Η Σία Κοσκινά μιλάει για τους... ρόλους της ζωής της

Η Σία Κοσκινά μιλάει για τους... ρόλους της ζωής της

Η φωνή της Ελληνίδας Barbie αποκλειστικά στο protothema.gr

Μας συστήθηκε μέσα από το τηλεοπτικό σόου του Αnt1 «Your Face Sounds Familiar», στο οποίο συμμετέχει έχοντας αναλάβει τον ρόλο της δασκάλας. Η Σία Κοσκινά όμως έχει τον ίδιο ρόλο και πίσω από τις κάμερες, αφού διατηρεί την δική της σχολή μιούζικαλ στην Αθήνα.

Γεννημένη στη Θεσσαλονίκη και με σημαντικές σπουδές στο χορό, τη μουσική και την υποκριτική, είναι αναμφίβολα μία από τις πιο σημαντικές εκπροσώπους του Μουσικού Θεάτρου.

Πρόκειται για μία καλλιτέχνη που έχει αφιερώσει τη ζωή της στην τέχνη και δεν ενδιαφέρεται τόσο για τα φώτα της δημοσιότητας, ακόμα και αν γνωρίζει πως είναι μέρος της δουλειά της. Αυτός είναι και ο λόγος που το κοινό άργησε να την γνωρίσει καλύτερα.



Παρόλα αυτά, τα παιδιά την ξέρουν ή μάλλον την ακούν... Η Σία Κοσκινά ασχολείται αρκετά χρόνια με τις μεταγλωττίσεις παιδικών έργων και η ίδια έχει χαρίσει τη φωνή της στις ταινίες της πιο διάσημης κούκλας του πλανήτη, που δεν είναι άλλη από την Barbie.

Η Σία Κοσκινά μιλάει αποκλειστικά στο protothema.gr  για την τέχνη, για το σόου του Αnt1, που την Κυριακή ρίχνει αυλαία, για την Barbie αλλά και για την σχολή της.

Ποιος είναι ο καλύτερος μαθητής στο YFSF;
Όπως είναι φυσικό, οι συμμετέχοντες με χιούμορ και διάθεση αυτοσαρκασμού ή οι ηθοποιοί που τραγουδούν κι έχουν ευκολία στο να μετατρέπονται σε κάτι άλλο από τον εαυτό τους είναι οι πιο «καλοί μαθητές».



Ποιος σας δυσκολεύει περισσότερο και γιατί;
Πρέπει να είμαι δίκαιη και να παραδεχτώ ότι όλοι οι συμμετέχοντες είναι ταλαντούχοι και θετικοί μέσα στο παιχνίδι χωρίς κανενός είδους «κόλλημα»! Αυτό διευκολύνει πολύ τη δουλειά μου και την κάνει πιο διασκεδαστική!
 
Πόσο δύσκολο είναι τελικά να κάνει κάποιος μία επιτυχημένη μίμηση;
Δεν υπάρχει δύσκολο και εύκολο στην μίμηση. Όλα εξαρτώνται από την μιμική ικανότητα και την αντίληψη του καθενός Βέβαια να πω, ότι χρειάζεται συγκέντρωσή στο μάθημα κι εμπιστοσύνη στον εκπαιδευτή. Είναι μεγάλη η χαρά μου όταν νιώθω ότι εμπνέω τους τηλεοπτικούς μου μαθητές κι ακολουθούν τη γραμμή που τους υποδεικνύω.

Tι έχετε αποκομίσει από την συμμετοχή σας στο σόου του ΑΝΤ1;
Εκτός από δημιουργικές ώρες με αξιόλογους καλλιτέχνες και στιγμές ευτυχίας με κάθε πετυχημένο αποτέλεσμα, γνώρισε ο κόσμος τη δουλειά μου σαν εκπαιδεύτρια, δουλειά που ασκώ εδώ και πολλά χρόνια και εξελίσσω συνεχώς, σε απλές αίθουσες μακριά απ τα φώτα της δημοσιότητας.



Αν έπρεπε να μιμηθείτε εσείς κάποιον καλλιτέχνη ποιος θα ήταν αυτός;
Σ ευχαριστώ που ρωτάς! Εξακολουθώ να είμαι εν ενεργεία performer και είναι φυσικό να ονειρεύομαι κάποια στιγμή να ερμηνεύσω κι εγώ κάποιον , έστω και σαν πείραμα , έστω σαν σπουδή… όμως δεν θα απαντήσω γιατί η θέση μου δεν το επιτρέπει… ζητώ συγνώμη…
 
 Τελικά τι είναι πιο δύσκολο η διδασκαλία ή η ερμηνεία ενός ρόλου;
Η ερμηνεία ενός ρόλου σαφώς είναι δυσκολότερο για τον απλούστατο λόγο ότι θα πρέπει όλα να ξεκολλήσουν από την θεωρία και να μετατραπούν σε πράξη… Βέβαια σαν καλός στρατηγός,  αν δεν κάνεις τον χάρτη σου και δεν μεθοδεύσεις την στρατηγική σου, δεν πας να πολεμήσεις, θα σε φάνε λάχανο, χα!χα!

 

Οι Έλληνες τι σχέση έχουν με το μιούζικαλ;
Οι Έλληνες έχουμε βαθιά σχέση με το μιούζικαλ από αρχαιοτάτων χρόνων, που ή την αγνοούμε ή το περιφρονούμε γιατί αναπτύχθηκε σε άλλες χώρες, ή το σνομπάρουμε γιατί δεν έχουμε τα κότσια να το φτάσουμε, βλέπεις θέλει μελέτη, πάθος και πολύ, πολύ κούραση!

 Ποια είναι τα εφόδια που πρέπει να έχει ένας ηθοποιός ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις ενός μιούζικαλ;
Κατ’ αρχήν να το αγαπά και να το λαχταρά! Να βρίσκει μαγεία μέσα σ’ αυτό! Μετά χρειάζεται να αποταθεί σε ανθρώπους που το κατέχουν και μπορούν να τον βοηθήσουν δίνοντάς του τις τεχνικές γνώσεις και τον τρόπο ερμηνείας του είδους… Δεν είναι εύκολο… δεν είναι όμως και ακατόρθωτο!

Στην πορεία σας έχετε συνεργαστεί με σπουδαία ονόματα του χώρου. Ξεχωρίζετε κάποια συνεργασία;
Ναι! Ξεχωρίζω πάντα την συνεργασία μου με τον Μάριο Φραγκούλη που ήταν άψογος επαγγελματικά και τον Μίμη Πλέσσα που ήταν γονιός. Επίσης τον Γρηγόρη Βαλτινό και τον παραγωγό Γιώργο Λεμπέση που δεν ¨σκέπασαν» το ταλέντο μου..



Θέλετε να μας πείτε λίγα λόγια για την σχολή σας;
Η σχολή PMTP δημιουργήθηκε το 2010, από δική μου ανάγκη να προσφέρω στην χώρα μου, μια σχολή που να εκπαιδεύει έναν ανήσυχο καλλιτέχνη, με χορό, τραγούδι και υποκριτική , ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις ενός μιούζικαλ. Ο μεγάλος μου πόθος ήταν να συμβάλλω μ’ έναν τρόπο στην ανάπτυξη του Μιούζικαλ στην Ελλάδα και με περηφάνια μπορώ να πω ότι αυτή τη στιγμή η P.M.T.P (School of Professional Musical Theatre Performance) είναι η πρώτη και η μόνη σχολή για την τέχνη του μιούζικαλ στην Ελλάδα, με κατοχυρωμένη μέθοδο διδασκαλίας, με άξονα μαθημάτων και απαιτήσεις πανομοιότυπα των ξένων σχολών και τους καλύτερους καθηγητές που διαθέτει η χώρα μας!

Tι συμβουλεύετε τους μαθητές σας;
Concentration- Preparation! Συγκέντρωση και Προετοιμασία!

Σας έχει τύχει κάποιος μαθητής σας να μην το «έχει»; Πώς αντιμετωπίζετε αυτές τις περιπτώσεις;
Δεν κάνω τίποτα διαφορετικό! Στα μάτια μου είναι όλοι ίσοι! Όλοι έχουμε δικαίωμα να δοκιμάσουμε πόσο μακριά μπορούμε να φτάσουμε. Άλλωστε δεν είναι λίγες οι φορές που ο δουλευταράς μαθητής –χελώνα, «έφαγε» τον λαγό-ταλαντούχο, συνήθως επηρμένο, τεμπέλη! χα! χα! Η ζωή κρύβει εκπλήξεις και ανατροπές!



Υπάρχουν μεγάλα ταλέντα στην Ελλάδα; Πιστεύετε πως η Ελλάδα είναι η κατάλληλη χώρα για να κάνει κάποιος καριέρα ή στο εξωτερικό υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες;
Εννοείται ότι στο εξωτερικό υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες, για αμέτρητους λόγους! Ανεβαίνουν περισσότερες και μεγαλύτερες παραγωγές με πολυπληθείς θιάσους, ο τουρισμός γεμίζει τα θέατρα για πολλά χρόνια, η αισθητική του κοινού έχει καλλιεργηθεί και πληρώνει εισιτήριο στα μιούζικαλ και βέβαια η αρτιότητα των παραστάσεων δικαιώνει αυτό το κοινό κι έτσι το μιούζικαλ σαν είδος κερδίζει συνεχώς έδαφος …
 
Υπάρχουν Έλληνες ηθοποιοί που ξεχωρίζετε;
Όχι… ναι… λίγους… παλιούς, Διαμαντόπουλο, Μοσχίδη, Καρέζη …Παπακωνσταντίνου, Μουτούση… σίγουρα υπάρχουν και νεότεροι αλλά δεν τους θυμάμαι ..χρειάζονται χρόνο ώστε να κάτσουν στο υποσυνείδητο του θεατή ...
 
Είναι γνωστό πως έχετε χαρίσει την φωνή σας στις ταινίες της Barbie… Πόσο δύσκολο είναι το κομμάτι των μεταγλωττίσεων;
Όχι πολύ! Χρειάζεται βέβαια ταχύτητα και καθαρότητα στον λόγο και γρήγορη αντίληψη γιατί συχνά δεν μπορείς να προβλέψεις τις αντιδράσεις της .Αν όμως αγαπάς την κούκλα όλα μαθαίνονται!



Σας έχει τύχει κάποιος να αναγνωρίσει την φωνή σας;
Πολλές φορές, μια φορά ρωτούσα κάτι σ΄έναν υπάλληλο καταστήματος και η ταμίας με ρώτησε αν είμαι πελάτισσα γιατί κάτι της θυμίζει η φωνή μου, επίσης όταν πάω σινεμά σε παιδική ταινία με την κόρη μου και της μιλάω ευγενικά βυθισμένη στην καρέκλα μου, οι πίσω σηκώνονται να με δουν. Το διασκεδάζω πολύ!
 
Τραγούδι, ηθοποιία ή χορός; Tι αγαπάτε λίγο περισσότερο;
Δεν μπορώ να ξεχωρίσω! Είναι όλα τους παιδιά μου! Χα, χα!

Ένας καλός ηθοποιός γεννιέται ή γίνεται;
Άλλος γεννιέται κι άλλος γίνεται.. ποιος θ’ αντέξει τον άνισο  ανταγωνισμό είναι το στοίχημα, αλλά αφού ή Ελλάδα έχει μιούζικαλ… όλα πια είναι εφικτά!


ΣΧΟΛΙΑ (1)

Marianna

Καταπληκτική η Σία! Πολύ καλλιεργημένος και χαμηλών τόνων άνθρωπος!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

battle-kosovo_1389

Γιατί το Κοσσυφοπέδιο θεωρείται ιερή περιοχή για τους Σέρβους- Οι μάχες του Κοσσυφοπεδίου- Το Κόσοβο στο πλαίσιο της ενωμένης Γιουγκοσλαβίας- Πώς έφτασαν οι Αλβανοί να αποτελούν την πλειοψηφία του πληθυσμού του Κοσσυφοπεδίου;

28
sitaras_for_8_dec_2018_photo_3

¨Ένας από τους πρώτους Μεγαλοπαντοπώλες που χρησιμοποίησαν γυναίκες σαν ταμίες ήταν και ο Παντελής Θανόπουλος, της γνωστής και σήμερα μεγάλης αλυσίδας της περιοχής της Κηφισιάς, στις αρχές του 20ου αιώνα. Και επειδή βέβαια εθεωρείτο πρότυπο επιτυχημένου επιχειρηματία δεν άργησαν σταδιακά και άλλοι συνάδελφοί του να τον ακολουθήσουν.

1
illyrian_dadanian_skutari

Σύντομη ιστορία της Ιλλυρίας - Η ιλλυρική γλώσσα - Σχέσεις Ιλλυριών και Αλβανών - Η περίφημη «ιλλυρική» επιγραφή που αποδείχθηκε… ελληνική - Τα αρχαία ελληνικά φύλα στην Ήπειρο - Οι ανασκαφές των Αλβανών αρχαιολόγων στη Βόρειο Ήπειρο και τα αρχαιοελληνικά ευρήματά τους

68