F1 – Χερέθ 3η μέρα: Σταθερά μπροστά μονοθέσια με μονάδα ισχύος Ferrari!

F1 – Χερέθ 3η μέρα: Σταθερά μπροστά μονοθέσια με μονάδα ισχύος Ferrari!

Για 2η συνεχή μέρα Ferrari και Sauber που μοιράζονται την ίδια μονάδα ισχύος βρίσκονται στην κορυφή των χρόνων. Ανάμεσά τους μπήκε πριν λίγο ο Ρόσμπεργκ...

F1 – Χερέθ 3η μέρα: Σταθερά μπροστά μονοθέσια με μονάδα ισχύος Ferrari!
Σήμερα εναλλάσονταν στην κορυφή των χρόνων ο Κίμι Ράικονεν που ανέλαβε από το Φέτελ στο τιμόνι της SF15T και ο Φελίπε Νασρ ο νεαρός Βραζιλιάνος της Sauber. Ο Ράικονεν ήταν ταχύτερος στο μεγαλύτερο μέρος των 8 ωρών προτού τελικά ο Νασρ γράψει έναν χρόνο χρησιμοποιώντας για δυο γρήγορους γύρους τη μαλακή γόμα της Pirelli. Ο Νασρ νωρίτερα το πρωί δεν είχε αποφύγει μια έξοδο με την C34 που επέστρεψε με γερανό στα πιτ.

Η SF15 T σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Τζέιμς Άλισον
Κλείσιμο
έχει φτιαχτεί με γνώμονα και το οδηγικό στυλ του Κίμι Ράικονεν. Ο Φινλανδός πέρυσι υπέφερε καθώς η F14T δεν συμπεριφέρονταν όπως θα ήθελε στο φρενάρισμα και στην είσοδο της στροφής. Η φετινή SF15T είναι σύμφωνα με τον Άλισον πιο σταθερή στην είσοδο της στροφής και μέχρι το μέσον ενώ στο φρενάρισμα συμμετέχει περισσότερο ο πίσω άξονας όπως θέλει ο Κίμι. Επιπλέον ανέλαβε στη Ferrari ως επικεφαλής μηχανικός ο Τόνι Σουκουρέλα, άλλοτε μηχανικός του Κουμπίτσα στη BMW.

Μένει να ακούσουμε βέβαια σήμερα ή αύριο και τις πρώτες εντυπώσεις του Κίμι Ράικονεν για τη νέα Ferrari. Ο Φινλανός άσσος είναι ο τελευταίος πρωταθλητής με την Ιταλική ομάδα, μαζί πήραν τον τίτλο το 2007.



Διάταξη πιεζοηλεκτρικών αισθητήρων πίσω από τον εμπρός τροχό της Ferrari SF15T που καταγράφει την μορφοποίηση του αέρα.


Προς το τέλος της ημέρας ο Νίκο Ρόσμπεργκ με τη Mercedes κατάφερε
να μπει ανάμεσα στα μονοθέσια με μονάδα ισχύος Ferrari κινούμενος γρήγορα με την W06 Hybrid. Ο Γερμανός το πρωί παρότι η πίστα είχε υγρασία και χρειάστηκαν βρόχινα ελαστικά κατάφερε να συμπληρώσει 93 γύρους προτού ένα πρόβλημα στη μονάδα ισχύος τον υποχρέωσε να σταματήσει στην πίστα. Η W06 επέστρεψε με γερανό στα πιτ οι μηχανικοί εξέτασαν τι συνέβη και έστειλαν ξανά το μονοθέσιο στην πίστα. Ο Γερμανός τελικά ξεπέρασε τους 120 γύρους.



Δεύτερη συνεχόμενη μέρα με προβλήματα στη Mercedes. Χτες ήταν διαρροή νερού, σήμερα πρόβλημα στο θερμικό κινητήρα της μονάδας ισχύος.


Τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά για τη Red Bull μετά το χθεσινό πρόβλημα
με την αεροτομή σήμερα η ομάδα αντιμετώπισε νωρίς το πρωί πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος. Οι μηχανικοί αναγκάστηκαν να την αλλάξουν και ο Ρικιάρντο με μόλις 5 γύρους στο ενεργητικό του έμεινε άπραγος στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.



Ο Αλόνσο για μια ακόμη μέρα ήταν ο πιο αργός με τη McLaren - Honda. Ο ρυθμός της ΜΡ4/30 είναι ακόμη πιο αργός από GP2.


Στη McLaren Honda ξεκίνησαν καλά σήμερα με τον Αλόνσο να συμπληρώνει 32 αργούς μεν αλλά ολόκληρους γύρους
στη βρεγμένη πίστα. Μια πτώση στην πίεση του ψυκτικού υγρού στη μονάδα ισχύος υποχρέωσε τους μηχανικούς να σταματήσουν την προσπάθεια για να εξετάσουν από πού προήρθε. Η μέρα ήταν καλύτερη από τις προηγούμενες αλλά απέχει ακόμη πολύ από το να χαρακτηριστεί καλή.

Ο Μάσα ανέλαβε δράση στη Williams στη θέση του Μπότας κάνοντας σήμερα πολλές πρόβες εκκινήσεων. Στη βρετανική ομάδα είναι πολύ ευχαριστημένοι με την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου.



O Φελίπε Μάσα οδήγησε σήμερα την FW37


Οι χρόνοι σήμερα διαμορφώθηκαν ως εξής:

Θέση        Οδηγός                 Ομάδα                    Χρόνος       Διαφορά     Γύροι
   1         Felipe Nasr          Sauber/Ferrari         1m21.545s           -            108
   2         Kimi Raikkonen   Ferrari                    1m21.750s       0.205s        92
   3         Nico Rosberg       Mercedes                1m21.982s       0.437s       151
  4          Felipe Massa        Williams/Mercedes 1m22.276s       0.731s        71
  5          Pastor Maldonado Lotus/Mercedes      1m22.713s      1.168s         96
  6          Carlos Sainz Jr.    Toro Rosso/Renault  1m23.187s    1.642s         136
  7          Daniel Ricciardo   Red Bull/Renault     1m23.901s    2.356s          48
  8          Fernando Alonso   McLaren/Honda      1m35.553s    14.008s        32


Προβλημάτων συνέχεια για τη Red Bull σήμερα αναγκάστηκαν ν' αλλάξουν μονάδα ισχύος.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης