Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ζει τo Ράλι Ακρόπολις;
Ζει τo Ράλι Ακρόπολις;
Η φετινή παρωδία επισπεύδει τις εξελίξεις, καθώς ζητούνται άμεσα λύσεις για επιστροφή του αγώνα στο WRC.
Όταν το 2014 το Ράλι Ακρόπολις βρέθηκε εκτός WRC για οικονομικούς λόγους η προτροπή από τον πρόεδρο της FIA, Ζαν Τοντ ήταν: "Να παραμείνετε ενεργοί έστω στο ERC ώστε να μην ξεχαστεί ο αγώνας και να υπάρχει ελπίδα επαναφοράς κάποια στιγμή στο WRC".
Τα χρόνια πέρασαν το Ράλι Ακρόπολις προσμετρά στο υποβαθμισμένο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, μετακινήθηκε από το Λουτράκι στη Λαμία και πνέει τα λοίσθια.
Η φετινή άκρως απογοητευτική εικόνα του αγώνα που πλέον δεν έχει καμία απήχηση στο ευρύ κοινό οφείλεται φυσικά στις ενέργειες της ΟΜΑΕ. Ή για να είμαστε πιο ακριβείς στην έλλειψη αυτών. Ρίχνοντας μια ματιά στις φετινές συμμετοχές μπορεί να καταλάβει κανείς άμεσα τι λέμε!
Το φετινό Ράλι Ακρόπολις είχε κάποια θετικά στοιχεία που έχουν απομείνει από τον άλλοτε ένδοξο αγώνα του WRC. Είχε λοιπόν κορυφαίο γραφείο Τύπου όσον αφορά στην οργάνωση, στην ενημέρωση στην υποστήριξη των δημοσιογράφων. Δεν είχε όμως και πολλούς διαπιστευμένους δημοσιογράφους, αρκετοί αναρωτιόντουσαν γιατί δεν διοργανώθηκε από την ΟΜΑΕ ούτε μια συνέντευξη Τύπου πριν τον αγώνα. Το φετινό Ακρόπολις είχε καλό σχεδιασμό όσον αφορά στο αγωνιστικό κομμάτι: Ειδικές διαδρομές, υποστήριξη των ομάδων, χώρο για το service park (ΠΕΛ) κριτές και εθελοντές. Όλη αυτή η δομή προερχόμενη από τα χρόνια του WRC (σ.σ: Νίκος Μανώλης, Ανίτα Πασαλή) συνεχίζει να λειτουργεί σε υψηλό επίπεδο. Επιπλέον υπάρχει συγκινητική στήριξη σε επίπεδο Περιφέρειας καθώς ο περιφερειάρχης Κώστας Μπακογιάννης πιστεύει πραγματικά και επί προσωπικού τον αγώνα. Αν δεν ήταν αυτός και ο Μάριος Ηλιόπουλος (SEAJETS) πιθανόν δε θα είχαμε σήμερα αγώνα. Επιπλέον ο δήμαρχος Λαμίας έχει αγκαλιάσει το Ράλι, στηρίζοντάς το με όλους τους τρόπους. Τέλος υπήρξε πολύ καλή προβολή στην τηλεόραση χάρη στην κάλυψη από το Star Κεντρικής Ελλάδος και τη δουλειά που γίνεται από το Γιώργο Σιμόπουλο και το επιτελείο του. Επιπλέον ο αγώνας προβλήθηκε μέσω Cosmote TV αλλά και του Eurosport. Είχε μέτρια έως καθόλου κάλυψη στα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα όπως και στην ελεύθερη τηλεόραση ή σε ραδιόφωνο πανελλαδικής εμβέλειας. Εδώ φυσικά μπαίνουν πολλά ερωτηματικά και για την περίφημη συνεργασία ΟΜΑΕ - ΕΡΤ που θα τεθούν όταν έρθει η ώρα. Δεν είναι όμως εκεί τα μεγάλα προβλήματα.
Τα χρόνια πέρασαν το Ράλι Ακρόπολις προσμετρά στο υποβαθμισμένο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, μετακινήθηκε από το Λουτράκι στη Λαμία και πνέει τα λοίσθια.
Η φετινή άκρως απογοητευτική εικόνα του αγώνα που πλέον δεν έχει καμία απήχηση στο ευρύ κοινό οφείλεται φυσικά στις ενέργειες της ΟΜΑΕ. Ή για να είμαστε πιο ακριβείς στην έλλειψη αυτών. Ρίχνοντας μια ματιά στις φετινές συμμετοχές μπορεί να καταλάβει κανείς άμεσα τι λέμε!
Το φετινό Ράλι Ακρόπολις είχε κάποια θετικά στοιχεία που έχουν απομείνει από τον άλλοτε ένδοξο αγώνα του WRC. Είχε λοιπόν κορυφαίο γραφείο Τύπου όσον αφορά στην οργάνωση, στην ενημέρωση στην υποστήριξη των δημοσιογράφων. Δεν είχε όμως και πολλούς διαπιστευμένους δημοσιογράφους, αρκετοί αναρωτιόντουσαν γιατί δεν διοργανώθηκε από την ΟΜΑΕ ούτε μια συνέντευξη Τύπου πριν τον αγώνα. Το φετινό Ακρόπολις είχε καλό σχεδιασμό όσον αφορά στο αγωνιστικό κομμάτι: Ειδικές διαδρομές, υποστήριξη των ομάδων, χώρο για το service park (ΠΕΛ) κριτές και εθελοντές. Όλη αυτή η δομή προερχόμενη από τα χρόνια του WRC (σ.σ: Νίκος Μανώλης, Ανίτα Πασαλή) συνεχίζει να λειτουργεί σε υψηλό επίπεδο. Επιπλέον υπάρχει συγκινητική στήριξη σε επίπεδο Περιφέρειας καθώς ο περιφερειάρχης Κώστας Μπακογιάννης πιστεύει πραγματικά και επί προσωπικού τον αγώνα. Αν δεν ήταν αυτός και ο Μάριος Ηλιόπουλος (SEAJETS) πιθανόν δε θα είχαμε σήμερα αγώνα. Επιπλέον ο δήμαρχος Λαμίας έχει αγκαλιάσει το Ράλι, στηρίζοντάς το με όλους τους τρόπους. Τέλος υπήρξε πολύ καλή προβολή στην τηλεόραση χάρη στην κάλυψη από το Star Κεντρικής Ελλάδος και τη δουλειά που γίνεται από το Γιώργο Σιμόπουλο και το επιτελείο του. Επιπλέον ο αγώνας προβλήθηκε μέσω Cosmote TV αλλά και του Eurosport. Είχε μέτρια έως καθόλου κάλυψη στα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα όπως και στην ελεύθερη τηλεόραση ή σε ραδιόφωνο πανελλαδικής εμβέλειας. Εδώ φυσικά μπαίνουν πολλά ερωτηματικά και για την περίφημη συνεργασία ΟΜΑΕ - ΕΡΤ που θα τεθούν όταν έρθει η ώρα. Δεν είναι όμως εκεί τα μεγάλα προβλήματα.
Το Ράλι Ακρόπολις είναι ένα ισχυρό brand name που έχει ιστορία πλέον του μισού αιώνα. Ξεκίνησε το 1952 ως Ράλι ΕΛΠΑ και αμέσως μετά, καθότι το ισχυρό brand name της Ελλάδας στο εξωτερικό τότε, δεν ήταν η Μύκονος αλλά η Ακρόπολη των Αθηνών, έγινε το προφανές: Ονομάστηκε Ράλι Ακρόπολις και φυσικά εκκινούσε κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Τα χρόνια πέρασαν ο αγώνας γιγαντώθηκε και έως προχτές είχε ένα τεράστιο όνομα, βαρύ με ιστορία στην παγκόσμια κοινότητα των αγώνων. Ένα όνομα που σήμερα διασύρεται από την ΟΜΑΕ και τις επιλογές της. Είναι αδιανόητο το Ράλι Ακρόπολις να ξεκινά από το κάστρο της Λαμίας ή το Καζίνο του Λουτρακίου. Το Ράλι της Ακρόπολης εκκινεί κάτω από τον ιστορικό βράχο της Ακρόπολης! Ξέρω... είναι δύσκολο! Είναι αδιανόητο εν έτει 2017 στην Ελλάδα του 4ου μνημονίου που κυβερνά ο συνασπισμός ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ να ορίζεις ως ημερομηνία διεξαγωγής το 3ημερο του Αγίου Πνεύματος που οι φορολογούμενοι περιμένουν πως και τι για να πάνε μια εκδρομή στο χωριό τους. Σα να τις ακούω τις δικαιολογίες, δεν υπήρχαν άλλες ημερομηνίες από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία, φοβηθήκαμε τις βροχές αρχές Μαΐου και άλλα τέτοια γλαφυρά που θυμίζουν την διαχρονική φράση του Νίκου Καζαντζάκη: "Δεν φταίει αυτός, τόσος ήταν". Ο φλεγματικός συγγραφέας πιο επίκαιρος από ποτέ στην περίπτωσή μας, αναφέρεται σε ενέργειες χωρίς όραμα με μικρό "ανάστημα" ηθικό, πνευματικό που βλάπτουν το σύνολο, πιθανόν χωρίς ιδιοτέλεια αλλά από καθαρή ανεπάρκεια. Κανείς δεν έμεινε στην ιστορία μοιράζοντας αγώνες στις λέσχες για να εξασφαλίζει ψήφους, κανείς δεν έμεινε στην ιστορία λέγοντας σε όλα "ναι". Όταν είσαι εκτός τόπου και χρόνου, νομίζεις ότι ο κόσμος θα πάει το 3ημερο του Αγ. Πνεύματος, στα βουνά της Λαμίας να προσκυνήσει! Γελάνε οι πέτρες μόνες τους, χωρίς παρέα.
Αρκεί να ρίξει κανείς μια ματιά στο μέσο όρο ηλικίας των Ελλήνων αγωνιζομένων στο φετινό Ράλι Ακρόπολις για να κατανοήσει τι ακριβώς λέμε. Ή να ρίξει μια ματιά στην εικόνα του service park όχι στις ξένες εργοστασιακές ομάδες, αλλά στους υπόλοιπους. Ή να προσπαθήσει να βγάλει άκρη με το ποιος εγκατάλειψε, ποιός συνεχίζει, πως λειτουργεί η ελληνική βαθμολογία, ποια μέρα ή καλύτερα ποια ώρα του αγώνα προσμετρά στο ελληνικό πρωτάθλημα, πόσες κατηγορίες και κύπελλα θεσμοθετούνται ώστε να φύγουν όλοι νικητές, τροπαιούχοι και πρωταθλητές για να ξανάρθουν...
Σημειώστε πως αυτό το Σαββατοκύριακο έχει ανάβαση Αχλαδόκαμπου, αμέσως μετά το Ράλι Ακρόπολις. Ότι να 'ναι στο πρόγραμμα!
Χρήζει άμεσης διερεύνησης το τι ενέργειες έχουν γίνει από την Ομοσπονδία για την ανάδειξη νέων ταλαντούχων οδηγών αγώνων. Να ξεκαθαρίσουμε ότι νέοι οδηγοί είναι κάτω από 28 έτη. Επίσης τίθενται ευθέως ερωτήματα:
• Γιατί χρησιμοποιείται ο τίτλος "Ράλι Ακρόπολις"; Ας το πουν "Ράλι ΟΜΑΕ"...
• Γιατί δεν γίνονται ενέργειες από την ΟΜΑΕ για την προώθηση του αγώνα στην Ελλάδα;
• Γιατί οι ειδικές διαδρομές ήταν άδειες από κόσμο;
• Γιατί τέτοια υποβάθμιση σε εκκίνηση και τερματισμό (ειδικά στο φινάλε);
• Δικαιολογείται τέτοια επένδυση με κρατικά χρήματα φορολογούμενων σ' ένα αθλητικό γεγονός με τόσο μικρή απήχηση;
Μιλώντας με ανθρώπους που αγωνίστηκαν (σ.σ: συγχαρητήρια στο Σωκράτη Τσολακίδη για την εμφάνιση και την 1η θέση μεταξύ των Ελλήνων αλλά και στον Χρυσόστομο Καρέλλη για την ξεχωριστή τοπική συμμετοχή που έσωσε τα προσχήματα καθώς πήγαν συμπολίτες του από Λαμία για να τον χειροκροτήσουν) καταγράφω ότι ευχαριστήθηκαν αγώνα, αλλά ήταν δυσαρεστημένοι από την απήχηση που αυτός είχε στον έξω κόσμο: "Σα να μην έγινε φέτος το Ακρόπολις, έτσι νιώθω" μου είπε κορυφαίος οδηγός που τερμάτισε σε πολύ καλή θέση.
Τι γίνεται αύριο; Είναι επιτακτική ανάγκη να συγκροτηθεί μια ομάδα επαγγελματιών, που θα βγει μπροστά λειτουργώντας σε υψηλό επίπεδο, με στόχο να διασφαλίσει οικονομικά και μέσω ιδιωτικών χορηγιών την επάνοδο του Ράλι Ακρόπολις στο WRC από τo 2018. Αν αυτά πραγματοποιηθούν τότε μπορεί να υπάρξει μέλλον για τον Εθνικό μας αγώνα. Αν όχι, η όποια συνέχεια θα πρέπει να μην εμπεριέχει τον τίτλο "Ράλι Ακρόπολις". Αλλιώς το ερώτημα "Ζει το Ράλι Ακρόπολις;" θα καταστεί ρητορικό, όπως αυτό της γοργόνας για τον Μέγα Αλέξανδρο.
Κατά τα άλλα η θάλασσα ήταν μια χαρά το τριήμερο...
Αρκεί να ρίξει κανείς μια ματιά στο μέσο όρο ηλικίας των Ελλήνων αγωνιζομένων στο φετινό Ράλι Ακρόπολις για να κατανοήσει τι ακριβώς λέμε. Ή να ρίξει μια ματιά στην εικόνα του service park όχι στις ξένες εργοστασιακές ομάδες, αλλά στους υπόλοιπους. Ή να προσπαθήσει να βγάλει άκρη με το ποιος εγκατάλειψε, ποιός συνεχίζει, πως λειτουργεί η ελληνική βαθμολογία, ποια μέρα ή καλύτερα ποια ώρα του αγώνα προσμετρά στο ελληνικό πρωτάθλημα, πόσες κατηγορίες και κύπελλα θεσμοθετούνται ώστε να φύγουν όλοι νικητές, τροπαιούχοι και πρωταθλητές για να ξανάρθουν...
Σημειώστε πως αυτό το Σαββατοκύριακο έχει ανάβαση Αχλαδόκαμπου, αμέσως μετά το Ράλι Ακρόπολις. Ότι να 'ναι στο πρόγραμμα!
Χρήζει άμεσης διερεύνησης το τι ενέργειες έχουν γίνει από την Ομοσπονδία για την ανάδειξη νέων ταλαντούχων οδηγών αγώνων. Να ξεκαθαρίσουμε ότι νέοι οδηγοί είναι κάτω από 28 έτη. Επίσης τίθενται ευθέως ερωτήματα:
• Γιατί χρησιμοποιείται ο τίτλος "Ράλι Ακρόπολις"; Ας το πουν "Ράλι ΟΜΑΕ"...
• Γιατί δεν γίνονται ενέργειες από την ΟΜΑΕ για την προώθηση του αγώνα στην Ελλάδα;
• Γιατί οι ειδικές διαδρομές ήταν άδειες από κόσμο;
• Γιατί τέτοια υποβάθμιση σε εκκίνηση και τερματισμό (ειδικά στο φινάλε);
• Δικαιολογείται τέτοια επένδυση με κρατικά χρήματα φορολογούμενων σ' ένα αθλητικό γεγονός με τόσο μικρή απήχηση;
Μιλώντας με ανθρώπους που αγωνίστηκαν (σ.σ: συγχαρητήρια στο Σωκράτη Τσολακίδη για την εμφάνιση και την 1η θέση μεταξύ των Ελλήνων αλλά και στον Χρυσόστομο Καρέλλη για την ξεχωριστή τοπική συμμετοχή που έσωσε τα προσχήματα καθώς πήγαν συμπολίτες του από Λαμία για να τον χειροκροτήσουν) καταγράφω ότι ευχαριστήθηκαν αγώνα, αλλά ήταν δυσαρεστημένοι από την απήχηση που αυτός είχε στον έξω κόσμο: "Σα να μην έγινε φέτος το Ακρόπολις, έτσι νιώθω" μου είπε κορυφαίος οδηγός που τερμάτισε σε πολύ καλή θέση.
Τι γίνεται αύριο; Είναι επιτακτική ανάγκη να συγκροτηθεί μια ομάδα επαγγελματιών, που θα βγει μπροστά λειτουργώντας σε υψηλό επίπεδο, με στόχο να διασφαλίσει οικονομικά και μέσω ιδιωτικών χορηγιών την επάνοδο του Ράλι Ακρόπολις στο WRC από τo 2018. Αν αυτά πραγματοποιηθούν τότε μπορεί να υπάρξει μέλλον για τον Εθνικό μας αγώνα. Αν όχι, η όποια συνέχεια θα πρέπει να μην εμπεριέχει τον τίτλο "Ράλι Ακρόπολις". Αλλιώς το ερώτημα "Ζει το Ράλι Ακρόπολις;" θα καταστεί ρητορικό, όπως αυτό της γοργόνας για τον Μέγα Αλέξανδρο.
Κατά τα άλλα η θάλασσα ήταν μια χαρά το τριήμερο...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα