5G: Αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, "έξυπνα" κτήρια και πόλεις, απομακρυσμένες ιατρικές επεμβάσεις

jtew

Ο Αντώνης Τζωρτζακάκης, Διευθυντής στρατηγικής της WIND Ελλάς μιλά για τη νέα πραγματικότητα του επερχόμενου 5G

Μαρούσι, 13 Δεκεμβρίου 2018: Τους τομείς(verticals) που θα επηρεαστούν από τη νέα πραγματικότητα του 5G ανέλυσε o Αντώνης Τζωρτζακάκης Διευθυντής Στρατηγικής της WIND Ελλάς στο συνέδριο “New era of technology innovation in ICT, 5G and optical technologies” που πραγματοποιείται σήμερα στη Θεσσαλονίκη υπό την αιγίδα της FITCE (Ομοσπονδία Τηλεπικοινωνιακών Μηχανικών της Ευρωπαϊκής Κοινότητας).

«Η νέα πραγματικότητα του 5G, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των εταιριών και των επιχειρήσεων, θα προκαλέσει ισχυρό αντίκτυπο στην οικονομία, αλλάζοντας την εικόνα ολόκληρων κλάδων», δήλωσε ο κος Τζωρτζακάκης.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του 5G θα επιτρέψουν την ανάπτυξη υπηρεσιών όπως τα "αυτόνομα αυτοκίνητα", που απαιτούν σχεδόν μηδενική καθυστέρηση από το δίκτυο για τον χειρισμό τους, βιομηχανικές υπηρεσίες αυτοματισμού (ΙοΤ) όπου το κάθε εξάρτημα μίας μηχανής θα μπορεί να στέλνει πληροφορίες ταυτόχρονα στον κατασκευαστή του, δημιουργώντας μέσα σε λίγα τετραγωνικά εκατοστά χώρου εκατοντάδες "διαδράσεις" με το δίκτυο και τέλος υπηρεσίες πρόσβασης με ταχύτητες της τάξης των Gbps ασύρματα, χωρίς οπτική ίνα.

«Οι "κάθετες" αγορές (Β2Β Verticals) όπως η Αυτοκινητοβιομηχανία, οι Μεταφορές και η Εφοδιαστική Αλυσίδα, η Βιομηχανία, τα Δίκτυα Υποδομών και η Υγεία, είναι αυτές που επηρεάζονται άμεσα και προχωρούν δυναμικά στην ψηφιακή τους μεταμόρφωση μέσω της νέας τεχνολογίας. Οι δυνατότητες που ανοίγονται σε αυτούς τους κλάδους είναι απεριόριστες σε όρους παραγωγικότητας, με ισχυρό αντίκτυπο συνολικά σε όλη την οικονομία», τόνισε ο επικεφαλής στρατηγικής της WIND.

Στον χώρο του οικιακού οικοσυστήματος αναμένονται εφαρμογές που τοποθετούνται κυρίως στο χώρο της "εικονικής" και "επαυξημένης" πραγματικότητας (VR & AR), ενώ η οικιακή διασυνδεσιμότητα με ταχύτητες Gbps δεν θα υλοποιείται μόνο με οπτικές ίνες, καθιστώντας τον διαχωρισμό κινητών και σταθερών επικοινωνιών ξεπερασμένο.

Ο κ. Τζωρτζακάκης εκτιμά πως η υλοποίηση ενός δικτύου 5G θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη πρόκληση που θα αντιμετωπίσουν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και η πολιτεία, καθώς το επενδυτικό πλαίσιο για την ανάπτυξη των νέων αυτών υποδομών είναι μια κρίσιμη απόφαση, ενώ θεωρεί πως η Ελλάδα θα έχει μόνον να κερδίσει από την νέα πραγματικότητα που θα διαμορφωθεί, εφόσον καταφέρει να προσαρμόσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της οικονομίας της στο παραγωγικό της μοντέλο.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

horse0

Η δυναμική παρουσία Ελλήνων επενδυτών στο Newmarket και το πρωτοφανές ενδιαφέρον που επέδειξαν για αγορές καθαρόαιμων ίππων στη δημοπρασία του Τattersalls αναδεικνύονται σε ειδικό αφιέρωμα της παγκοσμίου φήμης ιπποδρομιακής εφημερίδας Racing Post και του ομώνυμου ιπποδρομιακού portal.

ΟΜΙΛΙΑ_ΚΩΝ__ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

H Marine Tours αναδείχθηκε ως μία από τις δυναμικότερες και πλέον σημαντικές ελληνικές επιχειρήσεις, λαμβάνοντας τον τίτλο “Diamonds Of The Greek Economy 2019”, στην ομώνυμη τελετή που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Ιούλη 2019 στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία.

trind_arthrtoos

Όταν το χρώμα στην πόλη παίρνει τη θέση του γκρίζου, η διάθεσή μας αλλάζει προς το καλύτερο. Ένα πάρκο στη Μεταμόρφωση, η κεντρική πλατεία στο Χαλάνδρι, ένας ολόκληρος τοίχος πολυκατοικίας στα Τρίκαλα, μεταξύ άλλων σημείων σε πόλεις της Ελλάδας, απολαμβάνουν το ενδιαφέρον και το χαμόγελο των ανθρώπων στις περιοχές αυτές για το χρώμα που προσφέρουν στη ζωή τους.

age

Μια νέα μυστηριώδης μάρκα στο χώρο της ομορφιάς συζητιέται πολύ τον τελευταίο καιρό στη Νέα Υόρκη. Το όνομά της, Dr. Age. Στο λογότυπο της πρωταγωνιστεί ένα κεφάλι δίχως πρόσωπο. Οι βασικοί δημιουργοί αυτής της μάρκας είναι δύο Έλληνες που ζουν και δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό: o Δημήτρης Κατσαχνιάς, ιδιοκτήτης της AIR Paris, εταιρείας γνωστής για την δημιουργία και ανάπτυξη διεθνών brands με γραφεία στο Παρίσι, τη Νέα Υόρκη και τη Σαγκάη, και ο Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, πλαστικός χειρουργός Νίκος Μεταξωτός, δημιουργός των πρωτοποριακών κλινικών ομορφιάς SYMMETRIA, με παρουσία στη Μέση Ανατολή και την Ευρώπη. Πέρα από τους δύο βασικούς δημιουργούς, υπάρχουν και άλλοι συνεργάτες, καταξιωμένοι επαγγελματίες της υγείας και της ομορφιάς από όλο τον κόσμο, που συμβάλλουν με τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους στην ανάπτυξη αυτού του νέου brand.