Ξεκίνα σήμερα να κινείσαι, με το Rexona και τον Στέφανο Τσιτσιπά
Ξεκίνα σήμερα να κινείσαι, με το Rexona και τον Στέφανο Τσιτσιπά
Νέα καμπάνια από το Rexona της Unilever
«Όσο κινείσαι, ζεις περισσότερα». Δεν πρόκειται απλά για ένα μήνυμα καμπάνιας αλλά για μία πραγματικότητα που οι περισσότεροι αποφεύγουν απορροφημένοι από τον σύγχρονο τρόπο ζωής. Στη νέα καμπάνια το Rexona στόχο έχει να θυμίσει, να ενθαρρύνει και να εμπνεύσει τον καθένα από εμάς να βάλει περισσότερη κίνηση στην ζωή του, ξεκινώντας από σήμερα. Στο ξεκίνημα μίας νέας μέρας με περισσότερη κίνηση, δεν χωράνε δεύτερες σκέψεις και απογοητεύσεις, παρά μόνο προσπάθεια όπως λέει και ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας Στέφανος Τσιτσιπάς.
Ο Στέφανος είναι ο διακεκριμένος Έλληνας τενίστας που με μεγάλη προσπάθεια κατάφερε να φτάσει στους κορυφαίους στην παγκόσμια κατάταξη. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό που τον έκανε αγαπητό. Το επίπεδο ήθους και η νοοτροπία που αναδεικνύει με τις δηλώσεις του μετά από κάθε παιχνίδι ανεξαρτήτως αποτελέσματος, δείχνουν έναν άνθρωπο μαχητικό αλλά και ταπεινό που εστιάζει στην εμπειρία και προχωρά πάντα μπροστά. Επιπλέον πρόκειται για έναν νέο άνθρωπο με έντονη δραστηριότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία μπορεί κανείς να διακρίνει ότι έχει την κίνηση στη ζωή του και εκτός γηπέδων, ανεβάζοντας περιεχόμενο γεμάτο ταξίδια, σπορ και θετική ενέργεια. Αυτά τα στοιχεία είναι που έκαναν τον Στέφανο την ιδανική επιλογή, όχι απλά για να είναι ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας, αλλά το πρόσωπο που θα δημιουργήσει ένα κίνημα υπέρ της κίνησης.
Αφορμή για αυτή την καμπάνια είναι η νέα τεχνολογία Motionsense του Rexona που όσο κινείσαι, σε προστατεύει, στηρίζοντας την κίνηση στην πράξη. Ξεκινώντας από ένα προϊοντικό χαρακτηριστικό και χτίζοντας το brand purpose του Rexona, η καμπάνια αγγίζει κάτι πολύ μεγαλύτερο από ένα προϊόν, μιλάει για τη ζωή και προτρέπει όλους να την ζήσουν περισσότερο, ξεκινώντας από τώρα.
Ο Στέφανος είναι ο διακεκριμένος Έλληνας τενίστας που με μεγάλη προσπάθεια κατάφερε να φτάσει στους κορυφαίους στην παγκόσμια κατάταξη. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό που τον έκανε αγαπητό. Το επίπεδο ήθους και η νοοτροπία που αναδεικνύει με τις δηλώσεις του μετά από κάθε παιχνίδι ανεξαρτήτως αποτελέσματος, δείχνουν έναν άνθρωπο μαχητικό αλλά και ταπεινό που εστιάζει στην εμπειρία και προχωρά πάντα μπροστά. Επιπλέον πρόκειται για έναν νέο άνθρωπο με έντονη δραστηριότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία μπορεί κανείς να διακρίνει ότι έχει την κίνηση στη ζωή του και εκτός γηπέδων, ανεβάζοντας περιεχόμενο γεμάτο ταξίδια, σπορ και θετική ενέργεια. Αυτά τα στοιχεία είναι που έκαναν τον Στέφανο την ιδανική επιλογή, όχι απλά για να είναι ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας, αλλά το πρόσωπο που θα δημιουργήσει ένα κίνημα υπέρ της κίνησης.
Αφορμή για αυτή την καμπάνια είναι η νέα τεχνολογία Motionsense του Rexona που όσο κινείσαι, σε προστατεύει, στηρίζοντας την κίνηση στην πράξη. Ξεκινώντας από ένα προϊοντικό χαρακτηριστικό και χτίζοντας το brand purpose του Rexona, η καμπάνια αγγίζει κάτι πολύ μεγαλύτερο από ένα προϊόν, μιλάει για τη ζωή και προτρέπει όλους να την ζήσουν περισσότερο, ξεκινώντας από τώρα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα