Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Ibiza
Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Ibiza
Κάνουμε τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμής με το ανανεωμένο μικρό της Seat, το οποίο αναμφίβολα είναι το καλύτερο που έχει κατασκευαστεί…
Το Seat Ibiza είναι ένα αυτοκίνητο που έχει αγαπηθεί πολύ σε όλο τον κόσμο και είναι δίκαια το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της Ισπανικής εταιρίας! Εμείς το είδαμε και το οδηγήσαμε στην όμορφη Βαρκελώνη και αναφέρουμε…
Η Seat επένδυσε ιδιαίτερα στην τεχνολογία και σε συνεργασία με τη Samsung, δημιούργησαν μια πολύ φιλική πλατφόρμα για το χρήστη, που είναι εγκατεστημένη στην έγχρωμη οθόνη αφής που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Το Ibiza είναι το πρώτο μοντέλο της Seat στο οποίο εγκαθίσταται σύστημα της Samsung και έτσι μαζί με το αυτοκίνητο θα παρέχεται στον αγοραστή ένα smartphone Samsung Galaxy A3, με προεγκατεστημένη τη νέα εφαρμογή Seat Connect! Έτσι, ο κάθε οδηγός θα έχει το δικό του προφίλ με πληροφορίες που χρειάζεται καθημερινά, όπως τον καιρό στην τοποθεσία που μένει, αλλά και τα γενέθλια φίλων του από το συνδεδεμένο του λογαριασμό στο Facebook, ενώ θα έχει και πρόσβαση σε όλες τις εφαρμογές του κινητού του που εμφανίζονται στην εύχρηστη οθόνη του Ibiza.
Εμφανισιακά, οι αλλαγές περιορίστηκαν στα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα ημέρας LED, στις νέες ζάντες αλουμινίου 16 ή 17 ιντσών και στην προσθήκη δύο νέων χρωμάτων.
Οδηγικά, το ανανεωμένο Ibiza πατάει καλά στο δρόμο, στρίβει και η αλλαγή που έγινε με το νέο ευαίσθητο ηλεκτρικό τιμόνι είναι φανερή. Ο μαλακός συμπλέκτης και το σαφές μηχανικό κιβώτιο κάνουν την οδήγηση ιδιαίτερα άνετη εντός και εκτός πόλης. Ο 1000άρης κινητήρας με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει …νεύρο και ανταποκρίνεται άμεσα στις απαιτήσεις του οδηγού. Καλή ροπή προσφέρει και ο 1.4 πετρελαίου και το μόνο που μας έλειψε είναι η 6η σχέση από το κιβώτιο.
Η Seat επένδυσε ιδιαίτερα στην τεχνολογία και σε συνεργασία με τη Samsung, δημιούργησαν μια πολύ φιλική πλατφόρμα για το χρήστη, που είναι εγκατεστημένη στην έγχρωμη οθόνη αφής που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Το Ibiza είναι το πρώτο μοντέλο της Seat στο οποίο εγκαθίσταται σύστημα της Samsung και έτσι μαζί με το αυτοκίνητο θα παρέχεται στον αγοραστή ένα smartphone Samsung Galaxy A3, με προεγκατεστημένη τη νέα εφαρμογή Seat Connect! Έτσι, ο κάθε οδηγός θα έχει το δικό του προφίλ με πληροφορίες που χρειάζεται καθημερινά, όπως τον καιρό στην τοποθεσία που μένει, αλλά και τα γενέθλια φίλων του από το συνδεδεμένο του λογαριασμό στο Facebook, ενώ θα έχει και πρόσβαση σε όλες τις εφαρμογές του κινητού του που εμφανίζονται στην εύχρηστη οθόνη του Ibiza.
Εμφανισιακά, οι αλλαγές περιορίστηκαν στα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα ημέρας LED, στις νέες ζάντες αλουμινίου 16 ή 17 ιντσών και στην προσθήκη δύο νέων χρωμάτων.
Οδηγικά, το ανανεωμένο Ibiza πατάει καλά στο δρόμο, στρίβει και η αλλαγή που έγινε με το νέο ευαίσθητο ηλεκτρικό τιμόνι είναι φανερή. Ο μαλακός συμπλέκτης και το σαφές μηχανικό κιβώτιο κάνουν την οδήγηση ιδιαίτερα άνετη εντός και εκτός πόλης. Ο 1000άρης κινητήρας με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει …νεύρο και ανταποκρίνεται άμεσα στις απαιτήσεις του οδηγού. Καλή ροπή προσφέρει και ο 1.4 πετρελαίου και το μόνο που μας έλειψε είναι η 6η σχέση από το κιβώτιο.
Οι κινητήρες που θα είναι διαθέσιμοι για το ανανεωμένο Ibiza στην Ελλάδα είναι αρκετοί, με διαθέσιμους τους εξής βενζινοκινήτηρες: 1.0 lt MPI – 75 PS, 1.2 lt TSI – 90 PS, 1.0 lt EcoTSI – 95 PS, 1.2 lt TSI – 110 PS, 1.0 lt EcoTSI – 110 PS (θα διατίθεται και με αυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη), 1.4 lt ACT – 150 PS, 1.8 lt TSI – 192 PS και με τους εξής πετρελαιοκινητήρες: 1.4 TDI Ecomotive – 75 PS, 1.4 TDI – 90 PS (θα διατίθεται και με αυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη) και 1.4 TDI – 105 PS. Το σύστημα Start/Stop είναι στον βασικό εξοπλισμό του Ibiza που θα διατίθεται σε 3 αμαξώματα: 5θυρο, Sport Coupe και Sport Tourer. Το λανσάρισμα του θα γίνει τον Σεπτέμβρη στην Ελλάδα και τότε θα ανακοινωθούν και οι τιμές του.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 999 cc – 1.422 cc TDI
Ισχύς (PS/rpm): 110 / 5.000-5.500 – 90 PS / 3.500
Ροπή (kgm / rpm): 20,4 / 2.000-3.500 – 23,4 / 1.750-2.500
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 & 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 197 km/h – 182 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,2 sec – 10,9 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,3 lt/100 km – 3,6 lt/100 km (εργ.)
Εκπομπές CO2: 99 gr/km – 93 gr/km
Βάρος: 1.109 kg – 1.155 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.061/1.693/1.445 mm
Χώρος αποσκευών: 292 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0€
Τιμή: Θα ανακοινωθούν το Σεπτέμβριο
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 999 cc – 1.422 cc TDI
Ισχύς (PS/rpm): 110 / 5.000-5.500 – 90 PS / 3.500
Ροπή (kgm / rpm): 20,4 / 2.000-3.500 – 23,4 / 1.750-2.500
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 & 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 197 km/h – 182 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,2 sec – 10,9 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,3 lt/100 km – 3,6 lt/100 km (εργ.)
Εκπομπές CO2: 99 gr/km – 93 gr/km
Βάρος: 1.109 kg – 1.155 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.061/1.693/1.445 mm
Χώρος αποσκευών: 292 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0€
Τιμή: Θα ανακοινωθούν το Σεπτέμβριο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα