![25 χρόνια Kerakoll Hellas: από προμηθευτής υλικών σε δύναμη που συνδέει ανθρώπους](https://i1.prth.gr/images/360x203/files/2024-07-24/kerakoo_hd_fin.jpg)
Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στο κλάδο με θετικούς δείκτες ανάπτυξης και πλέον προχωρά στην υλοποίηση ενός ισχυρού πλάνου επενδύσεων
Ευπρόσδεκτη είδηση σε όλους όσοι εξακολουθούν να τιμούν τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.
Η εισαγωγή μιας χειροκίνητης έκδοσης έχει ως στόχο να δώσει στην Z4 ένα αβαντάζ, έναντι του ανταγωνισμού, κατά πρώτο λόγο, αλλά και για να πρέπει επίσης να ενισχύσει τις φθίνουσες πωλήσεις. Σύμφωνα με τον αναλυτή αγοράς Jato Dynamics, η Z4 έχει πουλήσει 5.448 μονάδες στην Ευρώπη μέχρι στιγμής φέτος, 260 λιγότερες από το απερχόμενο Audi TT και 222 λιγότερες από την Porsche 718 Boxster.
H Z4 ακολουθεί τα βήματα της «συγγενικής» Toyota GR Supra coupé, η οποία απέκτησε την επιλογή ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Ωστόσο, δεν θα χρησιμοποιήσει την ίδια αρχιτεκτονική με το κιβώτιο ταχυτήτων της Toyota, βάσει των πληροφοριών που έχουν διαρρεύσει.