Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Νέα εποχή για τις Renault-Dacia στην Ελλάδα
Νέα εποχή για τις Renault-Dacia στην Ελλάδα
«Ισχυρή Συνεργασία. Δυναμικά μπροστά»! Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα που σηματοδοτεί τη νέα συνεργασία στον επιχειρηματικό κόσμο και ειδικότερα στο χώρο του αυτοκινήτου, ανάμεσα στη Renault και την Teoren Motors.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία επέλεξε να αναθέσει στον κ. Βασίλη Θεοχαράκη την αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση των αυτοκινήτων και ανταλλακτικών Renault και Dacia στην Ελλάδα. Η επίσημη παρουσίαση αυτής της νέας προσπάθειας, πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της TEOREN, Βασίλης Θεοχαράκης, μίλησε για τη σημασία αυτής της νέας στρατηγικής συνεργασίας: «Είναι σημαντική, για μένα και την οικογένειά μου, γιατί ενισχύει την πεποίθησή μας ότι, ακόμα και σε μια δύσκολη περίοδο, πάντα πρέπει να μπορούμε να βλέπουμε μπροστά και να δράττουμε τις ευκαιρίες».
Η Αντιπρόεδρος και Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος, Ντένη Θεοχαράκη, εξέφρασε τη βεβαιότητά της ότι, με τη γνώση και την εμπειρία του ομίλου αλλά και με δύο δυναμικές μάρκες στο portfolio της, η TEOREN θα επιτύχει να αναπτύξει ένα νέο στρατηγικό σχεδιασμό για τη Renault και τη Dacia στην Ελλάδα, εξασφαλίζοντάς τους έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά του αυτοκινήτου. Το λογότυπο της TEOREN MOTORS Α.Ε. που παρουσίασε, ενσωματώνει τη βάση αυτής της νέας, ισχυρής συνεργασίας.
Από την πλευρά του, ο Γενικός Διευθυντής, Γιάννης Ιακωβίδης, παρουσίασε τη δυναμική γκάμα των αυτοκινήτων Renault & Dacia αλλά και τις επικείμενες αφίξεις των Renault Captur και Dacia Sandero και Stepway. Επιπλέον, υπογράμμισε ότι η στρατηγική της εταιρείας θα επικεντρωθεί στα μοντέλα που απαντούν στις σημερινές ανάγκες και απαιτήσεις των Ελλήνων καταναλωτών. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη του δικτύου Renault & Dacia, ώστε ο πελάτης να μπορεί να επωφελείται υπηρεσιών υψηλού επιπέδου πριν και μετά την πώληση. Επιπλέον, ανέδειξε τη σημασία του after sales στη χάραξη της στρατηγικής της TEOREN.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της TEOREN, Βασίλης Θεοχαράκης, μίλησε για τη σημασία αυτής της νέας στρατηγικής συνεργασίας: «Είναι σημαντική, για μένα και την οικογένειά μου, γιατί ενισχύει την πεποίθησή μας ότι, ακόμα και σε μια δύσκολη περίοδο, πάντα πρέπει να μπορούμε να βλέπουμε μπροστά και να δράττουμε τις ευκαιρίες».
Η Αντιπρόεδρος και Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος, Ντένη Θεοχαράκη, εξέφρασε τη βεβαιότητά της ότι, με τη γνώση και την εμπειρία του ομίλου αλλά και με δύο δυναμικές μάρκες στο portfolio της, η TEOREN θα επιτύχει να αναπτύξει ένα νέο στρατηγικό σχεδιασμό για τη Renault και τη Dacia στην Ελλάδα, εξασφαλίζοντάς τους έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά του αυτοκινήτου. Το λογότυπο της TEOREN MOTORS Α.Ε. που παρουσίασε, ενσωματώνει τη βάση αυτής της νέας, ισχυρής συνεργασίας.
Από την πλευρά του, ο Γενικός Διευθυντής, Γιάννης Ιακωβίδης, παρουσίασε τη δυναμική γκάμα των αυτοκινήτων Renault & Dacia αλλά και τις επικείμενες αφίξεις των Renault Captur και Dacia Sandero και Stepway. Επιπλέον, υπογράμμισε ότι η στρατηγική της εταιρείας θα επικεντρωθεί στα μοντέλα που απαντούν στις σημερινές ανάγκες και απαιτήσεις των Ελλήνων καταναλωτών. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη του δικτύου Renault & Dacia, ώστε ο πελάτης να μπορεί να επωφελείται υπηρεσιών υψηλού επιπέδου πριν και μετά την πώληση. Επιπλέον, ανέδειξε τη σημασία του after sales στη χάραξη της στρατηγικής της TEOREN.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα