Τρυφερές αγκαλίτσες και φιλάκια για Ελένη και Ματέο!
Ντυμένη ανοιξιάτικα η ξανθιά παρουσιάστρια ήταν διαρκώς στην αγκαλιά του Ματέο... Οι δυο τους πέρασαν το τριήμερο της Πρωτομαγιάς…
«Αγκαλίτσες και φιλάκια… και χαρούλες και λόγια γλυκά…», λέει ένα παλιό τραγουδάκι, του οποίου οι στίχοι φαίνεται να ταιριάζουν γάντι στην Ελένη και τον αγαπημένο τους Ματέο, οι οποίοι πέρασαν το τριήμερο της Πρωτομαγιάς… μέσα στη γλύκα!
Όσο για το πού έπιασαν οι δυο τους το Μάη; Στην Άνδρο, όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει. Ντυμένη ανοιξιάτικα η ξανθιά παρουσιάστρια ήταν διαρκώς στην αγκαλιά του Ματέο, με το φωτογραφικό φακό του “Ciao” να απαθανατίζει τις τρυφερές τους αγκαλίτσες!
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.