Η online παραγγελία (ξανα)αλλαζει

Η online παραγγελία (ξανα)αλλαζει

Το μήνυμα ειναι ξεκάθαρο: “Πρέπει να βρισκόμαστε εκει που βρίσκονται οι πελάτες μας” λένε τα brands.

Η online παραγγελία (ξανα)αλλαζει
Οι τεχνολογικές εξελίξεις δεν σταματούν. Οι Γιγαντες τις τεχνολογίας Facebook, google και η Apple ανακοίνωσαν μια σειρά αλλαγών που αλλάζουν τους τρόπους που ο πελάτης αλληλεπιδρά με το brand και τον τρόπο που διεπει αυτην την διαδραστικότητα.

Το μήνυμα ειναι ξεκάθαρο: “Πρέπει να βρισκόμαστε εκει που βρίσκονται οι πελάτες μας” λένε τα brands. Και η αλήθεια ειναι ότι οι πελάτες τους βρίσκονται στους messengers πλεόν και δεν αρέσκονται στο να χρησιμοποιούν ή πόσο μάλλον να κατεβάζουν καινούργια apps.Οι χρήστες ξέκαθαρα έχουν κάνει τις επιλογές τους αναφορικά με την χρήση του κινητού τους (ή της ταμπλέτα τους): Με συντρηπτικό ποσοστο όλες οι μελετες καταλήγουν πως το είδος εφαρμογών που “κέρδισε” τους κατόχους κινητών και που όλοι πλέον εχουν εγκατεστημένες ειναι οι Messengers πχ. Whatsapp, FB Messenger, Slack ή iMessage.

Κλείσιμο
Κατ’ επέκταση η εισαγωγή νέων χρηστών που θα ήθελαν να κατεβάζουν πλέον τις εφαρμογές των brands γινεται μια πολύ δύσκολη αλλα και ταυτόχρονα ακριβη υπόθεση για αυτους. Αν αναλογιστούμε δε, ότι ο αποθηκευτικός χώρος (λέγε με μνήμη) στα κινητά μας ειναι περιορισμένος και ολοι προσπαθουν να εξοικονομήσουν οσα megabytes μπορούν για να αποθηκευσουν λίγες περισσοτερες φωτογραφίες, λίγα περισσότερα αρχεία ή μουσικά κομμάτια, καταλαβαίνουμε γιατι οι χρήστες φωνάζουν: “Οχι άλλες εφαρμογές”

Η τεχνολογία λοιπόν αφουγκραζόμενη τα μηνύματα των χρηστών αλλά και της αγοράς, έθεσε τις βάσεις για το επόμενο μεγάλο κύμα με το ονομα Bots. Βγαίνει απο το Robots  αλλά θα το ακούσετε με το εξελληνισμένο όνομα: botακι ή μποτάκια ή μποτς.

Δεν ειναι τιποτα άλλο παρα η δυνατότητα να μιλήσουμε με τα brands μέσα απο τους messenger μας. Σαν να μιλάμε στους φίλους μας. Απλά τους προσθέτουμε σαν επαφη και μπορούμε πλέον να κάνουμε μια σειρά απο ενέργειες που κανονικά θα χρειαζόνταν να κάνουμε μέσα από τις διαφορές εφαρμογές. Πχ. Να παραγγείλουμε ταξί, να παραγγείλουμε φαί, να διαβάσουμε τα σημαντικά νέα της ημέρας και πάρα πολλά άλλα.

Ενας από τους πρωτοπόρους στον χώρο ειναι ο Νικος Ιωάνου του Delivery.gr ο οποίος υλοποίησε και ενσωμάτωσε την συγκεκριμένη τεχνολογία και την εβγαλε στην κυκλοφορία για το κοινο εδώ και 2 εβδομάδες

“Τι καλύτερο απο το να μπορώ να παραγγείλω μέσα από ένα διαλογο όπως θα έκανα και στο τηλεφωνο. Ολη την μέρα είτε ειμαστε σπίτι είτε στο γραφείο ειμαστε μπροστά από έναν messenger”. Αυτο πλέον ειναι το απολυτο εργαλείο μας. Ολα γίνονται μεσα απο κει. Απο κει μιλάμε με τους φίλους μας, από κει στελνουμε φωτογραφίες, απο κει ειναι λογικό να παραγγέλνουμε όταν πεινάμε. Στο Delivery.gr για πολύ καιρό παρακολουθησαμε πολλές εταιρίες και είδαμε τι γινοταν την ώρα που πλησιάζε του φαγητού. Απο το απλο “τι θα φάμε σημερα” μέχρι το “ποιος θα παραγγέιλει” συνειδητοποιήσαμε ότι μπορούσαμε να προσφέρουμε πολλά προς αυτην την κατευθυνση. Προς την κατευθυνση της ευκολίας και αυτοματοποιησης” Αυτο και κάναμε. Και θα κάνουμε ακομα περισσότερα. Μας ειπε ο Νικος Ιωάννου, διευθυνων συμβουλος του Delivery.gr

Σκεφτείτε εναν διαλογο του στυλ:
• Πειναω
• Τι θες να φας?
• Σουβλάκι?
• Που εισαι να σου προτεινω τις επιλογές σου?
• Εκει [share location]
• Να οι επιλογές σου να διαλεξεις.
• Παραγγελια
• Τέλος
• Καλη όρεξη 


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης