GP Βρετανίας: Ο Χάμιλτον στην pole!

GP Βρετανίας: Ο Χάμιλτον στην pole!

Ο Βρετανός πρωταθλητής εντυπωσίασε σπάζοντας το φράγμα του 1:27 την ύστατη στιγμή πετυχαίνοντας την pole και ταυτόχρονα το απόλυτο ρεκόρ γύρου. Ο Ράικονεν εκκινεί αύριο δίπλα του. Στη 2η σειρά Φέτελ και Μπότας. 

Με τη θερμοκρασία στους 17 βαθμούς Κελσίου και βροχή ξεκίνησαν σήμερα οι κατατακτήριες δοκιμές του Βρετανικού GP. Νωρίτερα στα ελεύθερα οι δυο Mercedes των Χάμιλτον, Μπότας και η Ferrari του Φέτελ ήταν στο ίδιο δέκατο προτού η βροχή κάνει την εμφάνισή της. Κάποιοι οδηγοί δοκίμασαν στην αρχή του Q1 να χρησιμοποιήσουν σλικ ελαστικά αλλά αυτό ήταν αδύνατο. Επέστρεψαν λοιπόν στα πιτ για ενδιάμεσα.

Τρεις οδηγοί μέχρι τώρα έχουν ποινές για αύριο στην εκκίνηση.
Οι Ρικιάρντο και Μπότας από 5 θέσεις λόγω αλλαγής κιβωτίου, ο Αλόνσο θα εκκινήσει τελευταίος καθώς στη Honda αποφάσισαν να τοποθετήσουν και στο δικό του μονοθέσιο την τελευταία έκδοση της υβριδικής του μηχανής. Πρόκειται για την 3η έκδοση και οι Ιάπωνες ποντάρουν ότι θα κάνουν ένα σημαντικό βήμα σε απόδοση και αξιοπιστία μ' αυτή. O Ρικιάρντο έμεινε από turbo στο μέσον του Q1 μάλιστα η Red Bull σταμάτησε σε επικίνδυνο σημείο στην Woodcote οπότε ο αλυτάρχης αναγκάστηκε να διακόψει τη διαδικασία με κόκκινη σημαία. Ο Αυστραλός που είχε βρεθεί 38 φορές σερί στο Q3 τα τελευταία χρόνια (σ.σ: από τη Μόντσα το 2015) γύρισε με τα πόδια στα πιτ τη στιγμή που στην κορυφή των χρόνων φιγουράριζε το όνομά του. Προφανώς το σερί αυτό είχε τελειώσει ο Ρικιάρντο σε συνδυασμό με την ποινή θα εκκινήσει από την τελευταία σειρά μαζί με τον Αλόνσο αύριο. Η πίστα άρχισε να γίνεται πιο γρήγορη καθώς η βροχή σταμάτησε. Χαρακτηριστική της κατάστασης η απάντηση του Φέτελ σε ερώτηση του μηχανικού του πως είναι τα ελαστικά: "Υποφέρουν σ' αυτές τις συνθήκες αλλά επίσης είναι πολύ βρεγμένο ακόμη για σλικ". Ταχύτερος απ' όσους κατετάγησαν με ενδιάμεσα ελαστικά ήταν ο Φερστάπεν που κατέβασε την επίδοση του Ρικιάρντο κατά 4 δευτερόλεπτα. Ταχύτερος όλων ήταν ο Αλόνσο που ρίσκαρε με τα σλικ ελαστικά στη McLaren στο φινάλε και πέτυχε χρόνο 1.3sec ταχύτερο απ' αυτόν του Φερστάπεν χρησιμοποιώντας την πολύ μαλακή γόμα. Εκτός Q2 έμειναν οι Στρολ (Williams), Μάγκνουσεν (Haas), Βερλάιν, Έρικσον (Sauber) και ο Ρικιάρντο.

Το ξεκίνημα του Q2 βρήκε όλους τους οδηγούς με σλικ ελαστικά καθώς η αγωνιστική γραμμή είχε στεγνώσει. Οι περισσότεροι οδηγοί έβαλαν την πολύ μαλακή γόμα, ο Μπότας όμως δοκίμασε με τη μαλακή. Δεδομένου ότι κάθε οδηγός που θα προκριθεί στο Q3 εκκινεί τον αγώνα με το σετ ελαστικών που πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στο Q2 έδινε σημαντική ευελιξία στη στρατηγική το να σημειώσεις χρόνο πρόκρισης στη 10αδα με την μαλακή γόμα. Η πρώτη προσπάθεια του Χάμιλτον με την πολύ μαλακή γόμα σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:31.1 ενώ ο Χούλκενμπεργκ με τη Renault ήταν πιο γρήγορος έστω για 60 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ο Μπότας με τη μαλακή γόμα ήταν 3ος. Με 1:31.258 ο Φινλανδός φάνηκε να έχει τη δυνατότητα πρόκρισης στο Q3 με τη μαλακή γόμα. Πόσο μάλλον όταν σε δεύτερη προσπάθεια έσπασε το φράγμα του 1:30 όντας ταχύτερος όλων. ήταν σαφές σ' αυτή τη φάση ότι η πίστα γίνεται ταχύτερη όσο στεγνώνει. Ο Χάμιλτον πήγε στο 1:29.097 θυμίζουμε ότι στο FP3 πριν βρέξει είχε σημειώσει χρόνο 1:28.063.



Ακόμη μια φορά και οι δυο Force India μπήκαν στη 10αδα. 


Την ίδια στιγμή ο Φέτελ διαμαρτύρονταν ότι τον έκλεισε ο Πέρεζ στην Κόπς. Οι αγωνοδίκες δεν έκριναν καν ότι χρήζει διερεύνησης το συμβάν. Ο Χάμιλτον ήταν τελικά ταχύτερος όλων με χρόνο 1:27.893. Είναι χαρακτηριστικό ότι αντιδρώντας στο παιχνίδι των εντυπώσεων και της ψυχολογίας κατέβασε την ύστατη στιγμή 1 sec από την επίδοση που είχε φέρει προς ώρας το Φέτελ στην 1η θέση. Εκτός Q3 έμειναν οι Μάσα (Williams), Σάινθ (Toro Rosso), Αλόνσο (McLaren) Κβίατ (Τοro Rosso), Πάλμερ (Renault). O Βαντούρν έδειξε στον Αλόνσο πως μπορεί να προκριθεί στη 10αδα η McLaren ενώ ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με την αναβαθμισμένη Renault (νέο πάτωμα) ήταν 5ος πίσω από Mercedes, Ferrari προβληματίζοντας τον "πολύ" Μάξ Φερστάπεν. Ο Μπότας ήταν 2ος και ήταν ο μόνος που προκρίθηκε στο Q3 με τη μαλακή γόμα. 



Το Q3 βρήκε όλους τους οδηγούς να χρησιμοποιούν τη μαλακή γόμα της Pirelli.
Ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος στην πρώτη προσπάθεια με 1:27.231 ενώ ο Φέτελ ακολουθούσε κατά πόδας με διαφορά μόλις 2 δέκατα. Άλλα δυο δέκατα πιο πίσω οι δυο Φινλανδοί Μπότας και Ράικονεν. Στη δεύτερη προσπάθεια ο Χάμιλτον κατέβασε 6 δέκατα, ήταν ο μόνος που πήγε κάτω από 1:27. Ο Ράικονεν εντυπωσίασε περνώντας το Φέτελ ενώ ο Μπότας ήταν 4ος, με την ποινή που έχει όμως θα εκκινήσει 9ος. Για να δούμε αν η μαλακή γόμα θα του επιτρέψει να κερδίσει θέσεις. Για το Χάμιλτον ήταν η 67η pole της καριέρας του απομένει μόνο μια για το Βρετανό ώστε να ισοφαρίσει το ρεκόρ όλων των εποχών που ανήκει στον άτυχο Μ.Σουμάχερ.



Μιλώντας στο τέλος ο Χάμιλτον είπε:
"Πάντα κρατάω το καλό για το τέλος. Ήταν συναρπαστικά γρήγορος γύρος". Από την πλευρά του ο Ράικονεν τόνισε πως η Ferrari συμπεριφέρονταν τέλεια όμως δεν ήταν αρκετά γρήγορη για κάτι παραπάνω: "Δεν έχω τίποτα να χάσω αύριο" τόνισε ο Φινλανδός τη στιγμή που ο Φέτελ πίστευε ότι είχε κάτι παραπάνω να δώσει στο Q3 αλλά δεν του βγήκε.  

Συνολικά η κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:



Ο αυριανός αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα εκκινήσει στις 15:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί απευθείας από ΕΡΤ, Cosmote.



Κατάμεστες σήμερα οι κερκίδες με θεατές στο Σίλβερστον.

ΣΧΟΛΙΑ (12)

Winter

Εγώ γιατί πάλι πιστεύω ότι στην εκκίνηση ο Bottas θα πέσει στον Vettel...

Δεν έπεσε @10:48

Γιατί είσαι μπετόστοκος, μήπως;

Μερτσεντε

Επικος χαμιλτον με ρεκορ γυρου και ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ πρωτια..αυριο ερχεται νικη και η αντεπιθεση ξεκινα,εχει να πεσει πικρα αυριο στους ιταλολεκανακιες με τα σαραβαλα..Ειπαμε γερμανικο συνεργειο δωρο. και λεκανακια δωρεαν φυσικα!

Eicke

2ος ο Ραικονεν ? Τι να το κανεις αφου πριν συμπληρωθουν οι πρωτοι 3 γυροι για να μην πω ο πρωτος γυρος και καρφωθω θα εχει υποσκελιστει απο τον γερμανο ? Οι διαταγες ειναι σαφεις. Ο Γερμανος πρεπει να κερδιζει παση θυσια. Ο αλλος ειναι αναλωσιμος.

Aldebaran

Τώρα λες εξυπνάδες, ε; Vettel 171 βαθμοί, Raikkonen 83. H Mercedes τα κανει απροκάλυπτα με τον Hamilton να κλαψουρίζει και τον Bottas να το παίζει συγκρουόμενα όταν οι βαθμοί τους είναι: Hamilton 151, Bottas 136. Και μιλάς για τη Ferrari; Γιατί δεν είστε αντικειμενικοί;

Kimi 4ever

@22:02: Άσε ρε μπανάνα... κοίτα στον καθρέφτη και θα καταλάβεις γιατί σ'έχουν πάρει στο βραστό!

Eicke

Εσυ ακομα πιπιλας γλυφιτζουρι ? Η' παριστανεις το βλακα ? Ποια απο τις δυο ομαδες κανει εξωφθαλμα παιχνιδι υπερ του ενος οδηγου της ? Κανενας δεν διαφωνει οτι υπαρχουν εντολες αλλα εκει που θα χρειαστει να νικησει ο ενας η' ο αλλος αναλογως των συνθηκων θα γινει. Στη Ferrari ΠΟΥ πρεπει να νικησει ο Vettel ,θα νικησει εστω και αν ειναι τελευταιος και ο "τουριστας" πρωτος. Στη Mercedes απλα θα νικησει αυτος που εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες για νικη. Μονο στη περιπτωση που η διαφορα μεταξυ τους ειναι 1-2 θεσεων θα προτιμηθει ο Lewis. Eξαλλου το τοπιο εχει αρχισει και ξεκαθαριζει. Η Mercedes δειχνει οτι σαν μονοθεσιο αρχιζει και δειχνει την ανωτεροτητα της εναντι της Ferrari. Oι Ιταλοι προσπαθουν να βγαλουν τον Vettel πρωταθλητη μιας και ο Hamilton ειχε καποιοες αναποδιες που τον εριξαν πιο πισω. Τον τιτλο στις ομαδες τον εχουν ξεγραψει ηδη. Οποτε σπρωχνουν οσο μπορουν τον Vettel και ας φερει οσους βαθμους μπορει ο Raikkonen. Να παρει νικη ο φινλανδος ειναι απιθανο οταν βρισκεται συχνα εκτος βαθρου ενω ο Bottas φερνει και νικες και βλεπει βαθρο. Κατα τα αλλα, εσυ συνεχισε να φορας παρωπιδες και να τα βλεπεις ολα κοκκινα !

Μ.Γ

ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ? ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΙΦΙΓΕΝΕΙΕΣ ΘΑ ΛΕΜΕ? ΚΑΙ Ο ΜΠΟΤΑΣ? ΣΥΓΚΡΟΥΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΟΤΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ-ΜΙΣΗ ΡΟΔΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ? ΑΣ ΚΑΘΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ. Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ. Υ.Γ ΧΘΕΣ ΑΚΟΥΣΑ ΤΥΧΑΙΑ ( ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ) ΤΟ "ΟΥΡΛΙΑΧΤΟ" ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ-ΑΝΤΙΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ V10 ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ". ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ...........................................................................ΒΡΟΥΜ,,,ΒΡΟΥΜ

Aldebaran

Πάλι στο απυρόβλητο ο Hamilton για τιμωρία μετα το κλείσιμο στο Grosjean. Ξεκάθαρα έπρεπε να τιμωρηθεί, η FIA βέβαια το χαβά της. Αν ήταν κανένας Vettel όλοι θα φώναζαν...

Άντε παράταν μας

Μια ζωή τα ίδια από την ferrari !!!

Aldebaran

Τι σχέση έχει η Ferrari με το παραπάνω συμβάν; Τι την μπλέκεις; Μια ζωή τα ίδια με τον Hamilton έπρεπε να πεις. Το αγαπημένο παιδί της FIA. Αλήθεια την έχεις δει τη φάση, ή μιλάς στον αέρα; Όποιος δεν βλέπει καταφανή (και άκρως επικύνδινη) παράβαση κανονισμών είναι απλά τέρμα υποκειμενικός.

Theodore

κι αυτοί εκεί είναι στραβοί ενώ εσύ όχι,ε;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

karoqmall1

Το νέο Skoda Karoq βρίσκεται ήδη στο Athens Metro Mall, όπου και θα παραμείνει στη διάθεση των επισκεπτών, για τις επόμενες 3 εβδομάδες

Hamburg-ban21

Το Αμβούργο, η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Γερμανίας, θέτει σε ισχύ από τα τέλη του μήνα απαγορεύσεις για την κίνηση των diesel σε συγκεκριμένες περιοχές της πόλης, ανοίγοντας τον χορό των απαγορεύσεων για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα στη χώρα.

venzini2

Αναζητάτε πρατήριο καυσίμων; Αναζητάτε τα οικονομικότερα καύσιμα; Οπου και να βρίσκεστε δείτε τα πρατήρια καυσίμων που υπάρχουν γύρω σας, τις τιμές των καυσίμων που πουλάνε και πλοηγηθείτε σε αυτά εύκολα και ΔΩΡΕΑΝ...