Η Ελευθερία Καρναβά, πρώην παίκτρια του GNTM, έκανε μία εκκεντρική εμφάνιση καθώς αποφάσισε να βγει έξω για ποτό με τις πιτζάμες της. Και όχι απλά πήγε έτσι για ποτό αλλά έδωσε και συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή του ANT1.
Δεν θα μπορούσαμε βέβαια να μην σχολιάσουμε και τη νέα αλλαγή που έκανε στα μαλλιά της αφού δεν έχει καμία σχέση με την εικόνα που είχε όσο ήταν στο GNTM. Λέτε η εμφάνιση με πιτζάμες να γίνει μόδα;
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους