Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Η νέα Jaguar XJ!
- Αυτός είναι ο βρετανικός αντίπαλος της νέας σειράς 7 της BMW, της Mercedes-Benz S-Class και του Audi A8
- H εξωτερική εμφάνιση εντυπωσιάζει με το έντονα κεκλιμένο πίσω μέρος ενώ το εσωτερικό παραπέμπει σε Learjet!
- Εξοπλίζεται με V6 και V8 κινητήρες που αποδίδουν έως και 510 PS και προσφέρουν εξαιρετικές, τηρουμένων των αναλογιών, επιδόσεις
Ένα κομψοτέχνημα θα πρέπει να κάνει το επίσημο ντεμπούτο τ
- Αυτός είναι ο βρετανικός αντίπαλος της νέας σειράς 7 της BMW, της Mercedes-Benz S-Class και του Audi A8
- H εξωτερική εμφάνιση εντυπωσιάζει με το έντονα κεκλιμένο πίσω μέρος ενώ το εσωτερικό παραπέμπει σε Learjet!
- Εξοπλίζεται με V6 και V8 κινητήρες που αποδίδουν έως και 510 PS και προσφέρουν εξαιρετικές, τηρουμένων των αναλογιών, επιδόσεις
Ένα κομψοτέχνημα θα πρέπει να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του σε εκδηλώσεις κοσμοπολίτικου χαρακτήρα, θεωρούν οι ιθύνοντες της Jaguar. Για αυτό και προχώρησαν στην αποκάλυψη της νέας γενιάς XJ στην γκαλερί Saatchi στο Λονδίνο. Ανάμεσα στους VIP καλεσμένους εμφανίστηκαν γνωστοί ηθοποιοί, μοντέλα, επιχειρηματίες και όλη η σχετική αφρόκρεμα προσδίδοντας ένα lifestyle χαρακτήρα στην όλη εκδήλωση.
Σχετικά με τη νέα γενιά του βρετανικού sedan, δείχνει πιο ντελικάτη από ποτέ με σαφείς επιρροές από τη νέα XF. Τουλάχιστον αυτό ισχύει για το εμπρός μέρος (που θυμίζει αρκετά Bentley) αλλά την παράσταση κλέβει το πίσω τμήμα με την έντονη κλίση της οροφής που μοιάζει να εκτείνεται κατά μήκος των κολόνων του αμαξώματος (και να παραπέμπει σε Citroen C6). Σχετικά με το μήκος του αμαξώματος, φτάνει τα 5,12 μέτρα ενώ υπάρχει και η… προεδρική, μακρύτερη, με μήκος 5,25 μέτρα.
Όπώς είναι φυσικό, στο εσωτερικό κυριαρχεί η απόλυτη χλιδή προσφέροντας τα κομφόρ που συναντάς σε ένα… Learjet! Τα υλικά είναι κορυφαίων προδιαγραφών και ο συνδυασμός δέρματος και ξύλου εναλλάσσεται αρμονικά με τις σκουρόχρωμες επενδύσεις του σαλονιού και του ταμπλό ενώ το αναλογικό ρολόι δίνει ένα ρετρό τόνο.
Για να εξασφαλιστεί η απαιτούμενη άνεση υπάρχει σύστημα αερανάρτησης με μεταβαλλόμενα χαρακτηριστικά απόσβεσης ενώ το πίσω διαφορικό είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο προσφέροντας κορυφαία πρόσφυση. Σχετικά με την γκάμα των κινητήρων υπάρχει η diesel έκδοση 3.0 V6 με τους 275 PS ενώ η μεγαλύτερη βενζινοκίνητη 5.0 V8 αποδίδει 385 PS. Στην υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή (της V8 έκδοσης) η ισχύς ανέρχεται στους 470 PS και στους 510 PS (αυτή θα εισαχθεί στη χώρα μας) ενώ σε όλες τις περιπτώσεις η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω του εξατάχυτου κιβωτίου της ZF.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr