Ο παγκόσμιος πρωταθλητής συμπλήρωσε χτες τους πρώτους 91 γύρους πίσω από το τιμόνι της W06 Hybrid.
Τάκης Πουρναράκης
Όλοι οι γύροι έγιναν πριν τη μεσημεριανή ανάπαυλα προτού το μονοθέσιο παρουσιάσει διαρροή νερού και σταματήσουν τις δοκιμές ώστε να βρουν την αιτία. Ο Βρετανός πρόλαβε πάντως να συμπληρώσει 402km με καλύτερο χρόνο το 1:22.490 σε σχέση με τον ταχύτερο της χθεσινής μέρας Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν 1.5sec πιο πίσω.
Μιλώντας μετά το τέλος της ημέρας στους δημοσιογράφους που βρίσκονται στη Χερέθ,
Κλείσιμο
ο Χάμιλτον είπε: «Το μονοθέσιο είναι ίδιο με το περσινό. Έχει λίγο καλύτερη αεροδυναμική απόδοση αλλά κατά τα άλλα κρατά και συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο. Έχω ακόμη το ίδιο κάθισμα με πέρυσι, το ίδιο τιμόνι, το ίδιο κόκπιτ μόνο η κάθετη δύναμη (αεροδυναμικά παραγόμενη) έχει αυξηθεί λίγο. Συμπληρώσαμε πολλά χιλιόμετρα στις πρώτες δυο μέρες. Είναι σημαντικό βήμα και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε έτσι. Προφανώς για μένα δεν ήταν διασκεδαστικό, ποτέ δεν είναι στις δοκιμές. Για κανέναν οδηγό αγώνων δεν είναι ευχάριστη διαδικασία οι δοκιμές. Μου αρέσει να αγωνίζομαι αλλά προφανώς πρέπει να προετοιμαστούμε γι’ αυτό. Οπότε φτάνοντας εδώ ξέρουμε ότι έχουμε πολύ δουλειά ώστε να κατανοήσουμε πλήρως το μονοθέσιο και το τι αλλαγές επιφέρουν οι ρυθμίσεις. Επίσης πως φθείρονται τα ελαστικά. Δεν ενθουσιάζομαι ακόμη καθώς δεν ξέρουμε που ακριβώς βρίσκονται και οι άλλοι».
Πολιορκία στο Χάμιλτον από τα τηλεοπτικά συνεργεία και τους δημοσιογράφους.
Οι δοκιμές εξέλιξης συνεχίζονται σήμερα στη Χερέθ και θα ολοκληρωθούν αύριο. Για λογαριασμό της Mercedes οδηγεί σήμερα ο Ρόσμπεργκ.
Ο Λιούις Χάμιλτον χτες το πρωί στην πίστα της Χερέθ
Το Bet Builder δίνει τη δυνατότητα σε κάθε παίκτη να δημιουργήσει το στοίχημα που επιθυμεί για έναν αγώνα, επιλέγοντας ορισμένες από τις πιο δημοφιλείς αγορές σε μία αναμέτρηση.
Κάθε κομμάτι από τη συλλογή SS24 “Denim Nomads” της STAFF είναι φτιαγμένο για τους νομάδες της εποχής μας που αναζητούν την περιπέτεια, την άνεση και την ποιότητα