Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Η Peugeot στον όμιλο Συγγελίδη
Η Peugeot στον όμιλο Συγγελίδη
Την έναρξη των εμπορικών δραστηριοτήτων του νέου εισαγωγέα των αυτοκινήτων της Peugeot στην Ελλάδα, επισημοποίησε ουσιαστικά χτες το βράδυ ο όμιλος Συγγελίδη.
Η γνωστή επιχειρηματική οικογένεια, μετά την Citroen, Jeep και Lancia-Chrysler έχει πλέον στην εμπορική της φαρέτρα και την Peugeot και δε θα σταματήσει εδώ, σύμφωνα με τον κο Πολυχρόνη Συγγελίδη ο οποίος είπε χαρακτηριστικά στους Δημοσιογράφους: «… και έπεται συνέχεια».
Παράλληλα ανακοινώθηκαν οι νέες τιμές πώλησης των αυτοκινήτων Peugeot τις οποίες μπορείτε να κατεβάσετε ΕΔΩ.
Εμπορική αιχμή του δόρατος στην Ελλάδα για την Peugeot, εκτός του 208 θα είναι και το νέο 108 που θα παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης (το ΘΕΜΑ θα είναι και εκεί!).
Με το 108 η Peugeot ανεβαίνει επίπεδο στην κατηγορία, παρουσιάζοντας ένα ποιοτικότερο αυτοκίνητο με άπειρες δυνατότητες διαμόρφωσης της εξωτερικής εμφάνισης αλλά και της καμπίνας των επιβατών. Η σχεδίαση του εμπρός μέρους παραπέμπει εμφανώς στα μεγαλύτερα 208 και 308.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τους 3κύλινδρους 1.0 με 68 PS και 1.2 με 82 PS, σε συνδυασμό με 5τάχτυτο μηχανικό κιβώτιο. Ο πρώτος στην έκδοση e-VTi (με start/stop) εκπέμπει στο περιβάλλον μόλις 88 g/km, ενώ και ο 1.2 έχει ρύπους κάτω από τα 100 g/km (99 g. CO2 ανά km).
Παράλληλα ανακοινώθηκαν οι νέες τιμές πώλησης των αυτοκινήτων Peugeot τις οποίες μπορείτε να κατεβάσετε ΕΔΩ.
Εμπορική αιχμή του δόρατος στην Ελλάδα για την Peugeot, εκτός του 208 θα είναι και το νέο 108 που θα παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης (το ΘΕΜΑ θα είναι και εκεί!).
Με το 108 η Peugeot ανεβαίνει επίπεδο στην κατηγορία, παρουσιάζοντας ένα ποιοτικότερο αυτοκίνητο με άπειρες δυνατότητες διαμόρφωσης της εξωτερικής εμφάνισης αλλά και της καμπίνας των επιβατών. Η σχεδίαση του εμπρός μέρους παραπέμπει εμφανώς στα μεγαλύτερα 208 και 308.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τους 3κύλινδρους 1.0 με 68 PS και 1.2 με 82 PS, σε συνδυασμό με 5τάχτυτο μηχανικό κιβώτιο. Ο πρώτος στην έκδοση e-VTi (με start/stop) εκπέμπει στο περιβάλλον μόλις 88 g/km, ενώ και ο 1.2 έχει ρύπους κάτω από τα 100 g/km (99 g. CO2 ανά km).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα