθούν κι άλλο στο μέλλον (1000 km το roadster). Όσο γι αυτούς που έχουν αυταπάτες ότι η Tesla θα χρεοκοπήσει, έχω να τους πω ότι μαζεύει πολύ παραδάκι από προκαταβολές για roadster 2 και semitruck. Επίσης, έχει αγοράσει λίθιο πριν από χρόνια με 2 δολάρια το κιλό όταν οι άλλοι σήμερα το αγοράζουν με πάνω από 20. Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες πρώτες ύλες. Κι έχει δικό της εργοστάσιο μπαταριών. Πουλάει λοιπόν με τεράστια περιθώρια κέρδους, όταν οι άλλοι ζορίζονται να βγάλουν στην αγορά ηλεκτρικά γιατί τους βάζουν μέσα ακόμη και με τα πολύ υποδεέστερα χαρακτηριστικά που αυτά έχουν. Και μένουν διαρκώς όλο και πιο πίσω στην κούρσα που έχει ξεκινήσει και παρά το γεγονός ότι ακόμη οι τιμές των μπαταριών πέφτουν λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων, κόντρα στη ροή των τιμών των πρώτων υλών. Όμως, σύμφωνα με πρόβλεψη της Hyundai, οι τιμές των μπαταριών θα σταματήσουν να πέφτουν από το 2020 λόγω της μεγάλης ζήτησης από τη βιομηχανία και της ωρίμανσης της τεχνολογίας που δεν θα εξελίσσεται με τόσο ταχείς ρυθμούς πια. Η διαφορά είναι ότι κάποιοι είναι πιο μπροστά στην τεχνολογία κι έχουν τεράστια αποθέματα πρώτων υλών. Και κάποιοι άλλοι ψάχνουν ακόμη το υδρογόνο, που καλό και καθαρό καύσιμο είναι, αλλά για πολύ συγκεκριμένες χρήσεις και με μεγάλες ενεργειακές απώλειες, εκτός από επικίνδυνο. Ε, δε νομίζω ότι θέλει κανείς να γεμίσει ο πλανήτης φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες επειδή κάποιοι θέλουν να σπαταλάνε ενέργεια εκεί που δεν απαιτείται. Γιατί μιλάμε για τριπλάσια ενεργειακή ανάγκη αν χρησιμοποιηθεί σαν μέσο αποθήκευσης ενέργειας υδρογόνο που παράγεται από ΑΠΕ μέσω ηλεκτρόλυσης αντί για μπαταρίες. Πάντως, η αλήθεια είναι ότι περίμενα περισσότερα όχι μόνο από την Polestar αλλά κι από τις μεγάλες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ε Λ Λ Η Ν Α Σ - ΣΟΥΗΔΙΑ

Ο αρθρογράφος απλά κάνει την δουλειά του για να βγάλει το ψωμί του. Η volvo πληρώνει και αυτός διαφημίζει

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Made

Στην αναζήτηση του περιορισμού του κόστους παραγωγής, οι Ιάπωνες εδώ και αρκετά χρόνια έχουν μεταφέρει την παραγωγή τους σε εργοστάσια εντός του Ευρωπαϊκού εδάφους για να βοηθήσουν τη ζήτηση στη Γηραιά Ήπειρο. Ωστόσο, δεν παύουν κάποιοι να εισάγουν απευθείας τα μοντέλα τους από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.

jouney-law-girl-1000

Είναι η Blogger που ακολουθούν εκατομμύρια ανα τον κόσμο φίλοι των ταξιδιών. Σε όποια μέρη postaάρει φωτογραφίες, σπεύδουν πολλοί να επισκεφτούν. Αναμφίβολα η Sarah θα μπορούσε να βοηθήσει την τουριστική αάπτυξη της χώρας μας και τους Φθινοπωρινούς-Χειμωνιάτικους μήνες...

kod

Η Skoda ξεπέρασε στα μέσα Οκτώβρη την παραγωγή 1.000.000 αυτοκινήτων για τη φετινή χρονιά, φθάνοντας σε αυτό το νούμερο 2 εβδομάδες νωρίτερα από ό,τι το 2017 και θέτοντας ένα νέο ρεκόρ.