Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Και όμως αυτό το "θηρίο" έχει άδεια κυκλοφορίας
Και όμως αυτό το "θηρίο" έχει άδεια κυκλοφορίας
Πρόκειται για το απόλυτο και ταχύτερο Viper που έχει κατασκευαστεί ποτέ, με αγωνιστικό στήσιμο, άδεια κυκλοφορίας για τους δρόμους και ισχύ στα 653 άλογα!
Το τμήμα βελτιώσεων American Club Racer (ACR) παρουσίασε το ταχύτερο Dodge Viper που έχει κατασκευαστεί με βαριές βελτιώσεις στην αεροδυναμική και στην ανάρτηση. Και μόνο από τις φωτογραφίες γίνεται αντιληπτό το hardcore κιτ του αμαξώματος (Extreme Aero, όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται) με αποκορύφωμα την μεγάλη πίσω πτέρυγα που σε ταχύτητα 285 km/h και σε συνδυασμό με άλλα στοιχεία (π.χ. πίσω διαχύτης, ειδικά σπόιλερ κ.α.) παράγεται 1 tn κάθετου αεροδυναμικού φορτίου!
Φυσικά, υπάρχουν και δυνατά κεραμικά δισκόφρενα της Brembo, εξαπίστονα εμπρός 390 mm και τετραπίστονα πίσω 360 mm ώστε να επιβραδύνουν την πανίσχυρη «οχιά». Tα λάστιχα της Kumho είναι ειδικής σχεδίασης με τα μπροστά να είναι διάστασης 295/25 και τα πίσω 335/30 σε 19άρες ζάντες. Τα αμορτισέρ είναι της Bilstein, ενώ υπάρχουν δέκα διαφορετικές ρυθμίσεις με αυξομείωση από το έδαφος έως 76 mm. Για το τέλος αφήσαμε τον γνωστό V10 των 8,4 lt που εξακολουθεί να αποδίδει την ίδια ισχύ των 653 PS που περνούν μέσω μηχανικού κιβωτίου στους πίσω τροχούς.
Φυσικά, υπάρχουν και δυνατά κεραμικά δισκόφρενα της Brembo, εξαπίστονα εμπρός 390 mm και τετραπίστονα πίσω 360 mm ώστε να επιβραδύνουν την πανίσχυρη «οχιά». Tα λάστιχα της Kumho είναι ειδικής σχεδίασης με τα μπροστά να είναι διάστασης 295/25 και τα πίσω 335/30 σε 19άρες ζάντες. Τα αμορτισέρ είναι της Bilstein, ενώ υπάρχουν δέκα διαφορετικές ρυθμίσεις με αυξομείωση από το έδαφος έως 76 mm. Για το τέλος αφήσαμε τον γνωστό V10 των 8,4 lt που εξακολουθεί να αποδίδει την ίδια ισχύ των 653 PS που περνούν μέσω μηχανικού κιβωτίου στους πίσω τροχούς.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα