LIVE

Κορωνοϊός

GP Ινδίας: Ταχύτερος ο Φέτελ στα ελεύθερα!

Ο Γερμανός πρωταθλητής ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο το Ινδικό GP. Αν ο Φέτελ πάρει 10 βαθμούς θα διατηρήσει τον τίτλο του πρωταθλητή για 4η συνεχή χρονιά.

Η πίστα Μπούντ υποδέχτηκε ομάδες πιλότους και μηχανικούς με αρκετή καταχνιά και θερμοκρασία στους 30 βαθμούς Κελσίου στο αέρα και 40 στο οδόστρωμα ενώ τα επίπεδα υγρασίας βρίσκονταν στο 38%.

Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι πιλότοι χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα της Pirelli την πιο σκληρή εκ των δυο. Ο μόνος που φάνηκε ικανός να κινηθεί στο ρυθμό των Red Bull ήταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ με τη Mercedes που για ένα διάστημα είχε φέρει την W04 στην κορυφή των χρόνων. Από εκεί τον εκθρόνισε όπως ήταν αναμενόμενο ο Φέτελ τη στιγμή που ο μόνος – θεωρητικά – αντίπαλος του Γερμανού στην κούρσα του τίτλου, ο Φερνάντο Αλόνσο κάθονταν άπραγος στα πιτ. Μόλις 6 γύρους μετά το ξεκίνημα της προσπάθειάς του ο Ισπανός άσσος είχε πρόβλημα στο κιβώτιο της F138 πράγμα που του κόστισε πολύτιμο χρόνο στην πίστα.



Ο Τζέιμς Καλάντο πήρε τη θέση του Πωλ ντι Ρέστα στο τιμόνι της Force India
. Ο Σκωτσέζος πιλότος που τελευταία είναι ντεφορμέ ήταν αδιάθετος ή τουλάχιστον αυτή ήταν η επίσημη δικαιολογία.

Όπως και να έχει ο ντι Ρέστα συμμετείχε στην 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Εκεί όλοι οι πιλότοι δοκίμασαν τη μαλακή γόμα της Pirelli και όπως ήταν φυσικό οι χρόνοι βελτιώθηκαν. Η μαλακή γόμα παρότι ταχύτερη δεν ήταν σταθερή για πολλούς γύρους με το εμπρός αριστερά ελαστικό να υφίσταται τη μεγαλύτερη καταπόνηση. Ο Φέτελ παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων παρά τα προβλήματα με το KERS που αντιμετώπισε για δεύτερο συνεχή αγώνα μετά την Ιαπωνία.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου ακούσαμε το Μπάτον να διαμαρτύρεται για το πίσω μέρος της McLaren ότι χάνει την πρόσφυσή του. Ο Βρετανός έλεγε χτες στον Τύπο ότι θα δοκιμάσουν μια ακραία λύση στο set – up. Οι Χούλκενμπεργκ και Ρόσμπεργκ φάνηκε να έχουν πολλά υποστροφικά προβλήματα και ακραία φθορά στο εμπρός αριστερά ελαστικό με τη μαλακή γόμα. Ο Μαλντονάντο έχασε το μπουλόνι του εμπρός δεξιά τροχού και σταμάτησε τη Williams στην είσοδο των πιτ.



Ενδεικτικός του κλίματος που επικρατούσε όσον αφορά στην αντοχή της μαλακής γόμας
ήταν ο διάλογος του Ράικονεν με τους μηχανικούς του. Ο Iceman ζήτησε να αλλάξει ελαστικά γιατί έπεφτε η απόδοσή τους και άκουσε: «Πίεσέ τα οριακά μέχρι να μην είναι πλέον ασφαλές να συνεχίσεις, θέλουμε να δούμε το όριο τους».

Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες γι' αύριο στις 11:30 ώρα Ελλάδος.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Πρώτη περίοδος

Θέση Πιλότος                Ομάδα                    Χρόνος    Διαφορά Γύροι

 1. Sebastian Vettel        Red Bull-Renault         1m26.683s           24

 2. Mark Webber             Red Bull-Renault         1m26.871s  +0.188s  17

 3. Nico Rosberg            Mercedes                 1m26.899s  +0.216s  23

 4. Romain Grosjean         Lotus-Renault            1m26.990s  +0.307s  20

 5. Lewis Hamilton          Mercedes                 1m27.227s  +0.544s  21

 6. Jenson Button           McLaren-Mercedes         1m27.335s  +0.652s  23

 7. Sergio Perez            McLaren-Mercedes         1m27.416s  +0.733s  23

 8. Felipe Massa            Ferrari                  1m27.692s  +1.009s  21

 9. Nico Hulkenberg         Sauber-Ferrari           1m27.770s  +1.087s  19

10. Valtteri Bottas         Williams-Renault         1m27.800s  +1.117s  23

11. Jean-Eric Vergne        Toro Rosso-Ferrari       1m28.035s  +1.352s  25

12. Fernando Alonso         Ferrari                  1m28.214s  +1.531s   6

13. Daniel Ricciardo        Toro Rosso-Ferrari       1m28.336s  +1.653s  18

14. Pastor Maldonado        Williams-Renault         1m28.342s  +1.659s  21

15. Adrian Sutil            Force India-Mercedes     1m28.468s  +1.785s  20

16. Esteban Gutierrez       Sauber-Ferrari           1m28.538s  +1.855s  18

17. Kimi Raikkonen          Lotus-Renault            1m28.730s  +2.047s  18

18. James Calado            Force India-Mercedes     1m29.197s  +2.514s  22

19. Giedgo van der Garde    Caterham-Renault         1m29.413s  +2.730s  24

20. Jules Bianchi           Marussia-Cosworth        1m29.560s  +2.877s  20

21. Charles Pic             Caterham-Renault         1m30.026s  +3.343s  23

22. Max Chilton             Marussia-Cosworth        1m30.471s  +3.788s  17

Δεύτερη περίοδος

Θέση Πιλότος              Ομάδα                   Χρόνος     Διαφορά Γύροι

 1. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault        1m25.722s           35

 2. Mark Webber           Red Bull-Renault        1m26.011s  +0.289s  38

 3. Romain Grosjean       Lotus-Renault           1m26.220s  +0.498s  36

 4. Lewis Hamilton        Mercedes                1m26.399s  +0.677s  36

 5. Fernando Alonso       Ferrari                 1m26.430s  +0.708s  39

 6. Nico Rosberg          Mercedes                1m26.582s  +0.860s  40

 7. Felipe Massa          Ferrari                 1m26.601s  +0.879s  41

 8. Kimi Raikkonen        Lotus-Renault           1m26.632s  +0.910s  32

 9. Sergio Perez          McLaren-Mercedes        1m26.857s  +1.135s  40

10. Jenson Button         McLaren-Mercedes        1m26.972s  +1.250s  39

11. Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari      1m27.304s  +1.582s  17

12. Adrian Sutil          Force India-Mercedes    1m27.375s  +1.653s  36

13. Valtteri Bottas       Williams-Renault        1m27.429s  +1.707s  31

14. Nico Hulkenberg       Sauber-Ferrari          1m27.491s  +1.769s  40

15. Paul di Resta         Force India-Mercedes    1m27.608s  +1.886s  38

16. Pastor Maldonado      Williams-Renault        1m27.720s  +1.998s  23

17. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari          1m27.949s  +2.227s  34

18. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari      1m28.431s  +2.709s  30

19. Giedo van der Garde   Caterham-Renault        1m28.692s  +2.970s  39

20. Jules Bianchi         Marussia-Cosworth       1m28.799s  +3.077s  32

21. Charles Pic           Caterham-Renault        1m29.366s  +3.644s  37

22. Max Chilton           Marussia-Cosworth       1m30.164s  +4.442s  27

 


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης