Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Τυφώνας... SEAT στην Ευρώπη
Τυφώνας... SEAT στην Ευρώπη
Η SEAT έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2015 με τα καλύτερα αποτελέσματα πωλήσεων από το 2007.
Για πρώτη φορά από τότε οι συνολικές πωλήσεις του τριμήνου ξεπέρασαν τις 100.000 μονάδες, φθάνοντας συνολικά τα 102.700 οχήματα, 10% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2014 (93.400 οχήματα) ή 10.000 περίπου περισσότερα αυτοκίνητα. Για άλλη μια φορά, το Leon παρουσίασε την υψηλότερη αύξηση πωλήσεων κατά 14,6% για το πρώτο τρίμηνο (39.700 πωλήσεις για το 2015 αντίστοιχα με 34.600 πωλήσεις το 2014).
Οι πωλήσεις του Ibiza αυξήθηκαν κατά 9,5% (σύνολο: 41.900 αυτ/τα, 2014: 38.300 αυτοκίνητα) και έτσι το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί το δεύτερο στη σειρά ανάπτυξης, κλείνοντας το πρώτο τρίμηνο του έτους ως το best-seller της ισπανικής μάρκας. Επιπλέον, οι πωλήσεις του Alhambra αυξήθηκαν και πάλι πάνω από 10% (κατά 12,2%) φθάνοντας τα 5.900 οχήματα (2014: 5.200). Ο Πρόεδρος της Seat, Jürgen Stackmann, δήλωσε σχετικά: «Μετά από δύο χρόνια διψήφιας αύξησης των πωλήσεων, συνεχίζουμε με τον ίδιο ρυθμό και κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Σημαντική ανάκαμψη στις αγορές όπως η Ισπανία και η Ιταλία αλλά πάνω από όλα η εμπορική επιτυχία των μοντέλων μας, συνεχίζουν να δίνουν ώθηση για περαιτέρω ανάπτυξη. Ωστόσο, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις αναπτυξιακές μας ενέργειες».
Παράλληλα, οι πωλήσεις της στη Δυτική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 10,4% το πρώτο τρίμηνο (σύνολο 81.000, 2014: 73.300) και σύμφωνα με τα στοιχεία του δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η Seat παραμένει μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ η Ισπανία είναι η χώρα που πέτυχε την υψηλότερη ανάπτυξη για το πρώτο τρίμηνο καθώς οι πωλήσεις ενισχύθηκαν από την εποχιακή αύξηση των πωλήσεων στην αγορά των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων (αύξηση 28,0% με 22.000 οχήματα, 2014: 17.200).
Εν τω μεταξύ, η παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιο στο Μαρτορέλ, αυξήθηκε κατά 15,2% το πρώτο τρίμηνο του 2015 με συνολικά 130.700 αυτοκίνητα, 17.200 περισσότερα από την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση της παραγωγής ενισχύει κατά επέκταση και τη ζήτηση εργασίας που θα οδηγήσει στη λειτουργία της γραμμής παραγωγής 1 (Ibiza) καθώς και γραμμή παραγωγής 2 (Leon και Altea) και τα τέσσερα Σαββατοκύριακα του Μαΐου.
Επιπλέον, η παραγωγή της Seat στην Παλμέλα (Πορτογαλία), στη Μπρατισλάβα (Σλοβακία) και στη Μλάντα Μπόλεσλαβ (Τσεχία) αυξήθηκε συνολικά κατά 12,8% το πρώτο τρίμηνο του 2015 φθάνοντας σε παραγωγή 16.100 συνολικά οχημάτων.
Οι πωλήσεις του Ibiza αυξήθηκαν κατά 9,5% (σύνολο: 41.900 αυτ/τα, 2014: 38.300 αυτοκίνητα) και έτσι το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί το δεύτερο στη σειρά ανάπτυξης, κλείνοντας το πρώτο τρίμηνο του έτους ως το best-seller της ισπανικής μάρκας. Επιπλέον, οι πωλήσεις του Alhambra αυξήθηκαν και πάλι πάνω από 10% (κατά 12,2%) φθάνοντας τα 5.900 οχήματα (2014: 5.200). Ο Πρόεδρος της Seat, Jürgen Stackmann, δήλωσε σχετικά: «Μετά από δύο χρόνια διψήφιας αύξησης των πωλήσεων, συνεχίζουμε με τον ίδιο ρυθμό και κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Σημαντική ανάκαμψη στις αγορές όπως η Ισπανία και η Ιταλία αλλά πάνω από όλα η εμπορική επιτυχία των μοντέλων μας, συνεχίζουν να δίνουν ώθηση για περαιτέρω ανάπτυξη. Ωστόσο, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις αναπτυξιακές μας ενέργειες».
Παράλληλα, οι πωλήσεις της στη Δυτική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 10,4% το πρώτο τρίμηνο (σύνολο 81.000, 2014: 73.300) και σύμφωνα με τα στοιχεία του δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η Seat παραμένει μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ η Ισπανία είναι η χώρα που πέτυχε την υψηλότερη ανάπτυξη για το πρώτο τρίμηνο καθώς οι πωλήσεις ενισχύθηκαν από την εποχιακή αύξηση των πωλήσεων στην αγορά των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων (αύξηση 28,0% με 22.000 οχήματα, 2014: 17.200).
Εν τω μεταξύ, η παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιο στο Μαρτορέλ, αυξήθηκε κατά 15,2% το πρώτο τρίμηνο του 2015 με συνολικά 130.700 αυτοκίνητα, 17.200 περισσότερα από την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση της παραγωγής ενισχύει κατά επέκταση και τη ζήτηση εργασίας που θα οδηγήσει στη λειτουργία της γραμμής παραγωγής 1 (Ibiza) καθώς και γραμμή παραγωγής 2 (Leon και Altea) και τα τέσσερα Σαββατοκύριακα του Μαΐου.
Επιπλέον, η παραγωγή της Seat στην Παλμέλα (Πορτογαλία), στη Μπρατισλάβα (Σλοβακία) και στη Μλάντα Μπόλεσλαβ (Τσεχία) αυξήθηκε συνολικά κατά 12,8% το πρώτο τρίμηνο του 2015 φθάνοντας σε παραγωγή 16.100 συνολικά οχημάτων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα