Πόσα λεφτά θα είχατε σήμερα αν είχατε επενδύσει $1.000 στην Domino’s Pizza πριν 10 χρόνια

Πόσα λεφτά θα είχατε σήμερα αν είχατε επενδύσει $1.000 στην Domino’s Pizza πριν 10 χρόνια

Πώς κατάφερε να χρησιμοποιήσει τηλεοπτικές διαφημίσεις... κοροϊδεύοντας τις κακές της υπηρεσίες και να καθιερωθεί στη συνείδηση του κοινού ως κορυφαία αλυσίδα πίτσας παγκοσμίως

dominos
Tο 2011 μια μετοχή της Domino’s κόστιζε λιγότερο απο 30 δολάρια, αρκετά για να πάρει κανείς μερικές πίστες και μια δίλιτρη Coca Cola. Εκείνη την εποχή η αλυσίδα ήταν στο μέσον μιας «αναμόρφωσης» του μπραντ της, καθώς είχε μόλις παραδεχτεί ότι μέχρι τότε είχε αποτύχει να παραδώσει ποιοτικό φαγητό στους πελάτες της.

Την τελευταία δεκαετία όμως, η Domino’s έχει υποστεί ίσως τη μεγαλύτερη μεταμόρφωση στον κλάδο του γρήγορου φαγητού, αν όχι στον επιχειρηματικό κόσμο των ΗΠΑ γενικότερα.

Σήμερα η αξία της μετοχής έχει εκτοξευθεί στα 480 δολάρια. Μια τέτοια τιμή θα μπορούσε άνετα να… χρηματοδοτήσει ένα ολόκληρο πάρτι με πίτσες…

Παρά τη ραγδαία πτώση που εμφάνισε στις πωλήσεις της που ήταν και η πρώτη μέσα σε 10 χρόνια, οι παλαιοί επενδυτές της έχουν βγει πολύ κερδισμένοι.





Κλείσιμο
Αν είχε αγοράσει κανείς μετοχές αξίας 1000 δολαρίων στις 14 Οκτωβρίου του 2011 στην τιμή των 28,32 δολαρίων, σήμερα θα είχε σχεδόν 20.000 δολάρια, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του CNBC. Αντιθέτως, αν είχε επενδύσει 1000 δολ. στον S&P 500 θα είχε απόδοση 343% και θα είχε αποκομίσει (μόλις, συγκριτικά με την Domino’s) 4.340 δολ.

Στις αρχές του 2009 η μετοχή της αλυσίδας ήταν κάτω από τα 10 δολάρια και οι πωλήσεις της ήταν πολύ αδύναμες επί σειρά ετών. Με τον ερχομό όμως του νέου της CEO, Πάτρικ Ντόιλ, το πρόσωπο της εταιρείας άλλαξε. Κατ’ αρχάς βελτίωσε την ποιότητα του φαγητού, χρησιμοποίησε το μάρκετινγκ για να παραδεχτεί τις αστοχίες της και να δώσει έμφαση στη σημαντική βελτίωση των νέων τη συνταγών, σχεδόν κορόιδευαν την εταιρεία τους σε διαφημιστικά σποτ στην τηλεόραση κι αυτό είχε ανταπόκριση, όπως φαίνεται, στο κοινό. .

Επίσης, μαζί με τα Starbucks και την Panera, ψηφιοποίησε τις λειτουργίες της, έφτιαξε τον σάιτ της και την εφαρμογή της και κάλεσε το κοινό να κάνει τις παραγγελίες του σε online πλατφόρμες, ώστε τα καταστήματά της να λειτουργούν πιο αποδοτικά. Επίσης διπλασίασε τα δρομολόγια για ντελίβερι και κάπως έτσι έγινε η κυρίαρχος του παιχνιδιού ως κορυφαία αμερικανική operator στον κλάδο της πίτσας παγκοσμίως.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης