Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Renault Clio RS με 200 PS!
- Θα προσφέρεται σε δύο νέες εκδόσεις, την «καθημερινή» Sport και την «hardcore» Cup
- Αποδίδει 3 PS περισσότερους, συνολικά 200 PS, και οι τρεις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου είναι ακόμη πιο «κοντές»
- Tο νέο Clio RS επιταχύνει σε 6,9 sec για τα 0-100 km/h και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 227 km/h.
Η Renault είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στην ελβετική έκθεση καθώς παρουσίασε τη νέα γενιά Scenic, το Megane Estate και την ανανεωμένη οικογένεια Clio. Ωστόσο, την παράσταση
- Θα προσφέρεται σε δύο νέες εκδόσεις, την «καθημερινή» Sport και την «hardcore» Cup
- Αποδίδει 3 PS περισσότερους, συνολικά 200 PS, και οι τρεις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου είναι ακόμη πιο «κοντές»
- Tο νέο Clio RS επιταχύνει σε 6,9 sec για τα 0-100 km/h και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 227 km/h.
Η Renault είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στην ελβετική έκθεση καθώς παρουσίασε τη νέα γενιά Scenic, το Megane Estate και την ανανεωμένη οικογένεια Clio. Ωστόσο, την παράσταση έκλεψε η κορυφαία σειρά RS (Renault Sport) την οποία συνθέτουν το Megane RS με τους 250 PS και τα Clio 200 & Clio 200 Cup.
Αναφορικά με τα ταχύτερα Clio παραγωγής, εξακολουθούν να εξοπλίζονται με τον δίλιτρο κινητήρα ισχύος 200 PS στις 7.100 rpm ο οποίος πλέον αποδίδει τα 215 Nm της ροπής του στις 5.400 rpm (το προηγούμενο Clio με τους 197 PS την απέδιδε στις 5.500 rpm). Οι τρεις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου είναι ακόμη πιο «κοντές», για πιο γρήγορες ρεπρίζ, ενώ το νέο Clio RS επιταχύνει σε 6,9 sec για τα 0-100 km/h και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 227 km/h.
Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, οι σχεδιαστές έχουν δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην αεροδυναμική μεταφέροντας μέρος από την τεχνογνωσία τους που έχουν αποκομίσει από συμμετοχή της εταιρίας στην F1. Επίσης, στο μεταξόνιο έχουν προστεθεί 10 mm (συνολικά φτάνει τα 2.585 mm) ενώ τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 48/50 mm εμπρός/πίσω για ακόμη καλύτερο κράτημα.Το νέο Clio RS θα προσφέρεται πλέον σε νέες εκδόσεις, τις Sport και Cup. Η πρώτη απευθύνεται σε όσους επιθυμούν σπορ χαρακτηριστικά χωρίς παραχωρήσεις στον τομέα της άνεσης για καθημερινή οδήγηση. Η δεύτερη, η έκδοση Cup, προορίζεται για τους πιο σκληροπυρηνικούς καθώς έχει ακόμη πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης (27% εμπρός, 30% πίσω), το αμάξωμα είναι χαμηλότερο κατά 7 mm, είναι ελαφρύτερο κατά 36 kg καθώς διαθέτει μόνο τα απαραίτητα ενώ η σχέση της κρεμαγέρας είναι κατά 7,5% πιο γρήγορη. Ένα Clio για την πίστα, με λίγα λόγια…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr