DOVE. Εδώ και χρόνια αλλάζουμε τα δεδομένα για την ομορφιά 2004 – 2018

fridia-cover

14 χρόνια που η Dove επιδιώκει να κάνει πραγματικότητα το όραμά για έναν κόσμο που η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης, και όχι άγχους!

14 χρόνια που ακούει τις γυναίκες και τις ανάγκες τους και πασχίζει για να υπερισχύσει η «δημοκρατία» της ομορφιάς!

Γιατί μέσα σε αυτά τα χρόνια, η Dove έχει μια κοινωνική αποστολή. Να εμπνεύσει τις γυναίκες όλου του κόσμου να συνειδητοποιήσουν την πραγματική τους ομορφιά, να την αναζητήσουν μέσα τους και να την αποδεχτούν, ώστε να νιώθουν όμορφες κάθε μέρα.

Η αρχή γίνεται το 2004, όπου η Dove μέσω της επαναστατικής έρευνας «Η αλήθεια για την ομορφιά» εξετάζει πώς συνδέονται η ομορφιά, ο ρόλος της φροντίδας και της ευτυχίας και δείχνει ότι τελικά μόνο το 2% των γυναικών παγκοσμίως ένιωθαν άνετα να χρησιμοποιήσουν τη λέξη «όμορφη» για να χαρακτηρίσουν τον εαυτό τους! Με αφορμή αυτό το ελάχιστο ποσοστό η Dove άνοιξε διάλογο με κάθε γυναίκα και δεσμεύτηκε για να δημιουργήσει έναν κόσμο όπου η ομορφιά θα είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους! Τα πρώτα θετικά αποτελέσματα φάνηκαν το 2010, όπου η Dove επανέλαβε την ίδια έρευνα. Σε διάστημα 6 ετών ο αριθμός των γυναικών παγκοσμίως που χαρακτηρίζουν τον εαυτό τους όμορφο διπλασιάστηκε από το 2% στο 4%!

Το επόμενο βήμα γίνεται το 2013 όπου η Dove διεξάγει ένα συναρπαστικό κοινωνικό πείραμα, για να αποδείξει ότι οι γυναίκες είναι οι πιο αυστηροί κριτές του εαυτού τους. Με τα «Σκίτσα Αληθινής Ομορφιάς», η Dove ενθάρρυνε τις γυναίκες να επανεξετάσουν την ομορφιά τους, να επανεκτιμήσουν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν τον εαυτό τους και να συνειδητοποιήσουν τον τρόπο που τις βλέπουν οι άλλοι.

Ένα χρόνο μετά, το 2014, το παζλ συμπληρώνεται με το πρωτοπόρο κοινωνικό πείραμα “Patches”. Oι συμμετέχουσες φόρεσαν για δύο εβδομάδες, ένα ειδικό “patch ομορφιάς” το οποίο θα τις βοηθούσε να νιώσουν πιο όμορφες. Τα συμπεράσματα του πειράματος; Αποδείχθηκε το γεγονός πως όταν ίδιες οι γυναίκες πίστεψαν στην ομορφιά τους, κατέληξαν στο αισθάνονται και πιο όμορφες!

Κάθε έρευνα, κάθε πείραμα, κάθε συμπέρασμα έφερνε τη Dove όλο και πιο κοντά στην εκδήλωση της πρώτης επανάστασης υπέρ της γυναικείας ομορφιάς! Το 2018 για πρώτη φορά η ένταση της γυναικείας φύσης, η αυτοπεποίθηση, η δύναμη, η πίστη στη γυναικεία ομορφιά και διαφορετικότητα αποκτούν φωνή και έκφραση με την καμπάνια «MY BEAUTY, MY SAY”.
Τα στερεότυπα διαλύονται, τα πρότυπα γκρεμίζονται και το μήνυμα πως κάθε γυναίκα μπορεί να απελευθερωθεί από τα όρια της θέτουν οι άλλοι, διαδίδεται με «σημαία» τη Dove!
Γιατί κάθε γυναίκα είναι όμορφη. Και όλες οι γυναίκες, έχουν δικαίωμα στην ομορφιά!

Dove - My Beauty My Say

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ygfew

Πρόσφατα δημοσιεύθηκαν τα αποτελέσματα του προγράμματος «Αριστοτέλης» για την Αντιμετώπιση της Εξάπλωσης των HCV, HIV στους χρήστες ενδοφλέβιων ναρκωτικών στην Αθήνα. Από αυτά προέκυψε η ανάγκη δραστικών παρεμβάσεων αντιμετώπισης του φαινομένου της χρήσης ναρκωτικών και των συνεπειών τους, ώστε, αφενός να προστατευτεί η υγεία και η ασφάλεια των χρηστών και αφετέρου των κατοίκων της πρωτεύουσας.

opap_pao_advertorial_arthro

Ο ΟΠΑΠ και o Παναθηναϊκός Aθλητικός Όμιλος ανακοίνωσαν, την Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2018, την έναρξη της χορηγικής τους συνεργασίας. Ο ΟΠΑΠ υποστηρίζει τις προσπάθειες των τμημάτων του ιστορικού συλλόγου, ο οποίος εφέτος συμπληρώνει 110 χρόνια από την ίδρυσή του και έχει ήδη κατακτήσει 1.500 ομαδικούς τίτλους.

yrygygyw

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018 στην Κοπεγχάγη η συνεδρίαση του Δ.Σ. της IPC (International Post Corporation), με τη συμμετοχή των ΕΛΤΑ που εκπροσωπήθηκαν από τον Διευθύνοντα Σύμβουλό τους κ. Ηλία Αθανασίου. Στο Δ.Σ. της IPC συμμετέχουν επίσης Διευθύνοντες Σύμβουλοι αντίστοιχων εταιρειών από χώρες όπως η Γερμανία(Deutsche Post-DHL), Ολλανδία (NL Post), Γαλλία (La Poste), Σουηδία & Δανία (Nord Post), Νέα Ζηλανδία κ.α.

aquav_arthroo1

Η Aqua Vista Hotels συμμετείχε στο τέταρτο και άκρως επιτυχημένο Sales Seminar για επαγγελματίες του Τουρισμού που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2018 στη Ρόδο. Με κύριο θέμα την αύξηση των εσόδων και των κρατήσεων, εφαρμόζοντας ποικίλες νέες προσεγγίσεις και στρατηγικές, το σεμινάριο προσέλκυσε πλήθος συμμετεχόντων από διάφορους τομείς του κλάδου της φιλοξενίας.