Παρασκευή σήμερα και το «Style Me Up»με τη Μαρία Μπακοδήμουυποδέχτηκε μία ακόμα γυναίκα που θέλησε να αλλάξει το στιλ της και να δει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού της.
Η Ελένη ανέβηκε στον διάδρομο αποφασισμένη να τραβήξει την προσοχή των experts φορώντας ένα πουκάμισο που αγόρασε στο Λονδίνο πριν από τριάντα χρόνια. Και τα κατάφερε μια χαρά. Ο Γιάννης Λάσκος αποδέχτηκε την πρόκληση και ανέλαβε να της δώσει ένα πιο σύγχρονο και νεανικό look.
Η Ελένη «μεταμορφώθηκε» και όταν αντίκρισε την ανανεωμένη εικόνα της στον καθρέπτη, έδειξε εντυπωσιασμένη και πολύ χαρούμενη. Ένας αέρας ανανέωσης «φύσηξε» και σήμερα στο πλατό του «Style Me Up»!