PROTOTHEMA

Πολιτική

Καθώς εξελέγη βουλευτής

Πόθεν έσχες Κουτσούμπα: Εισοδήματα 70.979 - Κατέθεσε τη βουλευτική αποζημίωση στο ταμείο του ΚΚΕ

Πόθεν έσχες Κουτσούμπα: Εισοδήματα 70.979 - Κατέθεσε τη βουλευτική αποζημίωση στο ταμείο του ΚΚΕ

Διαθέτει τρεις τραπεζικούς λογαριασμούς ύψους 11.639 ευρώ και δυο διαμερίσματα, το ένα στην Λιβαδειά και το άλλο στη Λαμία στο οποίο κατέχει την ψιλη κυριότητα

Για το έτος χρήσης 2015 στο πόθεν έσχες του ο ΓΓ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας δήλωσε εισοδήματα από μισθούς 70.979 ευρώ. Ο ίδιος δηλώνει ότι η βουλευτική αποζημίωση που έλαβε κατά το έτος 2015 έχει κατατεθεί στο Ταμείο της Κεντρικής Επιτροπής του Κ.Κ.Ε. σύμφωνα με το καταστατικό του κόμματος. Η σύζυγος του δήλωσε εισοδήματα 19.314 ευρώ.


Ο Δημήτρης Κουτσούμπας διαθέτει τρεις τραπεζικούς λογαριασμούς ύψους 11.639 ευρώ και δυο τραπεζικούς λογαριασμούς διατηρεί η σύζυγος του ύψους 8.546 ευρώ. Ο Δημήτρης Κουτσούμπας διαθέτει δυο διαμερίσματα, το ένα στην Λιβαδειά και το άλλο στη Λαμία στο οποίο κατέχει την ψιλη κυριότητα. 

 
Διαβάστε εδώ το πόθεν έσχες του Δημήτρη Κουτσούμπα

Τι δήλωσε 2015-2014
Ο γ.γ. του ΚΚΕ για το έτος χρήσης 2013, δηλαδή προτού εκλεγεί βουλευτής, δήλωσε μισθό 17.129 ευρώ, ενώ η σύζυγός του 17.752 ευρώ. Για το έτος χρήσης 2014 δήλωσε  εισοδήματα από μισθούς 12.861 ευρώ και η σύζυγός του 18.668 ευρώ. Ο Δημήτρης Κουτσούμπας διέθετε ένα διαμέρισμα 105 τ.μ. και η σύζυγός του ένα διαμέρισμα 120 τ.μ.. Δεν διέθετε καθόλου μετοχές αλλά δύο κοινούς λογαριασμούς με τη μητέρα του ύψους 4.916 ευρώ και ακόμη δύο με τη σύζυγό του ύψους 12.106 ευρώ. Ο ίδιος δεν είχε στην κατοχή του κανένα όχημα.

Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Καποιοι εδω μέσα07/12/201720:22

.... να πάρετε τα χάπια σας! Σας χαλάει που τα δίνει στο κόμμα έ; Αν εβγαζε οσα ο δικός σας ο κούλης πάλι οι ίδιοι θα κράζατε! Οπότε πάρτε τα χάπια σας και αποφασίστε(ς)

Απάντηση
Τζιμης07/12/201716:04

Γιατι δεν τα τρωει λουκουμια η λακερδα τον μισθο του , σαν αυτα που τους ταιζε η ασφαλεια και να του μεινει και η εμπειρια χαχαχαχαχα μα να πεταει τα λεφτα του στον αποπατο του περισου , δεν εχει φιλοτιμο ντροπη , εδώ ελληνες πεινανε και πεταει τα λεφτα στα αφοδεύματα του κάθε σταλιν , δεν εχω κατι με την ξεφτιλισμενη του ιδεολογια αλλωστε ιδια μουτρα είναι και ο ισμος , ειτε είναι φασισμος , ειτε ο χριστιανισμος , ειτε ο οθωμανισμός και ολοι τρελενονται για το κοκκινο χρωμα , αλλα να μην λυπάται 2 -3 φτωχες ψυχούλες και να πεταει τα λεφτα τους στον αποπατο , φιλοτιμο μηδεν , σκληρος επιχειρηματιας εγινε ο κουτσομποτετοιος

Απάντηση
Ικ07/12/201715:41

Ξεφτίλα ! Το κόμμα του λαού! Μοίρασε τα στους φτωχούς Έλληνες ! Ποιο κόμμα ρε!

Απάντηση