35 χρόνια Α&Μ

a_m_group_advertorial

Tα 35 χρόνια επιτυχούς πορείας γιόρτασε η Α&Μ Architects, Engineers & Project managers σε συνδυασμό με το καθιερωμένο ετήσιο συνέδριό της, στον πολυχώρο Urban Garden 48

Ημέρα ξεχωριστή για την Α&Μ, μιας και φέτος εκτός από τα στελέχη και τους συνεργάτες της εταιρείας προσήλθαν φίλοι, πελάτες και διακεκριμένοι ομιλητές, όχι μόνο από το χώρο του Design και της Αρχιτεκτονικής αλλά και από το χώρο του θεάτρου, του κινηματογράφου και της Επιχειρηματικότητας, που μοιράστηκαν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους σχετικά με νέες πρακτικές στον σύγχρονο σχεδιασμό, στο επιχειρείν και την επικοινωνία.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της The Α&Μ Group, Μιχάλης Μαυρολέων, καλωσόρισε τους προσκεκλημένους  για την συνεχόμενη υποστήριξή τους στο έργο της, αναφέρθηκε στα 35 χρόνια συνεχούς δραστηριότητας της εταιρείας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και στο moto “Building Relationships” που υπηρετεί όλα αυτά τα χρόνια!  Τέλος, μίλησε για τις προοπτικές που επιφυλάσσει το μέλλον, δίνοντας έμφαση στο νέο moto  της εσωτερικής στρατηγικής της Α&Μ για τα επόμενα χρόνια, το: “Building Culture”, την συγκέντρωση δηλαδή αξιόλογων επαγγελματιών που διαθέτουν κοινές αξίες, πιστεύω, και πρακτικές, με στόχο την διαρκή εξέλιξη και την καινοτομία.
a_m_group_advertorial_mesa1

Στη συνέχεια, έδωσε το βήμα στους αξιόλογους προσκεκλημένους ομιλητές:

Σωτήρης Λάζου, Βιομηχανικός Σχεδιαστής- Design trends- Πώς και Πού?

Τσαμπίκος Πετράς, Αρχιτέκτων- Inventing Atmospheres

Αλέξανδρος Γαβριλάκης, Visual- Communications Brandarchitecture

Νεφέλη Χατζημηνά, Αρχιτέκτων- Αρχιτεκτονικές ιδέες δίχως κλίμακα μέσω εξελιγμένων τεχνολογιών

Χρυσοκώνα Μαύρου, Designer/Αρχιτεκτων- Πειραματισμοί ψηφιακής παραγωγής, Η Σειρά Κοσμημάτων

Μαρίκα Μαυρολέων, Αρχιτέκτων- Manage Designers or Design Managers?

Πολύδωρος Καρυοφύλλης, Branding Specialist- Hansel & Gretel χώροι που χορταίνουν. Οι χώροι ως αφηγήματα. Σχεδιάζοντας το αφήγημα, σκηνοθετώντας την εμπειρία και τελικά τον ίδιο τον αρχιτεκτονικό χώρο.

Αντώνης Χαλκιάς, Σκηνογράφος- Φαντασία και πραγματικότητα

Γιάννης Ταλούμης, Επιχειρηματίας- Ο καφές ως εμπειρία και όχι ως συνήθεια

Robert Mokosch Wabnitz | Haworth, Artificial Intelligence specialist- Al-tecture? How the creative approach of Architects will change in the digital age

Γιάννης Τσεκλένης, Σχεδιαστής Μόδας- Αρχιτεκτονική και μόδα…. Αμφίδρομη σχέση.

a_m_group_advertorial_mesa4
a_m_group_advertorial_mesa2
a_m_group_advertorial_mesa3
Το συνέδριο ολοκλήρωσαν οι απονομές των ετήσιων βραβείων της Α&Μ.
“Χρόνος", "Ποιότητα" & "Οικονομία", καθώς και το “Model of Excellence 2017”, βραβείο για το οποίο ψηφίζουν όλα τα μέλη της εταιρείας. Αναπόσπαστο  κομμάτι της επιτυχίας της Α&Μ, αποτελούν βέβαια και οι συνεργάτες της, οι οποίοι δεν θα μπορούσαν να λείπουν απ’ τις απονομές της. Τιμητικές διακρίσεις επιδόθηκαν σε εξωτερικούς συνεργάτες της εταιρείας, ως αναγνώριση για την άριστη συνεργασία τους.

Το επετειακό συνέδριο έκλεισε με πολύ κέφι και χορό, υπό τη ζωντανή μουσική και τις υπέροχες φωνές του Παναγιώτη  Πάλλη, των Stereo Soul και της Βαλέρια Ντμητρένκο.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

filis_main01

Η ΦΙΛΗΣ Glass και η Apeiron Insurance Project - αποκλειστικός Αντιπρόσωπος της κορυφαίας Ασφαλιστικής Εταιρίας Triglav d.d, από την Σλοβενία στην Ελλάδα - ανακοινώνουν την επίσημη συνεργασία τους, η οποία ξεκίνησε με την έναρξη των εργασιών της δεύτερης στην Ελλάδα.

axeeeee

Το AXE Gold Body spray ήταν χορηγός της ενότητας του Final Four της EuroLeague στο Novasports.gr, δίνοντας συνεχώς τον παλμό καθ’ όλη την διάρκεια της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης στο χώρο του μπάσκετ που θα συνεχίσει να προβάλλεται αποκλειστικά από τα αθλητικά κανάλια της Nova μέχρι το 2020.