Το πιο «τουμπανιασμένο» R8 που έχουμε δει αγγίζει σε επιδόσεις σύγχρονα hypercar.
Το αγωνιστικό της Peugeot στο Gran Turismo
Το αγωνιστικό της Peugeot στο Gran Turismo
Οι πιστοί του PlayStation, έχουν έναν ακόμα καλό λόγο για να πάρουν το νέο Gran Turismo Sport που θα λανσαριστεί στις 17 Οκτωβρίου. Η Peugeot μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα του PlayStation 4, μας δίνει την ευκαιρία να οδηγήσουμε το μέλλον της.
Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αλλά δεν παύει να είναι ενδιαφέρον. Η Peugeot λανσάρει κάποια πρωτότυπα μέσα από το παιχνίδι Grand Turismo Sport που θα είναι διαθέσιμο για αγορά στους ιδιοκτήτες του PlayStation 4 από τις 17 Οκτωβρίου. Όπως είχε κάνει και το 2015, έτσι και τώρα, έχει ετοιμάσει το διάδοχο super sport υβριδικό μοντέλο, με την ονομασία L750 R Hybrid Vision Grand Turismo.
Το προηγούμενο μοντέλο στο παιχνίδι, ήταν το L500 R Hybrid και είχε δημιουργηθεί ως φόρος τιμής στο επίτευγμα του Dario Resta, που με το Peugeot L45 στις 30 Μαΐου του 1916 είχε κερδίσει τον αγώνα Indy 500, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή μέση ωριαία ταχύτητα 135 χλμ./ώρα. Τώρα, το νέο πρωτότυπο L750 R Hybrid Vision Gran Turismo, με το πολύ εντυπωσιακό χαμηλό αμάξωμα και τους τεράστιους τροχούς που αφήνουν ακάλυπτες τις μεγάλες κόκκινες δαγκάνες των φρένων, είναι ουσιαστικά ένα μονοθέσιο με μονοκόκ αμάξωμα για περιορισμό του βάρους. Με τον τρόπο αυτό, το απόβαρο του πρωτοτύπου είναι μόλις 825 κιλά- 175 κιλά λιγότερα από το προηγούμενο πρωτότυπο στο παιχνίδι.
Το προηγούμενο μοντέλο στο παιχνίδι, ήταν το L500 R Hybrid και είχε δημιουργηθεί ως φόρος τιμής στο επίτευγμα του Dario Resta, που με το Peugeot L45 στις 30 Μαΐου του 1916 είχε κερδίσει τον αγώνα Indy 500, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή μέση ωριαία ταχύτητα 135 χλμ./ώρα. Τώρα, το νέο πρωτότυπο L750 R Hybrid Vision Gran Turismo, με το πολύ εντυπωσιακό χαμηλό αμάξωμα και τους τεράστιους τροχούς που αφήνουν ακάλυπτες τις μεγάλες κόκκινες δαγκάνες των φρένων, είναι ουσιαστικά ένα μονοθέσιο με μονοκόκ αμάξωμα για περιορισμό του βάρους. Με τον τρόπο αυτό, το απόβαρο του πρωτοτύπου είναι μόλις 825 κιλά- 175 κιλά λιγότερα από το προηγούμενο πρωτότυπο στο παιχνίδι.
Δεν είναι όμως μόνο ελαφρύτερο. Το μοτέρ του αποδίδει 580 ίππους (80 περισσότερους από το προκάτοχο) και στροφάρει έως τις 10.000 σ.α.λ., ενώ από το ηλεκτρικό μοτέρ προκύπτουν 170 επιπλέον ίπποι. Έτσι φτάνουμε στο σύνολο των 750 ίππων που «εξηγεί» και τον κωδικό στο όνομα. Με 7άρι σειριακό αυτόματο κιβώτιο, το οποίο μαζί με τον κινητήρα, βρίσκονται τοποθετημένα πάνω από τον πίσω άξονα. Οι επιδόσεις του πρωτοτύπου είναι εντυπωσιακές, με 2,4” για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και σίγουρα θα είναι μια από τις πλέον αξιόλογες περιπτώσεις επιλογής ανάμεσα στα 150 αυτοκίνητα που προσφέρει το Gran Turismo Sport για αγώνες στις πίστες 17 χωρών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα