Τι χρειάζεται μια μεγάλη ιστορία;
Τι χρειάζεται μια μεγάλη ιστορία;
Η νέα digital καμπάνια των Three Cents
Ποια είναι η τέχνη ενός καλού long drink; Τι ρόλο παίζουν οι φυσαλίδες στη σύστασή του; Γιατί όσο μεγαλύτερος ο πάγος στο ποτό τόσο το καλύτερο; Τις απαντήσεις γνωρίζουν τα Three Cents, τα premium artisanal αναψυκτικά που αποτελούν την πεμπτουσία των long drinks και των cocktails από το 2014 που πρωτοεμφανίστηκαν. Στην πραγματικότητα, η παρασκευή ενός σωστού long drink αποτελεί επιστήμη, όπως λένε οι ιδρυτές των Three Cents και bartenders Γιώργος Μπάκος, Δημήτρης Νταφόπουλος και Γιώργος Τσιρίκος μαζί με τον Βασίλη Καλαντζή της εταιρείας Granikal. Και σε αυτή την επιστήμη θέλησαν να μας μυήσουν με μια σειρά premium ανθρακούχων αναψυκτικών που είτε καταναλώνονται μόνα τους, είτε χρησιμοποιούνται ως βάση σε long drinks, είτε ως cocktail mixers. Το όνομά τους πήραν από την εποχή της Ποταπαγόρευσης, όταν με 3 cents μπορούσε κανείς να αγοράσει flavoured και όχι απλή σόδα.
Τη φιλοσοφία των Three Cents που μετατρέπουν ένα ποτό σε εμβληματικό long drink έρχονται να μεταφέρουν στην οθόνη του υπολογιστή μας δύο νέα σποτ. Τα σποτ με κεντρικό μήνυμα «To Make a Short Story Long» δημιούργησε η εταιρεία Mozaik, αντιστρέφοντας τη γνωστή βρετανική έκφραση «to make a long story short» και οπτικοποιώντας τη δύναμη του προϊόντος να φτιάξει ιστορία συνδυαζόμενο με ένα απλό ποτό. Στο πρώτο βίντεο, όπου ο Τιτανικός εμφανίζεται εκ των υστέρων δίπλα σε ένα τεράστιο παγόβουνο, καταδεικνύεται η σημασία της ιστορίας η οποία χρειάζεται κάτι παραπάνω από ένα απλό παγόβουνο για να δημιουργηθεί, με τον ίδιο τρόπο που και ένα καλό long drink χρειάζεται μια σωστή βάση για να παρασκευαστεί. Στο δεύτερο βίντεο, ένα όμορφο πλην συνηθισμένο άλογο, μετατρέπεται σε μυθικό μονόκερο με την προσθήκη ενός χρυσού κέρατος. Η καμπάνια τρέχει στο YouTube και στα Social Media από τον Μάιο του 2019 και εντάσσεται στην ευρύτερη επικοινωνία των Three Cents που επιμελείται η Mozaik και η οποία περιλαμβάνει στρατηγική, δημιουργικό, σχεδιασμό website, καλλιτεχνική καθοδήγηση, illustration και social media. Πρόκειται ουσιαστικά για την πρώτη digital video εκστρατεία του brand, την παραγωγή της οποίας επιμελήθηκε η Magikon Productions.
To λανσάρισμα της καμπάνιας συμπίπτει χρονικά με το λανσάρισμα τριών νέων προϊόντων: του Dry Tonic, που είναι η ελαφρύτερη εκδοχή του tonic water, της all time classic Cherry Soda με εσάνς αγριοκέρασου και της Sparkling Lemonade με κίτρο και λεμόνι. Τα Three Cents παρότι εξάγονται σε πολλές χώρες της Ευρώπης, παράγονται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα σε ένα οικογενειακό εμφιαλωτήριο στο Αίγιο. Η βάση τους είναι το φυσικό μεταλλικό νερό Ροδοδάφνης με την προσθήκη υψηλής ποιότητας διοξειδίου του άνθρακα και δεν περιέχουν συντηρητικά και τεχνικές χρωστικές, ούτε τεχνητά αρώματα.
Τη φιλοσοφία των Three Cents που μετατρέπουν ένα ποτό σε εμβληματικό long drink έρχονται να μεταφέρουν στην οθόνη του υπολογιστή μας δύο νέα σποτ. Τα σποτ με κεντρικό μήνυμα «To Make a Short Story Long» δημιούργησε η εταιρεία Mozaik, αντιστρέφοντας τη γνωστή βρετανική έκφραση «to make a long story short» και οπτικοποιώντας τη δύναμη του προϊόντος να φτιάξει ιστορία συνδυαζόμενο με ένα απλό ποτό. Στο πρώτο βίντεο, όπου ο Τιτανικός εμφανίζεται εκ των υστέρων δίπλα σε ένα τεράστιο παγόβουνο, καταδεικνύεται η σημασία της ιστορίας η οποία χρειάζεται κάτι παραπάνω από ένα απλό παγόβουνο για να δημιουργηθεί, με τον ίδιο τρόπο που και ένα καλό long drink χρειάζεται μια σωστή βάση για να παρασκευαστεί. Στο δεύτερο βίντεο, ένα όμορφο πλην συνηθισμένο άλογο, μετατρέπεται σε μυθικό μονόκερο με την προσθήκη ενός χρυσού κέρατος. Η καμπάνια τρέχει στο YouTube και στα Social Media από τον Μάιο του 2019 και εντάσσεται στην ευρύτερη επικοινωνία των Three Cents που επιμελείται η Mozaik και η οποία περιλαμβάνει στρατηγική, δημιουργικό, σχεδιασμό website, καλλιτεχνική καθοδήγηση, illustration και social media. Πρόκειται ουσιαστικά για την πρώτη digital video εκστρατεία του brand, την παραγωγή της οποίας επιμελήθηκε η Magikon Productions.
To λανσάρισμα της καμπάνιας συμπίπτει χρονικά με το λανσάρισμα τριών νέων προϊόντων: του Dry Tonic, που είναι η ελαφρύτερη εκδοχή του tonic water, της all time classic Cherry Soda με εσάνς αγριοκέρασου και της Sparkling Lemonade με κίτρο και λεμόνι. Τα Three Cents παρότι εξάγονται σε πολλές χώρες της Ευρώπης, παράγονται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα σε ένα οικογενειακό εμφιαλωτήριο στο Αίγιο. Η βάση τους είναι το φυσικό μεταλλικό νερό Ροδοδάφνης με την προσθήκη υψηλής ποιότητας διοξειδίου του άνθρακα και δεν περιέχουν συντηρητικά και τεχνικές χρωστικές, ούτε τεχνητά αρώματα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα