Χάμιλτον: Έχασα μισό δευτερόλεπτο έναντι του Ρόσμπεργκ!

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής κάνει την αυτοκριτική του εμφανώς προβληματισμένος με τα όσα συνέβησαν στους τελευταίους φετινούς αγώνες.

Μιλώντας για το φινάλε της σεζόν που δεν ήταν προφανώς αυτό που ήθελε μετά από μια σεζόν όπου πήρε 10 νίκες και διατήρησε τον τίτλο στους οδηγούς ο Χάμιλτον τόνισε μεταξύ άλλων: «Γνωρίζω πολύ καλά το πρόβλημα αλλά δεν θα το περιγράψω με ακρίβεια. Μπορώ ν’ αναφερθώ στο σετάρισμα του μονοθεσίου το οποίο άλλαξε θεαματικά. Ο ρυθμός μου στους αγώνες ήταν γενικά καλός έχασα όμως μισό δευτερόλεπτο ανά γύρο. Τώρα πρέπει να βρω τον τρόπο ώστε να φέρω ξανά το μονοθέσιο στην περιοχή που βρίσκονταν πιο πριν ώστε να μπορώ να το αξιοποιήσω περισσότερο. Από την αρχή της σεζόν και μέχρι τη Σιγκαπούρη το μονοθέσιο ήταν απίστευτο ένιωθα πολύ άνετα. Ήταν πολύ καλά στημένο και πραγματικά στα μέτρα μου. Όμως η ομάδα αισθάνθηκε την ανάγκη να προβεί σε κάποιες αλλαγές στο σετάρισμα και μετά τα πράγματα δεν ήταν τα ίδια. Το μονοθέσιο δεν ήταν τόσο τέλειο πιθανόν δε οι αλλαγές να το έφεραν λίγο προς την πλευρά του Νίκο, να ταίριαζε καλύτερο στο δικό του οδηγικό στυλ. Έχω μπροστά μου το χειμώνα και πρέπει ν’ αλλάξω τα πράγματα. Στα σύγχρονα μονοθέσια υπάρχουν όλα τα εργαλεία για να κάνεις αλλαγές δεν έχεις όμως πάντοτε το χρόνο να διαλέξεις τη σωστή μέθοδο. Κάποιες φορές το πετυχαίνεις κάποιες όχι. Τις επόμενες βδομάδες και το νέο χρόνο θα δουλέψω σκληρά για να το κατανοήσω τα δεδομένα τηλεμετρίας και να βρω τρόπο επικοινωνίας γι’ αυτό το θέμα με τους μηχανικούς μου».



Πιθανόν ο Χάμιλτον είχε έλλειψη κινήτρου μετά την κατάκτηση του τίτλου
και έκοψε ρυθμό ενώ ο Ρόσμπεργκ μόλις βρέθηκε σε περιβάλλον χωρίς πίεση άρχισε ν’ αποδίδει σύμφωνα με τις δυνατότητές του. Είναι δεδομένο πως σε συνθήκες υψηλής πίεσης όταν διακυβεύεται το πρωτάθλημα, ο Γερμανός υστερεί σε ψυχολογία και προσέγγιση. Μετά την ήττα στη Σιγκαπούρη από τη Ferrari οι άνθρωποι της Mercedes προχώρησαν  σε κάποιες αλλαγές στο σετάρισμα του μονοθεσίου ώστε να μην φθείρει τόσο πολύ τα πίσω κυρίως ελαστικά. Αυτές οι αλλαγές προκάλεσαν μια νευρικότητα στο πίσω μέρος με την οποία δεν μπόρεσε να προσαρμοστεί εύκολα ο Χάμιλτον. Αυτό όπως ο ίδιος παραδέχεται πλέον του κόστισε περίπου μισό δευτερόλεπτο. Μένει να δούμε πότε και πως θα το ανακτήσει…



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr