Στον αγαπημένο της προορισμό, την Άνδρο, βρέθηκε το τριήμερο της Πρωτομαγιάς η Ελένη Μενεγάκη παρέα φυσικά με τον αγαπημένο...
Στον αγαπημένο της προορισμό, την Άνδρο, βρέθηκε το τριήμερο της Πρωτομαγιάς η Ελένη Μενεγάκη παρέα φυσικά με τον αγαπημένο της Ματέο. Κι αν στις πασχαλινές της διακοπές είχε μαζί της τα τρία της παιδιά, αυτή τη φορά η ξανθιά παρουσιάστρια ταξίδεψε μαζί με τον αγαπημένο της αδερφό, Θοδωρή.
Η Ελένη, σύμφωνα με το περιοδικό “OK” έφτασε στο λιμάνι της Ραφήνας λίγο πριν τις πεντέμισι το απόγευμα της περασμένης Παρασκευής, καθισμένη στις πίσω θέσεις του μαύρου τζιπ που οδηγούσε ο προσωπικός της σοφέρ, ενώ στη θέση του συνοδηγού ήταν ο αδελφός της.
Ντυμένη casual, με μπεζ βερμούδα, ροζ σαγιονάρες και ροζ τσάντα, λίγο πριν επιβιβαστεί στο πλοίο, κατέβηκε από το αυτοκίνητο και συνομίλησε με τους άντρες του Λιμενικού.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.