Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
F1: Ο Γουέμπερ πήρε την 1η του νίκη
- Οι Red Bull έκαναν το 1-2
- Εκπληκτική εμφάνιση των Μάσα, Ρόσμπεργκ
- Απογοήτευσαν οι Brawn, έξαλλος ο Μπαρικέλο με την ομάδα
Η βροχή δεν έπεσε σήμερα όμως ο αγώνας ήταν τόσο απρόβλεπτος σα να έβρεξε. Στην εκκίνηση ο Χάμιλτον πετάχτηκε μπροστά, έστριψε πρώτος τη στιγμή που πίσω του ο Γουέμπερ έπεφτε πάνω στο Μπαρικέλο.
Αμέσως μετά ο Αυστραλός με την εμπρός αεροτομή του ακούμπησε το πίσω ελαστικό του Χάμιλτον. Ο Βρετανός με κλατάρισμα αναγκάστηκε να μπει στ
- Οι Red Bull έκαναν το 1-2
- Εκπληκτική εμφάνιση των Μάσα, Ρόσμπεργκ
- Απογοήτευσαν οι Brawn, έξαλλος ο Μπαρικέλο με την ομάδα
Η βροχή δεν έπεσε σήμερα όμως ο αγώνας ήταν τόσο απρόβλεπτος σα να έβρεξε. Στην εκκίνηση ο Χάμιλτον πετάχτηκε μπροστά, έστριψε πρώτος τη στιγμή που πίσω του ο Γουέμπερ έπεφτε πάνω στο Μπαρικέλο.
Αμέσως μετά ο Αυστραλός με την εμπρός αεροτομή του ακούμπησε το πίσω ελαστικό του Χάμιλτον. Ο Βρετανός με κλατάρισμα αναγκάστηκε να μπει στα πιτ και ο αγώνας του ουσιαστικά τελείωσε εκεί. Μπροστά ο Μπαρικέλο όχι μόνο οδηγούσε την κούρσα αλλά έμαθε ότι ο μόνος που τον ακολουθούσε ο Μάρκ Γουέμπερ θα έπρεπε να εκτίσει ποινή διέλευσης στα πιτ. Ο Αυστραλός θεωρήθηκε από τους αγωνοδίκες υπαίτιος για τη σύγκρουση της εκκίνησης.
O Γουέμπερ πήρε ποινή διέλευσης γι’ αυτή την επαφή με το Μπαρικέλο στην εκκίνηση
Πίσω από τους δυο αυτούς οδηγούς είχε σχηματιστεί ένα τρενάκι με τον Κοβαλάινεν που είχε ανέβει 3ος , να βραδυπορεί τους υπόλοιπους.
Εκεί ακριβώς ήρθε η αρνητική έκπληξη από τη Brawn. «Η ομάδα έκανε σήμερα επίδειξη του πως χάνεται ένας αγώνας. Είμαι τόσο εκνευρισμένος που δε θέλω να μιλήσω με κανέναν στην ομάδα ούτε να ακούσω τι θα πουν» ξέσπασε ο Μπαρικέλο μετά τη λήξη του αγώνα.
Νωρίτερα του άλλαξαν στρατηγική οι δυο Brawn ήταν τα μόνα μονοθέσια που έκαναν από επιλογή 3 πιτ στοπ. Επιπλέον ένα πρόβλημα στον ανεφοδιασμό κόστισε στο Βραζιλιάνο κάμποσα δευτερόλεπτα. Έτσι ο Μπαρικέλο βρέθηκε τελικά στην 6η θέση πίσω από τον teammate του Τζένσον Μπάτον που έκανε όπως και στην Αγγλία μέτριο αγώνα. Μπροστά τους αθόρυβα αλλά αποτελεσματικά πλασαρίστηκαν οι Μάσα και Ρόσμπεργκ. Ο Βραζιλιάνος εκκινούσε 8ος και ο Φινλανδός 15ος αλλά και οι δυο κέρδισαν αρκετές θέσεις στην εκκίνηση.
O Ράικονεν χαρακτήρισε αγωνιστικό συμβάν την επαφή με το Σούτιλ
Μετά το τέλος του αγώνα ο Μαρκ Γουέμπερ πανηγύρισε έξαλλα την πρώτη νίκη της καριέρας του σε 131 αγώνες: «Είναι μια απίστευτη μέρα για μένα. Ήθελα τόσο πολύ τη νίκη μετά τον αγώνα στο Σίλβερστον. Πίστευα ότι εδώ ήταν καλή ευκαιρία. Μετά τη χθεσινή pole ήξερα ότι είχα ευκαιρία και θεωρούσα ότι μόνο η βροχή θα μπορούσε να ανατρέψει τα πράγματα. Με πέρασε στην εκκίνηση ο Ρούμπενς νόμισα ότι πήγε αριστερά αλλά ήταν δίπλα μου και ακουμπήσαμε. Πήρα ποινή διέλευσης και ο μηχανικός μου προσπαθούσε να με ηρεμήσει. Ο χειμώνας ήταν πολύ δύσκολος για μένα ο Σεμπάστιαν είχε δείξει τι μπορεί να κάνει το μονοθέσιο και παρότι το ηθικό μου ήταν ψηλά πονούσα πολύ στο πόδι. Η ομάδα με στήριξε και είχε υπομονή μαζί μου αλλά κάποιοι με αμφισβήτησαν έντονα ιδιαίτερα στην Αυστραλία. Χαιρετίσματα…»
Ο Φέτελ μείωσε τη διαφορά του στη βαθμολογία από το Μπάτον, ο Γουέμπερ πήρε την 1η του νίκη, Ferrari και Renault έδειξαν σημάδια ανάκαμψης και συνολικά ο σημερινός αγώνας ήταν από τους καλύτερους φετινούς. Επόμενο GP στις 26/7 το Ουγγρικό.
Η ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ:
Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts | |
1 | 60 | 1:36:43.310 | 1 | 10 | ||
2 | 60 | +9.2 secs | 4 | 8 | ||
3 | 60 | +15.9 secs | 8 | 6 | ||
4 | 60 | +21.0 secs | 15 | 5 | ||
5 | 60 | +23.6 secs | 3 | 4 | ||
6 | 60 | +24.4 secs | 2 | 3 | ||
7 | 60 | +24.8 secs | 12 | 2 | ||
8 | 60 | +58.6 secs | 6 | 1 | ||
9 | 60 | +61.4 secs | 20 | |||
10 | 60 | +61.9 secs | 11 | |||
11 | 60 | +62.3 secs | 18 | |||
12 | 60 | +62.8 secs | 13 | |||
13 | 60 | +68.3 secs | 10 | |||
14 | 60 | +69.5 secs | 16 | |||
15 | 60 | +71.9 secs | 7 | |||
16 | 60 | +90.2 secs | 17 | |||
17 | 60 | +90.9 secs | 14 | |||
18 | 59 | +1 Lap | 5 | |||
Ret | 34 | +26 Laps | 9 | |||
Ret | 18 | Hydraulics | 19 |
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
1 | British | 68 | ||
2 | German | 47 | ||
3 | Australian | 45.5 | ||
4 | Brazilian | 44 | ||
5 | Brazilian | 22 | ||
6 | Italian | 21.5 | ||
7 | German | 20.5 | ||
8 | German | 13 | ||
9 | Spanish | 13 | ||
10 | Finnish | 10 | ||
11 | British | 9 | ||
12 | German | 6 | ||
13 | Finnish | 5 | ||
14 | Swiss | 3 | ||
15 | Polish | 2 | ||
16 | French | 2 | ||
17 | Italian | 0 | ||
18 | German | 0 | ||
19 | Brazilian | 0 | ||
20 | Japanese | 0 |
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ:
Pos | Team | Points |
1 | 112 | |
2 | 92.5 | |
3 | 34.5 | |
4 | 32 | |
5 | 20.5 | |
6 | 14 | |
7 | 13 | |
8 | 8 | |
9 | 5 | |
10 | 0 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr