Επιστήμονες ανακάλυψαν αλλόκοτο «ξάδερφο» του Τυραννόσαυρου στη Χιλή

«Είναι ένα αλλόκοτο και συναρπαστικό είδος που συνδυάζει χαρακτηριστικά από πολλές ομάδες. Αν δεν είχα δει συναρμολογημένο το δείγμα, δεν θα πίστευα ότι τα οστά προέρχονται από το ίδιο ζώο», είπε ένας από τους επιστήμονες.

Επιστήμονες ανακάλυψαν αλλόκοτο «ξάδερφο» του Τυραννόσαυρου στη Χιλή
Ένα νέο είδος δεινοσαύρου ανακαλύφθηκε πρόσφατα από επιστήμονες στη Νότια Αμερική, ο οποίος ζούσε στην περιοχή όπου σήμερα βρίσκεται η Χιλή και ανήκε στην ομάδα των θηριόποδων.

Τα θηριόποδα είναι σίγουρα η πιο τρομακτική κατηγορία δεινοσαύρων, καθώς περιλάμβανε είδη όπως ο Τυραννόσαυρος και ο Βελοσιράπτορας, δύο από τα πιο άγρια σαρκοφάγα που περπάτησαν ποτέ στον πλανήτη. Τα μέλη αυτής της «οικογένειας» ήταν συνήθως μεγαλόσωμοι δεινόσαυροι με τεράστιες σιαγόνες οι οποίοι κυνηγούσαν τα θηράματά τους μέχρι θανάτου.

Ωστόσο, η νέα αυτή προσθήκη στην ομάδα των θηριόποδων είναι αρκετά διαφορετική. Με βάση τα οστά του που βρέθηκαν στη Χιλή και μελετήθηκαν από μία ομάδα ντόπιων επιστημόνων, ο Chilesaurus diegosuarezi (όπως ονομάστηκε προς τιμή του γιου του ανθρώπου που τον ανακάλυψε) ήταν φυτοφάγος και συνδύαζε χαρακτηριστικά από διάφορες άλλες ομάδες δεινοσαύρων, όπως τα σαυροποδόμορφα.

Η πιο λογική εξήγηση για αυτόν τον παράξενο vegeterian ξάδερφο του Τυραννόσαυρου είναι ότι ξεκίνησε από σαρκοφάγο για να εξελιχθεί σε φυτοφάγο είδος, όπως συνέβη πριν χιλιάδες χρόνια και με το πάντα.