Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
F1 – Ευρώπη: Νίκη Μπαρικέλο ύστερα από 5 χρόνια
- Εκπληκτική μονομαχία Μπαρικέλο – Χάμιλτον
- Εγκατάλειψε από κινητήρα ο Φέτελ, εκτός βαθμών ο Γουέμπερ
«Μακάρι να κρατήσει για πάντα αυτή η στιγμή» ψέλλισε τρισευτυχισμένος ο Μπαρικέλο μετά την 10η νίκη της καριέρας του, πρώτη εδώ και 81 αγώνες. Ο 37χρονος Βραζιλιάνος που ξεκίνησε την καριέρα του το 1993 είχε να κερδίσει από το Κινέζικο GP το 2004: «Είναι φανταστικό αυτό που ζω, δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό το Σαββατοκύριακο, μετά από πέντε χρόνι
- Εκπληκτική μονομαχία Μπαρικέλο – Χάμιλτον
- Εγκατάλειψε από κινητήρα ο Φέτελ, εκτός βαθμών ο Γουέμπερ
«Μακάρι να κρατήσει για πάντα αυτή η στιγμή» ψέλλισε τρισευτυχισμένος ο Μπαρικέλο μετά την 10η νίκη της καριέρας του, πρώτη εδώ και 81 αγώνες. Ο 37χρονος Βραζιλιάνος που ξεκίνησε την καριέρα του το 1993 είχε να κερδίσει από το Κινέζικο GP το 2004: «Είναι φανταστικό αυτό που ζω, δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό το Σαββατοκύριακο, μετά από πέντε χρόνια δεν έχω ξεχάσει πως γίνεται. Πίεζα όσο μπορούσα σ’ όλο τον αγώνα και ενόσω πιέζεις σαν κολασμένος περνούν διάφορα από το μυαλό σου. Θέλεις να τα καταφέρεις για τον εαυτό σου, την οικογένειά σου, την χώρα σου. Ευχαριστώ την ομάδα το μονοθέσιο ήταν τέλειο. Θα μείνω και αύριο εδώ να συνειδητοποιήσω τι έγινε…».
Μοναδικό το σκηνικό στη Βαλένθια
Ο Χάμιλτον εκκίνησε από την 1η θέση και έμεινε εκεί μέχρι και τον 2ο ανεφοδιασμό. Πίσω του ο Μπαρικέλο κατάφερε να περάσει τον Κοβαλάινεν στην πρώτη σειρά πιτ στοπ αλλά δεν φαινόταν ικανός να μαζέψει τη διαφορά των 4 δευτερολέπτων που διατηρούσε ο Χάμιλτον.
Όταν όμως ο Βρετανός μπήκε για το 2ο ανεφοδιασμό οι μηχανικοί του δεν ήταν έτοιμοι. Χάθηκε πολύτιμος χρόνος που εκμεταλλεύτηκαν με τον καλύτερο τρόπο οι άνθρωποι της Brawn. Πραγματοποιώντας ένα πιτ στοπ αστραπή στο Μπαρικέλο σε μόλις 6.8 δευτερόλεπτα τον έβγαλαν πρώτο και με διαφορά ασφαλείας από το Χάμιλτον.
Από κει και πέρα ο Βρετανός πίεσε οριακά αλλά δεν κατάφερε κάτι περισσότερο από το να μειώσει τη διαφορά. Παραταύτα μετά το τέλος του αγώνα ο Χάμιλτον ευχαρίστησε την ομάδα του: «Κερδίζουμε ή χάνουμε όλοι μαζί. Έχει γίνει μια απίστευτη προσπάθεια για να φτάσουμε ως εδώ οπότε δεν πρέπει να θεωρούμε δεδομένη τη 2η θέση ή να αισθανόμαστε απογοήτευση που δεν κερδίσαμε. Συμβαίνουν λάθη είναι ίσως η δεύτερη φορά που μας τυχαίνει στους αγώνες που έχω τρέξει. Πρέπει να εξαλείψουμε τη διαφορά από τις Brawn που πιστεύω ότι ακόμη είναι ταχύτερές μας».
Ο κινητήρας της Renault πρόδωσε το Φέτελ
Πίσω από τους δυο διεκδικητές της νίκης ο Ράικονεν κάνοντας έναν αθόρυβο αγώνα ανέβηκε για 2η συνεχή φορά στο βάθρο προσπερνώντας μετά το 2ο ανεφοδιασμό το Κοβαλάινεν. Νωρίτερα στην εκκίνηση ο Φινλανδός είχε κερδίσει 2 θέσεις με την βοήθεια του KERS.
Καταστροφικός ήταν ο αγώνας για τις Red Bull. Ο Φέτελ που εκκινούσε από την 4η θέση, έπεσε 5ος στην πρώτη στροφή και αντιμετώπισε προβλήματα στον 1ο του ανεφοδιασμό που τον έριξαν εκτός δεκάδας προτού εγκαταλείψει από κινητήρα.
Έχασε πολλές φορές τον προσανατολισμό του ο Μπαντοέρ
Ο Γουέμπερ κινήθηκε αργά και δεν μπόρεσε να μείνει στην οχτάδα, υπέκυψε στην πίεση του Μπάτον και του Κουμπίτσα.
Επόμενος αγώνας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο το Βελγικό GP στην πίστα του Σπα.
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία μετά τον 11ο αγώνα του πρωταθλήματος διαμορφώθηκαν:
Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts | |
1 | 57 | 1:35:51.289 | 3 | 10 | ||
2 | 57 | +2.3 secs | 1 | 8 | ||
3 | 57 | +15.9 secs | 6 | 6 | ||
4 | 57 | +20.0 secs | 2 | 5 | ||
5 | 57 | +20.8 secs | 7 | 4 | ||
6 | 57 | +27.7 secs | 8 | 3 | ||
7 | 57 | +34.9 secs | 5 | 2 | ||
8 | 57 | +36.6 secs | 10 | 1 | ||
9 | 57 | +44.9 secs | 9 | |||
10 | 57 | +47.9 secs | 12 | |||
11 | 57 | +48.8 secs | 11 | |||
12 | 57 | +63.6 secs | 16 | |||
13 | 57 | +64.5 secs | 18 | |||
14 | 57 | +86.5 secs | 13 | |||
15 | 57 | +91.7 secs | 14 | |||
16 | 56 | +1 Lap | 19 | |||
17 | 56 | +1 Lap | 20 | |||
18 | 53 | +3 Laps | 17 | |||
Ret | 41 | +16 Laps | 15 | |||
Ret | 23 | Engine | 4 |
Driver | Nationality | Team | Points | |
1 | British | 72 | ||
2 | Brazilian | 54 | ||
3 | Australian | 51.5 | ||
4 | German | 47 | ||
5 | German | 29.5 | ||
6 | British | 27 | ||
7 | Finnish | 24 | ||
8 | Italian | 22.5 | ||
9 | Brazilian | 22 | ||
10 | German | 16 | ||
11 | Spanish | 16 | ||
12 | Finnish | 14 | ||
13 | German | 6 | ||
14 | Polish | 3 | ||
15 | Swiss | 3 | ||
16 | French | 2 |
Team | Points | |
1 | 126 | |
2 | 98.5 | |
3 | 46 | |
4 | 41 | |
5 | 38.5 | |
6 | 29.5 | |
7 | 16 | |
8 | 9 | |
9 | 5 | |
10 | 0 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr