Μετά από μήνες αναμονής, η Apple ανακοίνωσε επίσημα πως το μεγάλο event, στο οποίο μεταξύ άλλων θα παρουσιαστεί το ολοκαίνουριο iPhone 7, θα πραγματοποιηθεί την επόμενη Τετάρτη στις 7 Σεπτεμβρίου.
Η πολυαναμενόμενη εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο «Bill Graham Auditorium» στο Σαν Φρανσίσκο, στις 10 το πρωί (τοπική ώρα).
Κλείσιμο
Η Apple, μάλιστα, έστειλε τις επίσημες προσκλήσεις στα ΜΜΕ, στην οποία απεικονίζονται πολύχρωμα φώτα σε μαύρο φόντο, με το λιτό μήνυμα «Θα σας δούμε την 7η». Αν λάβουμε υπ' όψιν ότι η Apple συνηθίζει να στέλνει κρυφά μηνύματα στις προσκλήσεις της, τότε η συγκεκριμένη κάνει αρκετά σαφή σύνδεση με το πολυαναμενόμενο, νέο μοντέλο των iPhone.
Τους τελευταίους μήνες έχουν κυκλοφορήσει πολλές φήμες σχετικά με τη μορφή του νέου τηλεφώνου με επικρατέστερες εκείνες που το θέλουν να είναι αδιάβροχο, να έχει καταργηθεί η θύρα των ακουστικών και να φορτίζεται ασύρματα. Ακόμα, έντονη φημολογία θέλει τη χωρητικότητα του iPhone 7 να ξεκινά από τα 32GB, καταργώντας τα 16GB.
Επιπλέον το home button του iPhone θα είναι «touch sensitive», πληροφορία που σημαίνει πως ο χρήστης δεν θα χρειάζεται να πατάει το κουμπί, παρά μόνο να το αγγίζει.
Όσον αφορά τα χρώματα του νέου κινητού τηλεφώνου της Apple, οι φήμες υποστηρίζουν πως θα λανσαριστεί και το μπλε χρώμα, μαζί με το μαύρο, το ασημί, το χρυσό και το ροζ.
Μια ακόμα καινοτομία του νέου μοντέλου φαίνεται πως θα είναι η διπλή κάμερα που θα κυκλοφορεί μόνο στην έκδοση του Plus. Οι δύο αισθητήρες της κάμερας θα κάνουν λήψη ταυτόχρονα αλλά με διαφορετικό τρόπο, καθώς η μία θα κάνει zoom και θα διαθέτει διαφορετικό φωτισμό. Η νέα διπλή κάμερα αναμένεται να βελτιώσει και τη λήψη φωτογραφιών σε συνθήκες χαμηλής φωτεινότητας.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.