Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Ειδική έκδοση της McLaren Elva με παρπρίζ
Ειδική έκδοση της McLaren Elva με παρπρίζ
Στη νόμιμη κυκλοφορία στους δρόμους των ΗΠΑ και την βελτίωση της πρακτικότητας στοχεύει η νέα ειδική έκδοση της McLaren Elva με κανονικό παρπρίζ.
UPD:
Η ανακοίνωση για την παραγωγή μιας νέας έκδοσης της McLaren Elva με κανονικό παρπρίζ αναφέρει πως στόχος της είναι να ικανοποιήσει τους πελάτες που προτιμούν ένα φυσικό παρπρίζ αντί για το καινοτόμο σύστημα Active Air Management System (AAMS) που δημιουργεί ένα αόρατο φράγμα στον αέρα μπροστά από τους επιβάτες.
Ωστόσο πίσω από αυτή την εξήγηση κρύβονται πιθανότατα και πιο πρακτικοί λόγοι καθώς η προσθήκη του φυσικού παρπρίζ θα επιτρέπει στην McLaren Elva να πωλείται στις ΗΠΑ και για χρήση στο δρόμο αυξάνοντας έτσι σημαντικά το πιθανό πελατολόγιο.
Πάντως η αντικατάσταση του AAMS από παρπρίζ δεν είναι μια απλή υπόθεση καθώς η McLaren τόνισε πως με το συγκεκριμένο θέμα ασχολήθηκε μια ολόκληρη ομάδα τεχνικών ώστε να εξασφαλιστεί πως δεν θα υπάρχει καμία αρνητική επίπτωση στην αεροδυναμική και στον οδηγικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Πέραν του παρπρίζ πάντως δεν υπάρχουν άλλες αλλαγές σε σχεδιαστικό ή μηχανολογικό επίπεδο, πράγμα που σημαίνει πως εξακολουθούν να μην υπάρχουν οροφή, πλαϊνά παράθυρα και πίσω τζάμι. Η McLaren ισχυρίζεται πως η νέα έκδοση θα ζυγίζει μόλις 20 kg περισσότερο από την κανονική παρά το γεγονός πως μαζί με το παρπρίζ έχουν προστεθεί ο μηχανισμός για τους καθαριστήρες και το σύστημα πλύσης όπως και το σύστημα θέρμανσης. Σημαντικό ρόλο στο χαμηλό πρόσθετο βάρος έχει παίξει το ελαφρύ πλαίσιο του παρπρίζ που είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Οι παραδώσεις των πρώτων αυτοκινήτων στους ιδιοκτήτες τους αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη της χρονιάς.
Ωστόσο πίσω από αυτή την εξήγηση κρύβονται πιθανότατα και πιο πρακτικοί λόγοι καθώς η προσθήκη του φυσικού παρπρίζ θα επιτρέπει στην McLaren Elva να πωλείται στις ΗΠΑ και για χρήση στο δρόμο αυξάνοντας έτσι σημαντικά το πιθανό πελατολόγιο.
Πάντως η αντικατάσταση του AAMS από παρπρίζ δεν είναι μια απλή υπόθεση καθώς η McLaren τόνισε πως με το συγκεκριμένο θέμα ασχολήθηκε μια ολόκληρη ομάδα τεχνικών ώστε να εξασφαλιστεί πως δεν θα υπάρχει καμία αρνητική επίπτωση στην αεροδυναμική και στον οδηγικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Πέραν του παρπρίζ πάντως δεν υπάρχουν άλλες αλλαγές σε σχεδιαστικό ή μηχανολογικό επίπεδο, πράγμα που σημαίνει πως εξακολουθούν να μην υπάρχουν οροφή, πλαϊνά παράθυρα και πίσω τζάμι. Η McLaren ισχυρίζεται πως η νέα έκδοση θα ζυγίζει μόλις 20 kg περισσότερο από την κανονική παρά το γεγονός πως μαζί με το παρπρίζ έχουν προστεθεί ο μηχανισμός για τους καθαριστήρες και το σύστημα πλύσης όπως και το σύστημα θέρμανσης. Σημαντικό ρόλο στο χαμηλό πρόσθετο βάρος έχει παίξει το ελαφρύ πλαίσιο του παρπρίζ που είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Οι παραδώσεις των πρώτων αυτοκινήτων στους ιδιοκτήτες τους αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη της χρονιάς.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα