Ferrari: Κλείνει τα 900 GP σήμερα!
Ferrari: Κλείνει τα 900 GP σήμερα!
Οι Ράικονεν και Φέτελ θα εκκινήσουν σήμερα με τις δυο SF 15T το 900στο GP στην ιστορία της Ιταλικής ομάδας.
Ο πρώτος αγώνας που συμμετείχε η Ferrari στη σύγχρονη ιστορία της F1 ήταν το 1950 στο Μονακό με τους Λουίτζι Βιλορέσι και Αλμπέρτο Ασκάρι. Η πρώτη νίκη ήρθε το 1951 στο Βρετανικό GP στην πίστα του Σίλβερστον με το Γκονζάλες. Από τότε ακολούθησαν άλλες 222 νίκες συνολικά τα κόκκινα μονοθέσια έχουν πάρει 223 νίκες, 207 pole position έχουν συμπληρώσει 232 ταχύτερους γύρους ενώ οι οδηγοί της Ferrari έχουν ανέβει 688 φορές στο βάθρο σε 514 αγώνες. Όλα αυτά απέφεραν 16 πρωταθλήματα κατασκευαστών η Ferrari είναι η πιο πετυχημένη ομάδα στην ιστορία της F1. Πρωταθλητές με την Ιταλική ομάδα έχουν αναδειχτεί οι: Ασκάρι (1952, 1953), Φάντζιο (1956), Χόθορν (1958), Φιλ Χιλ (1961), Σέρτις (1964), Λάουντα (1975, 1977), Σέκτερ (1979), Σουμάχερ (2000, '01, ΄02, ΄03, ΄04), Ράικονεν (2007).
Σήμερα στην εκκίνηση του Βελγικού GP θα βρεθούν οι Φέτελ και Ράικονεν που έχουν καταταγεί στην 9η και 14η θέση αντίστοιχα. Ο Φέτελ που κέρδισε στον προηγούμενο αγώνα στην Ουγγαρία κατηγορεί τον εαυτό του για ένα λάθος στην τελευταία στροφή: "Έκανα το χειρότερο γύρο στην τελευταία προσπάθεια. Τα πήγαινα καλά μέχρι την τελευταία στροφή όπου έχασα πολύ χρόνο. Βγήκα εκτός γραμμής στο φρενάρισμα, η έξοδός μου ήταν αρχή και έχασα εκεί δυο δέκατα. Πιθανόν δε θα κατάφερνα να βρεθώ πίσω από τις Mercedes αλλά θα ήμουν καλύτερα αν δεν είχα κάνει αυτό το λάθος. Η πρόοδος που έχει σημειωθεί από την ομάδα είναι εντυπωσιακή. Η τελική μας ταχύτητα είναι καλή, πράγμα που μου δίνει αυτοπεποίθηση για τον αγώνα καθώς στην πίστα αυτή είναι εύκολα τα προσπεράσματα. Νιώθω πως είμαστε ταχύτεροι από αυτούς που είναι μπροστά μας".
Ο Φέτελ χτες στο Σπα στην είδοσο των πιτ.
Σήμερα στην εκκίνηση του Βελγικού GP θα βρεθούν οι Φέτελ και Ράικονεν που έχουν καταταγεί στην 9η και 14η θέση αντίστοιχα. Ο Φέτελ που κέρδισε στον προηγούμενο αγώνα στην Ουγγαρία κατηγορεί τον εαυτό του για ένα λάθος στην τελευταία στροφή: "Έκανα το χειρότερο γύρο στην τελευταία προσπάθεια. Τα πήγαινα καλά μέχρι την τελευταία στροφή όπου έχασα πολύ χρόνο. Βγήκα εκτός γραμμής στο φρενάρισμα, η έξοδός μου ήταν αρχή και έχασα εκεί δυο δέκατα. Πιθανόν δε θα κατάφερνα να βρεθώ πίσω από τις Mercedes αλλά θα ήμουν καλύτερα αν δεν είχα κάνει αυτό το λάθος. Η πρόοδος που έχει σημειωθεί από την ομάδα είναι εντυπωσιακή. Η τελική μας ταχύτητα είναι καλή, πράγμα που μου δίνει αυτοπεποίθηση για τον αγώνα καθώς στην πίστα αυτή είναι εύκολα τα προσπεράσματα. Νιώθω πως είμαστε ταχύτεροι από αυτούς που είναι μπροστά μας".
Ο Φέτελ χτες στο Σπα στην είδοσο των πιτ.
Τόσο τα μονοθέσια με Ferrari όσο και αυτά με Honda και Renault πλήττονται περισσότερο στο Σπα λόγω της υστέρησης σε ανακτημένη ενέργεια έναντι της Mercedes. To κλειδί βρίσκεται στο μικρό ηλεκτροκινητήρα MGU-H που στην περίπτωση της Mercedes συνεπικουρεί καλύτερα τον μεγάλο ηλεκτροκινητήρα MGU-K χωρίς να τελειώνει η ανακτημένη ενέργεια κατά τη διάρκεια του γύρου που στο Σπα είναι ο μεγαλύτερος της σεζόν (7km). Αντίθετα με τη Mercedes οι υπόλοιποι ξεμένουν από ανακτημένη ενέργεια προς το τέλος του γύρου ή για να μη συμβεί αυτό δε τη χρησιμοποιούν νωρίτερα και αυτό κάνει τη διαφορά.
Στόχος των Φέτελ και Ράικονεν που έχουν κερδίσει συνολικά 6 φορές στο Σπα είναι να φέρουν τουλάχιστον το ένα από τα δυο κόκκινα μονοθέσια στο βάθρο στο σημερινό επετειακό αγώνα για τη Ferrari.
Το Βελγικό GP είναι προγραμματισμένο για σήμερα στις 14:00 ώρα τοπική.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα