Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Ο Σάινθ οδηγεί το Peugeot RCZ R
Ο Σάινθ οδηγεί το Peugeot RCZ R
To RCZ R εφοδιάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και το γνωστό 1.6 THP του γαλλικού ομίλου, εξελιγμένο ώστε να αποδίδει 270 ίππους.
«Πριν λίγα χρόνια θα ήταν παράτολμο να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο με 270 PS και κίνηση εμπρός», σχολίασε ο Κάρλος Σάινθ για το RCZ R, το πιο ισχυρό μοντέλο παραγωγής που έχει κατασκευάσει η Peugeot. Ο 52χρονος Ισπανός οδήγησε το γαλλικό coupe σε κλειστή διαδρομή στην πανέμορφη Sierra de Madrid, κοντά στην πρωτεύουσα της χώρας.
«Γίνεται εύκολα αντιληπτή η εμπλοκή της Peugeot Sport στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Το RCZ R διακρίνεται για το sport DNA του, τη φιλικότητα σε καθημερινή χρήση, τις εντυπωσιακές του επιδόσεις. Και όλα αυτά ενώ είναι εξαιρετικά οικονομικό με βάση το χαρακτήρα του», σχολίασε ο Σάινθ, ο οποίος θα συμμετάσχει στο Ράλι Ντακάρ του 2015 με το 2008 DKR (διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
To RCZ R εφοδιάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και το γνωστό 1.6 THP του γαλλικού ομίλου, εξελιγμένο ώστε να αποδίδει 270 PS και 33,6 kgm ροπής. Ο turbo κινητήρας προδιαγραφών Euro 6 χαρίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,9 sec και όμως επιβαρύνει το περιβάλλον με μόλις 145 g. CO2 ανά km. Σημαντικό ρόλο παίζουν επίσης τα αεροδυναμικά βοηθήματα αλλά και ο περιορισμός του βάρους, κατά 17kg σε σχέση με το απλό RCZ των 200 PS (είναι και πιο χαμηλό κατά 10 mm). Οπτικά ξεχωρίζει από τη μαύρη ματ οροφή, τους αποκλειστικής σχεδίασης τροχούς των 19 ιντσών (με ελαστικά 235/40), την πίσω αεροτομή, το διαχύτη με τη διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε το video
«Γίνεται εύκολα αντιληπτή η εμπλοκή της Peugeot Sport στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Το RCZ R διακρίνεται για το sport DNA του, τη φιλικότητα σε καθημερινή χρήση, τις εντυπωσιακές του επιδόσεις. Και όλα αυτά ενώ είναι εξαιρετικά οικονομικό με βάση το χαρακτήρα του», σχολίασε ο Σάινθ, ο οποίος θα συμμετάσχει στο Ράλι Ντακάρ του 2015 με το 2008 DKR (διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
To RCZ R εφοδιάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και το γνωστό 1.6 THP του γαλλικού ομίλου, εξελιγμένο ώστε να αποδίδει 270 PS και 33,6 kgm ροπής. Ο turbo κινητήρας προδιαγραφών Euro 6 χαρίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,9 sec και όμως επιβαρύνει το περιβάλλον με μόλις 145 g. CO2 ανά km. Σημαντικό ρόλο παίζουν επίσης τα αεροδυναμικά βοηθήματα αλλά και ο περιορισμός του βάρους, κατά 17kg σε σχέση με το απλό RCZ των 200 PS (είναι και πιο χαμηλό κατά 10 mm). Οπτικά ξεχωρίζει από τη μαύρη ματ οροφή, τους αποκλειστικής σχεδίασης τροχούς των 19 ιντσών (με ελαστικά 235/40), την πίσω αεροτομή, το διαχύτη με τη διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε το video
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα