PROTOTHEMA

People

Επιλογή Κατηγορίας

Σύμφωνα με την Nielsen

Τηλεθέαση: Σάρωσε με 37,7% το MasterChef, τι έκανε ο Παπαδόπουλος;

Τηλεθέαση: Σάρωσε με 37,7% το MasterChef, τι έκανε ο  Παπαδόπουλος;

Στο γενικό σύνολο «Το στην υγειά μας» κέρδισε σταδιακά ακόμα και 15 μονάδες περισσότερες μετά το τέλος του Master Chef

Σάρωσε τα νούμερα τηλεθέασης το Master Chef και έτσι το παιχνίδι μαγειρικής αποτελεί πλέον το ισχυρό χαρτί του σταθμού. Κόντραρε στα ίσα στις γενικές μετρήσεις το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» που παραδοσιακά επιλέγουν οι τηλεθεατές και «έκλεψε» τους τηλεθεατές στο δυναμικό κοινό, ρίχνοντας την ψυχαγωγική εκπομπή σε μονοψήφια.


Συγκεκριμένα στο δυναμικό κοινό το Master Chef συγκέντρωσε το 32,1% των τηλεθεατών, αγγίζοντας σε τέταρτο ακόμα και το 37,7%. Την ίδια ώρα ο ΣΚΑΙ κυμαινόταν κάτω από το 10%, ενώ ο Σπύρος Παπαδόπουλος είδε τα ποσοστά του σχεδόν να διπλασιάζονται μόνο μετά το τέλος του διαγωνισμού μαγειρικής. Παρ’ όλ’ αυτά και εκεί τα πράγματα δεν ήταν εύκολα, αφού η ταινία Έβδομος Γιος που ήταν σε πρώτη προβολή κατάφερε να κρατήσει υψηλά ποσοστά στο STAR.
Στο γενικό σύνολο η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου κέρδισε σταδιακά ακόμα και 15 μονάδες περισσότερες μετά το τέλος του Master Chef.

Αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης:


ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ – 26,1%
MASTERCHEF 2 – 20,9%
ΕΒΔΟΜΟΣ ΓΙΟΣ – 15%
CELEBRITY ROUK ZOUK – 8,9%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ – 12,3%
MASTERCHEF 2 – 32,1%
ΕΒΔΟΜΟΣ ΓΙΟΣ – 22,6%
CELEBRITY ROUK ZOUK – 10,4%
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Σοφια Ορθη29/01/201809:08

Φερτε πισω τον Λουκακο

Απάντηση
Μάρθα28/01/201817:14

Χαίρομαι που δεν ανήκω πλέον στο δυναμικό κοινό, και προτιμώ τις ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΕΣ του Άκη Πάνου, από τα τηγάνια και τις σάλτσες.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία