35 χρόνια Α&Μ

a_m_group_advertorial

Tα 35 χρόνια επιτυχούς πορείας γιόρτασε η Α&Μ Architects, Engineers & Project managers σε συνδυασμό με το καθιερωμένο ετήσιο συνέδριό της, στον πολυχώρο Urban Garden 48

Ημέρα ξεχωριστή για την Α&Μ, μιας και φέτος εκτός από τα στελέχη και τους συνεργάτες της εταιρείας προσήλθαν φίλοι, πελάτες και διακεκριμένοι ομιλητές, όχι μόνο από το χώρο του Design και της Αρχιτεκτονικής αλλά και από το χώρο του θεάτρου, του κινηματογράφου και της Επιχειρηματικότητας, που μοιράστηκαν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους σχετικά με νέες πρακτικές στον σύγχρονο σχεδιασμό, στο επιχειρείν και την επικοινωνία.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της The Α&Μ Group, Μιχάλης Μαυρολέων, καλωσόρισε τους προσκεκλημένους  για την συνεχόμενη υποστήριξή τους στο έργο της, αναφέρθηκε στα 35 χρόνια συνεχούς δραστηριότητας της εταιρείας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και στο moto “Building Relationships” που υπηρετεί όλα αυτά τα χρόνια!  Τέλος, μίλησε για τις προοπτικές που επιφυλάσσει το μέλλον, δίνοντας έμφαση στο νέο moto  της εσωτερικής στρατηγικής της Α&Μ για τα επόμενα χρόνια, το: “Building Culture”, την συγκέντρωση δηλαδή αξιόλογων επαγγελματιών που διαθέτουν κοινές αξίες, πιστεύω, και πρακτικές, με στόχο την διαρκή εξέλιξη και την καινοτομία.
a_m_group_advertorial_mesa1

Στη συνέχεια, έδωσε το βήμα στους αξιόλογους προσκεκλημένους ομιλητές:

Σωτήρης Λάζου, Βιομηχανικός Σχεδιαστής- Design trends- Πώς και Πού?

Τσαμπίκος Πετράς, Αρχιτέκτων- Inventing Atmospheres

Αλέξανδρος Γαβριλάκης, Visual- Communications Brandarchitecture

Νεφέλη Χατζημηνά, Αρχιτέκτων- Αρχιτεκτονικές ιδέες δίχως κλίμακα μέσω εξελιγμένων τεχνολογιών

Χρυσοκώνα Μαύρου, Designer/Αρχιτεκτων- Πειραματισμοί ψηφιακής παραγωγής, Η Σειρά Κοσμημάτων

Μαρίκα Μαυρολέων, Αρχιτέκτων- Manage Designers or Design Managers?

Πολύδωρος Καρυοφύλλης, Branding Specialist- Hansel & Gretel χώροι που χορταίνουν. Οι χώροι ως αφηγήματα. Σχεδιάζοντας το αφήγημα, σκηνοθετώντας την εμπειρία και τελικά τον ίδιο τον αρχιτεκτονικό χώρο.

Αντώνης Χαλκιάς, Σκηνογράφος- Φαντασία και πραγματικότητα

Γιάννης Ταλούμης, Επιχειρηματίας- Ο καφές ως εμπειρία και όχι ως συνήθεια

Robert Mokosch Wabnitz | Haworth, Artificial Intelligence specialist- Al-tecture? How the creative approach of Architects will change in the digital age

Γιάννης Τσεκλένης, Σχεδιαστής Μόδας- Αρχιτεκτονική και μόδα…. Αμφίδρομη σχέση.

a_m_group_advertorial_mesa4
a_m_group_advertorial_mesa2
a_m_group_advertorial_mesa3
Το συνέδριο ολοκλήρωσαν οι απονομές των ετήσιων βραβείων της Α&Μ.
“Χρόνος", "Ποιότητα" & "Οικονομία", καθώς και το “Model of Excellence 2017”, βραβείο για το οποίο ψηφίζουν όλα τα μέλη της εταιρείας. Αναπόσπαστο  κομμάτι της επιτυχίας της Α&Μ, αποτελούν βέβαια και οι συνεργάτες της, οι οποίοι δεν θα μπορούσαν να λείπουν απ’ τις απονομές της. Τιμητικές διακρίσεις επιδόθηκαν σε εξωτερικούς συνεργάτες της εταιρείας, ως αναγνώριση για την άριστη συνεργασία τους.

Το επετειακό συνέδριο έκλεισε με πολύ κέφι και χορό, υπό τη ζωντανή μουσική και τις υπέροχες φωνές του Παναγιώτη  Πάλλη, των Stereo Soul και της Βαλέρια Ντμητρένκο.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

horse0

Η δυναμική παρουσία Ελλήνων επενδυτών στο Newmarket και το πρωτοφανές ενδιαφέρον που επέδειξαν για αγορές καθαρόαιμων ίππων στη δημοπρασία του Τattersalls αναδεικνύονται σε ειδικό αφιέρωμα της παγκοσμίου φήμης ιπποδρομιακής εφημερίδας Racing Post και του ομώνυμου ιπποδρομιακού portal.

ΟΜΙΛΙΑ_ΚΩΝ__ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

H Marine Tours αναδείχθηκε ως μία από τις δυναμικότερες και πλέον σημαντικές ελληνικές επιχειρήσεις, λαμβάνοντας τον τίτλο “Diamonds Of The Greek Economy 2019”, στην ομώνυμη τελετή που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Ιούλη 2019 στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία.

trind_arthrtoos

Όταν το χρώμα στην πόλη παίρνει τη θέση του γκρίζου, η διάθεσή μας αλλάζει προς το καλύτερο. Ένα πάρκο στη Μεταμόρφωση, η κεντρική πλατεία στο Χαλάνδρι, ένας ολόκληρος τοίχος πολυκατοικίας στα Τρίκαλα, μεταξύ άλλων σημείων σε πόλεις της Ελλάδας, απολαμβάνουν το ενδιαφέρον και το χαμόγελο των ανθρώπων στις περιοχές αυτές για το χρώμα που προσφέρουν στη ζωή τους.

age

Μια νέα μυστηριώδης μάρκα στο χώρο της ομορφιάς συζητιέται πολύ τον τελευταίο καιρό στη Νέα Υόρκη. Το όνομά της, Dr. Age. Στο λογότυπο της πρωταγωνιστεί ένα κεφάλι δίχως πρόσωπο. Οι βασικοί δημιουργοί αυτής της μάρκας είναι δύο Έλληνες που ζουν και δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό: o Δημήτρης Κατσαχνιάς, ιδιοκτήτης της AIR Paris, εταιρείας γνωστής για την δημιουργία και ανάπτυξη διεθνών brands με γραφεία στο Παρίσι, τη Νέα Υόρκη και τη Σαγκάη, και ο Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, πλαστικός χειρουργός Νίκος Μεταξωτός, δημιουργός των πρωτοποριακών κλινικών ομορφιάς SYMMETRIA, με παρουσία στη Μέση Ανατολή και την Ευρώπη. Πέρα από τους δύο βασικούς δημιουργούς, υπάρχουν και άλλοι συνεργάτες, καταξιωμένοι επαγγελματίες της υγείας και της ομορφιάς από όλο τον κόσμο, που συμβάλλουν με τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους στην ανάπτυξη αυτού του νέου brand.