Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
GP Αυστραλίας: Εκπληκτική πρεμιέρα, νίκη Μπάτον
- Συναρπαστική η εξέλιξη του πρώτου αγώνα της χρονιάς
- Πήρε ποινή 25 sec ο Τρούλι και βρέθηκε εκτός 8αδας
- Ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση του επόμενο αγώνα για το Φέτελ
Το GP της Αυστραλίας έκρυβε μια μεγάλη έκπληξη τα μονοθέσια της Brawn GP που έκανε το ντεμπούτο της, πέτυχαν το 1 – 2 στις δοκιμές και ακριβώς με την ίδια σειρά τερμάτισαν στον αγώνα. Βέβαια για να συμβεί αυτό μεσολάβησαν πολλά.
- Συναρπαστική η εξέλιξη του πρώτου αγώνα της χρονιάς
- Πήρε ποινή 25 sec ο Τρούλι και βρέθηκε εκτός 8αδας
- Ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση του επόμενο αγώνα για το Φέτελ
Το GP της Αυστραλίας έκρυβε μια μεγάλη έκπληξη τα μονοθέσια της Brawn GP που έκανε το ντεμπούτο της, πέτυχαν το 1 – 2 στις δοκιμές και ακριβώς με την ίδια σειρά τερμάτισαν στον αγώνα. Βέβαια για να συμβεί αυτό μεσολάβησαν πολλά.
Ο Μπαρικέλο ακούμπησε το Ράικονεν
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Μπάτον έφυγε μπροστά ο Μπαρικέλο όμως μπερδεύτηκε με τα κουμπιά, και καθυστέρησε. Προσπαθώντας να ανακτήσει μέρος του χαμένου εδάφους στην 1η στροφή καθυστέρησε στα φρένα και παρέσυρε τους Γουέμπερ, Κοβαλάινεν, Χάιντφελτ και Σούτιλ σε σύγκρουση καταστρέφοντας τους τον αγώνα. Παραδόξως ο ίδιος βγήκε σχεδόν ανέπαφος με μια μικρή μόνο «αμυχή» στην εμπρός αεροτομή.
Στο πρώτο μέρος του αγώνα ο Μπάτον φαίνονταν να ελέγχει το ρυθμό ακολουθούμενος από τους Φέτελ και Μάσα. Οι δυο Ferrari είχαν επιλέξει για το ξεκίνημα τα πολύ μαλακά ελαστικά με αποτέλεσμα μετά από 10 γύρους να υποχρεωθούν να τα αντικαταστήσουν. Θυμίζουμε ότι όλοι οι οδηγοί οφείλουν να χρησιμοποιήσουν και τις δυο διαθέσιμες γόμες κατά τη διάρκεια του αγώνα.
O Φέτελ τιμωρήθηκε με 10 θέσεις στη εκκίνηση του GP Μαλαισίας για την επαφή του με τον Κουμπίτσα
Τόσο ο Μάσα όσο και ο Ράικονεν δεν κατάφεραν με τη μεσαία γόμα να κινηθούν ανταγωνιστικά μέχρι τη στιγμή που εγκατέλειψαν ο Βραζιλιάνος από μηχανικό πρόβλημα, ο Φινλανδός από οδηγικό λάθος.
Οδηγικό λάθος έκανε και ο Καζούκι Νακατζίμα καταστρέφοντας τη Williams με αποτέλεσμα οι αγωνοδίκες να αναγκαστούν να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Οι διαφορές μηδενίστηκαν και οι πιλότοι προβληματίστηκαν αρκετά όταν ο αγώνας ξαναβρήκε το ρυθμό του γιατί τα λάστιχα είχαν βρεθεί εκτός θερμοκρασίας βέλτιστης λειτουργίας.
Ο Νακατζίμα έχασε τον έλεγχο και χτύπησε στον τοίχο!
Ο Μπάτον πάντως δεν είχε πρόβλημα να απομακρυνθεί ξανά από τον Φέτελ που γύρο με το γύρο έβλεπε τον Κουμπίτσα να τον πλησιάζει. Πιο πίσω ο Χάμιλτον είχε μπει στην 8αδα.
Όταν ο Κουμπίτσα επιχείρησε να προσπεράσει το Φέτελ, ο Γερμανός αντιστάθηκε με αποτέλεσμα να χτυπήσουν και να βγουν και οι δυο εκτός αγώνα. Έτσι ο Μπαρικέλο ανέλπιστα ανέβηκε 2ος και η καρό σημαία έπεσε υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.
Οι αγωνοδίκες βρήκαν υπαιτιότητα του Φέτελ στη φάση της σύγκρουσης και του επέβαλλαν ποινή δέκα θέσεων στην εκκίνηση του GP Μαλαισίας (5/4).
Επιπλέον επέβαλλαν ποινή 25 sec στον Τρούλι γιατί προσπέρασε το Χάμιλτον ενώ τον αγώνα οδηγούσε το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Τα αποτελέσματα και οι χρόνοι:
Pos | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
1 | 58 | 1:34:15.784 | 1 | 10 | ||
2 | 58 | +0.8 secs | 2 | 8 | ||
3 | 58 | +2.9 secs | 18 | 6 | ||
4 | 58 | +4.4 secs | 19 | 5 | ||
5 | 58 | +4.8 secs | 10 | 4 | ||
6 | 58 | +5.7 secs | 5 | 3 | ||
7 | 58 | +6.0 secs | 13 | 2 | ||
8 | 58 | +6.2 secs | 17 | 1 | ||
9 | 58 | +6.3 secs | 16 | |||
10 | 58 | +7.0 secs | 9 | |||
11 | 58 | +7.3 secs | 15 | |||
12 | 58 | +26.6 secs | 20 | |||
13 | 57 | +1 Lap | 8 | |||
14 | 56 | Accident | 3 | |||
15 | 55 | Accident | 4 | |||
16 | 55 | Differential | 7 | |||
Ret | 45 | Suspension | 6 | |||
Ret | 24 | Spin | 14 | |||
Ret | 17 | Accident | 11 | |||
Ret | 0 | Accident damage | 12 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr