Στα χέρια μας το νέο pickup της Fiat

Δοκιμάζουμε σε ακραίες συνθήκες το νέο pick up της Fiat το Fullback που απευθύνεται σε επαγγελματίες.

Η συγκεκριμένη κατηγορία των Pick up γνωρίζει μεγάλη άνθιση τα τελευταία χρόνια καθότι έχει συντελεστεί μια σημαντική μεταστροφή.

Του Τάκη Πουρναράκη 


Από αγροτικά μηχανήματα με καρότσα έχουν εξελιχθεί σε ικανά off road οχήματα με πολυτελές εσωτερικό, 4 πόρτες θέσεις για 5 επιβάτες, δερμάτινο σαλόνι, navi, όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και αξιοπρεπή πορεία στην άσφαλτο σε αυτοκινητόδρομο ή σε επαρχιακό δρόμο με στροφές.



Μένει να αλλάξει η κείμενη νομοθεσία ώστε αυτά τα οχήματα να μπορούν να τα αγοράσουν και ιδιώτες. Το Fiat Fullback παράγεται στο εργοστάσιο της Mitsubishi στην Ταϊλάνδη και βασίζεται στο L200. Από το πλάι και πίσω το αυτοκίνητο δεν έχει σημαντικές αλλαγές, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν μικρές λεπτομέρειες όπου οι Ιταλοί έχουν βάλει την πινελιά τους, όπως π.χ. η κάλυψη των καλωδίων πίσω από τον καθρέφτη. Το Fullback θα μπορούσε να φέρει το λογισμικό της FIAT, U Connect, στην οθόνη multimedia. Διαθέτει τετρακίνηση Super Select II κλείδωμα κεντρικού και πίσω διαφορικού και περιστροφικό διακόπτη για την επιλογή δικίνητης, τετρακίνητης διαμόρφωσης, όπως επίσης και υποπολλαπλασιασμό σχέσεων με κατανομή ροπής 40% μπροστά, 60% πίσω.
Η αλλαγή από 2WD σε 4WD γίνεται μέχρι τα 100 km/h, ενώ η επιλογή 4H Lock μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεξαρτήτως ταχύτητας. Ειδικά η επιλογή κοντές σχέσεις με κλείδωμα κεντρικού διαφορικού (4LLc) προσφέρεται για σκληρή off-road οδήγηση, ενώ διατίθεται επίσης ως εξτρά κλείδωμα και του πίσω διαφορικού (κάρο) για μέγιστη πρόσφυση σε σαθρά εδάφη (μέγιστο βάθος βύθισης 600 mm). Το Fullback έχει γωνία προσέγγισης 30 μοιρών και γωνία διαφυγής 22 μοιρών.



Το αυτοκίνητο δοκιμής μας διέθετε πετρελαιοκινητήρα 2,4 lt απόδοσης 181 PS, κάλυμμα καρότσας και roll bar από τη Mopar. Καταγράψαμε ομοιογενή διακριτική λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα, σε κανένα σημείο δεν υπάρχει υστέρηση δύναμης ή ροπής, το τράβηγμα είναι πολύ θετικό στις χαμηλές στροφές και η δύναμη ικανοποιητική ψηλά. Στο ταξίδι βάζεις 6η και ταξιδεύεις άνετα μέχρι 140km/h χωρίς συμβιβασμούς σε ασφάλεια χάρη και στα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας. Το Double Cub που είχαμε για δοκιμή διέθετε cruise control, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ABS με EBD, ΕSP, Hill Holder αλλά και σύστημα Bluetooth για σύνδεση κινητού και θύρα USB. Είχε 4 πόρτες, άδεια μεταφοράς 5 ατόμων και μήκος 5,28m. Το σύστημα Start/Stop καλό είναι να απενεργοποιείται σε δύσκολες καταστάσεις μεταφοράς φορτίου αλλά και σε απαιτητικό off road.




Η ανάρτηση έχει διπλά ψαλίδια εμπρός και φύλλα σούστας πίσω. Χωρίς φορτίο αναπηδάει λίγο σε ακραίες ανομοιομορφίες, υπό φορτίο (μπορεί να μεταφέρει 1.000 kg ή να ρυμουλκήσει 3.000 kg) η άνεση είναι εξαιρετική. Σε κακοτράχαλο χωματόδρομο με λάσπη, χιόνι και πάγο το Fullback όχι μόνο πέρασε αγέρωχο, αλλά και εμπνέοντας πλήρη εμπιστοσύνη για τις δυνατότητές του. Αισθάνεσαι ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα οδηγώντας το. Στο ερώτημα «Fiat ή Mitsubishi», η απάντηση δεν είναι μονοσήμαντη και σίγουρα εξαρτάται από την αντιπροσώπευση στον τόπο διαμονής σας.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 2440cc
Ισχύς: 181 PS /3.500 rpm
Ροπή: 43.8 kgm /2.500 rpm
Μετάδοση: 4x4, υποπολλαπλασιαμός σχέσεων
Κιβώτιο: Xειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα 179 km/h
Πλήρης κύκλος στροφής: 5.9 m
Μεικτή κατανάλωση: 8,3 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 193 gr/km
Βάρος: 1.895 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 5.280/1.785/1.775 mm
Φορτίο: Εως 3000 kg
Τιμή: Από 30.000 ευρώ




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr