Ο Λ. Χαμιλτον αποκλειστικά στο Car+Speed

Ο Λ. Χαμιλτον αποκλειστικά στο Car+Speed

Ο Χάμιλτον μοιράζεται αποκλειστικά με τους αναγνώστες του «C+S» τις σκέψεις του για την αγωνιστική σεζόν που πέρασε και η οποία που ξεκίνησε άσχημα, καθώς η ΜΡ4/24 δεν ήταν ανταγωνιστική και ο ίδιος βρέθηκε στη δίνη ενός παγκόσμιου σκανδάλου μετά το ψέμα που είπε στους αγωνοδίκες στην Αυστραλία.

«Ξέρω ότι πολλοί πιστεύουν πως έχασα έδαφος φέτος, επειδή δεν κατάφερα να υπερασπιστώ τον τίτλο μου. Ωστόσο, εγώ πιστεύω ότι το 2009 ήταν μια ανεπανάληπτη χρονιά. Είχαμε ένα πολύ δύσκολο ξεκ

Ο Λ. Χαμιλτον αποκλειστικά στο Car+Speed

Ο Χάμιλτον μοιράζεται αποκλειστικά με τους αναγνώστες του «C+S» τις σκέψεις του για την αγωνιστική σεζόν που πέρασε και η οποία που ξεκίνησε άσχημα, καθώς η ΜΡ4/24 δεν ήταν ανταγωνιστική και ο ίδιος βρέθηκε στη δίνη ενός παγκόσμιου σκανδάλου μετά το ψέμα που είπε στους αγωνοδίκες στην Αυστραλία.

«Ξέρω ότι πολλοί πιστεύουν πως έχασα έδαφος φέτος, επειδή δεν κατάφερα να υπερασπιστώ τον τίτλο μου. Ωστόσο, εγώ πιστεύω ότι το 2009 ήταν μια ανεπανάληπτη χρονιά. Είχαμε ένα πολύ δύσκολο ξεκίνημα, αλλά δεν θα άλλαζα αυτές τις πολύ άσχημες εμπειρίες με τίποτα στον κόσμο. Υπήρξαν καθοριστικές για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα μου».

Ο Χάμιλτον πιστεύει ότι τα γεγονότα της Αυστραλίας και η δημόσια διαπόμπευση που ακολούθησε στη Μαλαισία τού έδωσαν την ευκαιρία να αποστασιοποιηθεί:
«Εκανα ένα βήμα πίσω και μπόρεσα να συνειδητοποιήσω πόσο τυχερός είμαι που πληρώνομαι για να οδηγώ γρήγορα αυτοκίνητα σε εξωτικές τοποθεσίες σε όλο τον πλανήτη».

Ο 24χρονος Βρετανός βρίσκει θετικά στοιχεία ακόμη και στην υστέρηση της ομάδας, ειδικά στο πρώτο κομμάτι της σεζόν:
«Το ότι δεν ήμασταν στην κορυφή είχε ως αποτέλεσμα να έχω στη διάθεσή μου περισσότερο χρόνο. Ετσι, μπόρεσα να περάσω λίγο χρόνο με τα παιδιά των υπαλλήλων της Vodafone στο Λονδίνο πριν από το Βρετανικό GP, συμμετείχα στο Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων στο Μιλάνο και πήρα μέρος σε έναν αγώνα κρίκετ στην Αυστραλία, τον οποίο οργάνωσε η Red Dust. Οσες φορές βρέθηκα στη Γρανάδα, πήγα σε μια θεία μου που έχει μεγαλώσει σε καλύβα, την οποία αργότερα μοιραζόταν με τους 4 γιους της. Τα παιδιά εκεί πάνε σχολείο χωρίς να έχουν παπούτσια να φορέσουν, αλλά είναι ευτυχισμένα. Βλέποντας τέτοιες εικόνες, συνειδητοποιείς πόσο τυχερός έχεις σταθεί στη ζωή σου».

Ο Χάμιλτον είναι περήφανος που κατόρθωσε να μεταφέρει θετική ενέργεια στην ομάδα. Επιπλέον, το μονοθέσιο παρουσίασε σημαντική βελτίωση στα τέλη Ιουνίου στο Γερμανικό GP:
«Θυμάμαι ότι μόλις το δοκίμασα για πρώτη φορά δεν μπορούσα να σταματήσω να ουρλιάζω στον ασύρματο από ενθουσιασμό για τη βελτίωση. Ηταν έξοχο. Η καλύτερη στιγμή για μένα ήταν στο Σίλβερστον. Οι Βρετανοί οπαδοί ήταν σπουδαίοι μαζί μου, παρότι δεν είχε ακόμη ανέβει η απόδοσή μας. Δεν μπορώ να βρω λόγια να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου σε αυτούς».

Οι δύσκολες στιγμές…
Οσον αφορά στις κακές στιγμές, ο Χάμιλτον είναι απόλυτος:
«Σίγουρα ήταν τα γεγονότα στην Αυστραλία και τη Μαλαισία. Με σημάδεψαν. Μία ακόμα άσχημη στιγμή ήταν όταν πήρα τηλέφωνο τα αφεντικά πριν από το ξεκίνημα της χρονιάς και τους είπα ότι το μονοθέσιο ήταν χάλια. Τόνισα ότι θα χρειαστεί να φτιάξουμε καινούριο για να κερδίσουμε ξανά. Εμαθα, όμως, πόσο σημαντικό είναι να έχεις την ίδια σωστή προσέγγιση είτε βρίσκεσαι στην κορυφή είτε στον πάτο. Ολες αυτές οι δυσκολίες με βοήθησαν να καταλάβω πολύ σημαντικά πράγματα. Βρήκα τη δύναμη να εμπνεύσω την ομάδα και να τους πιέσω με τον τρόπο μου να φτιάξουν το μονοθέσιο για να επιστρέψουμε στις νίκες. Ετσι δεθήκαμε περισσότερο».

Οντας Βρετανός, ο Χάμιλτον δεν μπορεί να παραβλέψει τον θρίαμβο των συμπατριωτών του στο αθλητισμό φέτος:
«Μετά τον δικό μας περυσινό θρίαμβο ακολούθησε άλλη μία υπέροχη χρονιά για τη Βρετανία. Εκτός από τον τίτλο για τον Μπάτον και τη Brawn, είδαμε τους συμπατριώτες μας Αντι Μάρεϊ (τένις), Τομ Ντέιλι (καταδύσεις) και Ελι Σίμοντς (έφηβη πρωταθλήτρια κολύμβησης) να θριαμβεύουν. Η μεγάλη μου ελπίδα για το 2010 είναι να επιστρέψω στην κορυφή και η κόντρα μας με τον Τζένσον να κάνει περήφανους τους Βρετανούς».

Ο νεαρός πρωταθλητής μετράει αντίστροφα τις μέρες (116) μέχρι τον επόμενο αγώνα στο Μπαχρέιν (14/3):
«Εχω δει το νέο μας μονοθέσιο, ξέρω ακριβώς τι φτιάχνουν και μοιάζει να είναι στον σωστό δρόμο. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η νέα σεζόν για να δώσω και πάλι μάχη για τον τίτλο».

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης