DOVE. Εδώ και χρόνια αλλάζουμε τα δεδομένα για την ομορφιά 2004 – 2018

fridia-cover

14 χρόνια που η Dove επιδιώκει να κάνει πραγματικότητα το όραμά για έναν κόσμο που η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης, και όχι άγχους!

14 χρόνια που ακούει τις γυναίκες και τις ανάγκες τους και πασχίζει για να υπερισχύσει η «δημοκρατία» της ομορφιάς!

Γιατί μέσα σε αυτά τα χρόνια, η Dove έχει μια κοινωνική αποστολή. Να εμπνεύσει τις γυναίκες όλου του κόσμου να συνειδητοποιήσουν την πραγματική τους ομορφιά, να την αναζητήσουν μέσα τους και να την αποδεχτούν, ώστε να νιώθουν όμορφες κάθε μέρα.

Η αρχή γίνεται το 2004, όπου η Dove μέσω της επαναστατικής έρευνας «Η αλήθεια για την ομορφιά» εξετάζει πώς συνδέονται η ομορφιά, ο ρόλος της φροντίδας και της ευτυχίας και δείχνει ότι τελικά μόνο το 2% των γυναικών παγκοσμίως ένιωθαν άνετα να χρησιμοποιήσουν τη λέξη «όμορφη» για να χαρακτηρίσουν τον εαυτό τους! Με αφορμή αυτό το ελάχιστο ποσοστό η Dove άνοιξε διάλογο με κάθε γυναίκα και δεσμεύτηκε για να δημιουργήσει έναν κόσμο όπου η ομορφιά θα είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους! Τα πρώτα θετικά αποτελέσματα φάνηκαν το 2010, όπου η Dove επανέλαβε την ίδια έρευνα. Σε διάστημα 6 ετών ο αριθμός των γυναικών παγκοσμίως που χαρακτηρίζουν τον εαυτό τους όμορφο διπλασιάστηκε από το 2% στο 4%!

Το επόμενο βήμα γίνεται το 2013 όπου η Dove διεξάγει ένα συναρπαστικό κοινωνικό πείραμα, για να αποδείξει ότι οι γυναίκες είναι οι πιο αυστηροί κριτές του εαυτού τους. Με τα «Σκίτσα Αληθινής Ομορφιάς», η Dove ενθάρρυνε τις γυναίκες να επανεξετάσουν την ομορφιά τους, να επανεκτιμήσουν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν τον εαυτό τους και να συνειδητοποιήσουν τον τρόπο που τις βλέπουν οι άλλοι.

Ένα χρόνο μετά, το 2014, το παζλ συμπληρώνεται με το πρωτοπόρο κοινωνικό πείραμα “Patches”. Oι συμμετέχουσες φόρεσαν για δύο εβδομάδες, ένα ειδικό “patch ομορφιάς” το οποίο θα τις βοηθούσε να νιώσουν πιο όμορφες. Τα συμπεράσματα του πειράματος; Αποδείχθηκε το γεγονός πως όταν ίδιες οι γυναίκες πίστεψαν στην ομορφιά τους, κατέληξαν στο αισθάνονται και πιο όμορφες!

Κάθε έρευνα, κάθε πείραμα, κάθε συμπέρασμα έφερνε τη Dove όλο και πιο κοντά στην εκδήλωση της πρώτης επανάστασης υπέρ της γυναικείας ομορφιάς! Το 2018 για πρώτη φορά η ένταση της γυναικείας φύσης, η αυτοπεποίθηση, η δύναμη, η πίστη στη γυναικεία ομορφιά και διαφορετικότητα αποκτούν φωνή και έκφραση με την καμπάνια «MY BEAUTY, MY SAY”.
Τα στερεότυπα διαλύονται, τα πρότυπα γκρεμίζονται και το μήνυμα πως κάθε γυναίκα μπορεί να απελευθερωθεί από τα όρια της θέτουν οι άλλοι, διαδίδεται με «σημαία» τη Dove!
Γιατί κάθε γυναίκα είναι όμορφη. Και όλες οι γυναίκες, έχουν δικαίωμα στην ομορφιά!

Dove - My Beauty My Say

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ σε ρυθμούς Παγκοσμίου Κυπέλλου, 100 ημέρες πριν από τη σέντρα

Μεγάλα κέρδη σε χιλιάδες νικητές μοιράζει, κάθε μέρα, το Πάμε Στοίχημα του ΟΠΑΠ. Από τις 11 Σεπτεμβρίου έως τις 17 Σεπτεμβρίου 2018, οι παίκτες κέρδισαν περισσότερα από 13 εκατομμύρια ευρώ. 

konstantinidis_main01

Ενημερώνουμε τους αγαπητούς πελάτες μας ότι το κατάστημα - ζαχαροπλαστείο που έχει ξεκινήσει τη λειτουργία του το τελευταίο διάστημα στην Νέα Ιωνία Αττικής, επί της οδού Κύμης αρ. 17, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την αλυσίδα καταστημάτων της εταιρείας μας.

germ7

Το νέο experiential κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην οδό Αγγέλου Μεταξά 13 στην περιοχή της Γλυφάδας είναι ένα πολύ διαφορετικό και ανανεωμένο κατάστημα της αλυσίδας, μέσα στο οποίο οπελάτης μπορεί να νιώσει ότι μπαίνει στην «Καρδιά της Τεχνολογίας»!

performe_adve

Το PerforMe Active Sitting System είναι μία νέα καρέκλα με παγκόσμια πατέντα, που στόχο έχει τη βελτίωση της στάσης του σώματος μας, ενώ καθόμαστε αρκετές ώρες στο γραφείο ή το σπίτι.