Δοκιμάζουμε το νέο Nissan Note 1.5 dCi

Δοκιμάζουμε το νέο Nissan Note 1.5 dCi

To αναβαθμισμένο supermini διατήρησε τα θετικά στοιχεία του προκατόχου του, αποκτώντας όμως τεχνολογική υπεροχή και όμορφη εμφάνιση.

Δοκιμάζουμε το νέο Nissan Note 1.5 dCi
Το νέο μέλος στη σειρά City της γκάμας της Nissan είναι το αισθητά αναβαθμισμένο Note. Μας συστήθηκε τον περασμένο Μάρτιο στη Γενεύη αλλά ήρθε πλέον και στη χώρα μας. Είχαμε την ευκαιρία να περιπλανηθούμε επί μέρες σε αστικό τοπίο με το μικρό πολυμορφικό της ιαπωνικής μάρκας, που θα έλεγε κανείς πως «εκσυγχρονίστηκε». Όχι μόνο αποκτώντας πιο καλαίσθητη εμφάνιση αλλά με βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά και πλούσια τεχνολογική φαρέτρα.

Το μοντέλο δοκιμής μας εφοδιαζόταν με τον turbodiesel κινητήρα 1.5 dCi απόδοσης 90 PS (προσφέρεται και με 1.2lt βενζίνης με 80 PS) που εξελίχθηκε από κοινού με τη «συγγενική» Renault και που διαθέτει δύο στοιχεία που πετυχαίνουν κέντρο στο στόχο, σε ό,τι αφορά στα σημερινά κριτήρια των αγοραστών: διαθέτει χαμηλή κατανάλωση με την εργοστασιακή τιμή να είναι στα 3.6lt/100km (εμείς κινηθήκαμε λίγο ψηλότερα) και απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας (οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 95 g/km). Στα χαρτιά λοιπόν έχουμε ένα αστικό μοντέλο με πλούσιους χώρους και χαμηλό κόστος κτήσης. Στη πράξη αυτά δεν αναιρούνται – αντίθετα, εμπλουτίζονται.

Οι χώροι είναι άπλετοι για τους πίσω επιβάτες ενώ ο χώρος φόρτωσης χωρίζεται σε δύο επίπεδα, διαθέτοντας ένα επιπλέον αποθηκευτικό χώρο κάτω από το πάτωμα. Παράλληλα, ο συρόμενος μηχανισμός της πλάτης των καθισμάτων, επιτρέπει αύξηση κατά 86lt. Ο οδηγός έχει ευχάριστο χώρο «εργασίας», με ευανάγνωστο πίνακα οργάνων, εργονομικούς διακόπτες στη κονσόλα αλλά και με μοντέρνου σχεδιασμού χειριστήρια στο τιμόνι.


Κλείσιμο

Στημένο πάνω σε νέα πλατφόρμα, το νέο Note είναι σταθερό στο δρόμο, με ακριβές στη πληροφορία τιμόνι, περιορισμένες κλίσεις, σφιχτή ανάρτηση (γόνατα McPherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) και αποτελεσματικά φρένα  , νιώθει «εντός έδρας» στην πόλη ενώ εκτός αυτής είναι άνετο στη κίνηση αλλά ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένες προσδοκίες.

Εκεί που τις ξεπερνά, είναι στα συστήματα ασφαλείας που συνήθως συναντάς σε οχήματα άλλης κατηγορίας. Ανεβαίνοντας στο επίπεδο εξοπλισμού «Techna», προσφέρεται το πακέτο «Safety Shield» που περιλαμβάνει προειδοποίηση τυφλού σημείου (Blind Spot Warning) και απότομης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας  (Lane Departure Warning), σύστημα ανίχνευσης εμποδίων (Moving Object Detection System) αλλά και σύστημα πανοραμικής θέασης (Around View Monitor) που προσφέρει απεικόνιση του αυτοκινήτου από όλες τις γωνίες διευκολύνοντας τη στάθμευση μέσω οθόνης αφής 5.8’’. Παράλληλα, στον τομέα του infotainent, προσφέρει συνδεσιμότητα με Bluetooth, θύρα USB αλλά και συμβατότητα με iPod/iPhone.

Το νέο Note λοιπόν συνδυάζει οικονομία, πρακτικότητα και ασφάλεια, σε ένα σαφώς βελτιωμένο περιτύλιγμα που πρέπει να σκεφτεί σοβαρά κάθε οικογενειάρχης που αναζητά νέο μέσο μετακινήσεων εντός πόλης.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 1461cc
Ισχύς: 90 PS στις 4.000 rpm
Ροπή: 20,4 kgm στις 1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 179 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 11,9 sec
Μεικτή κατανάλωση: 3,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 95 gr/km
Βάρος: 1.129 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.100/1.695/1.530 mm
Χώρος αποσκευών: 325 lt
Τέλη κυκλοφορίας: -
Τιμή: 15.810€ (14.490€ με απόσυρση)


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης