To ΜΙΝΙ John Cooper Works ξαναχτυπά!

To ΜΙΝΙ John Cooper Works ξαναχτυπά!

  • Με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα στα 1.600 cc και με 208 PS
  • Με συμπεριφορά καρτ και σκληροπυρηνική εμφάνιση
  • 0-100 km/h σε μόλις 6,5 sec και τελική 240 km/h


Έτσι, όπως πάει το πράγμα, η έκδοση John Cooper Works του ΜΙΝΙ τείνει να πάρει την διάσταση ενός ξεχωριστού brand στην εταιρία. Γιατί όχι, όπως η BMW έχει τις εκδόσεις «M», έτσι και η MINI θα μπορούσε να έχει τις εκδόσεις «JCW». Όχι, δηλαδή, πως δεν το έχει κάνει ήδη καθώς τα διακριτικά JCW κοσμούν ήδη τι

To ΜΙΝΙ John Cooper Works ξαναχτυπά!
  • Με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα στα 1.600 cc και με 208 PS
  • Με συμπεριφορά καρτ και σκληροπυρηνική εμφάνιση
  • 0-100 km/h σε μόλις 6,5 sec και τελική 240 km/h


Έτσι, όπως πάει το πράγμα, η έκδοση John Cooper Works του ΜΙΝΙ τείνει να πάρει την διάσταση ενός ξεχωριστού brand στην εταιρία. Γιατί όχι, όπως η BMW έχει τις εκδόσεις «M», έτσι και η MINI θα μπορούσε να έχει τις εκδόσεις «JCW». Όχι, δηλαδή, πως δεν το έχει κάνει ήδη καθώς τα διακριτικά JCW κοσμούν ήδη τις ταχύτερες εκδόσεις, τόσο του τρίθυρου ΜΙΝΙ, όσο και του Clubman.

Μην μπερδεύεστε, πάντως, με τις εκδόσεις S. Αυτές είναι άλλο πράμα. Μπορεί να εξοπλίζονται με τον ίδιο 1.600άρη κινητήρα, που έχει εξελίξει η BMW μαζί με την PSA (Peugeot/Citroen), αλλά οι S αποδίδουν 33 PS λιγότερους. Συγκεκριμένα, χάρη στην αύξηση στην πίεση υπερτροφοδότησης οι εκδόσεις JCW αποδίδουν 208 PS στις 6.000 rpm και 270 kgm ροπής που εμφανίζονται από τις 1.800 έως τις 5.600 rpm. Η ροπή μεταδίδεται στον εμπρός άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων.

 


Τι γίνεται με τις επιδόσεις; Τα 0-100km/h επιτυγχάνονται σε μόλις 6,5 sec ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 240 km/h. Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους. Φυσικά, υπάρχουν βελτιώσεις σε διάφορα σημεία του κινητήρα όπως στα ενισχυμένα έμβολα, στις μπιέλες, στην εξαγωγή και στον αναβαθμισμένο στροβιλοσυμπιεστή.
Κλείσιμο
Όπως μπορείτε να διακρίνετε και από τις φωτογραφίες, εξωτερικά οι εκδόσεις JCW ξεχωρίζουν από το φουσκωμένο αεροδυναμικό πακέτο, τις 17άρες ζάντες (προαιρετικά υπάρχουν και 18άρες) και τα μεγαλύτερα δισκόφρενα.

Η ανάρτηση και τα καθίσματα είναι παρόμοια με των εκδόσεων S αλλά η ρύθμιση και η διαχείριση του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας (DTC) προσφέρονται για πρώτη φορά στάνταρ σε ένα ΜΙΝΙ. Το εμπρός διαφορικό είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ώστε η ροπή να περνά ομαλά στην άσφαλτο ενώ για ακόμη πιο σπορτίφ οδήγηση υπάρχει ένας διακόπτης με την ένδειξη Sport που με το πάτημά του το τιμόνι αποκτά πιο βαριά αίσθηση και το γκάζι γίνεται πιο άμεσο στο πάτημά του.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης