PROTOTHEMA

Car + Speed

Αποστολή στην Ιταλία

Οδηγούμε τα νέα Honda Civic 1.6 i-DTEC & Jazz 1.5 i-VTEC

Οδηγούμε τα νέα Honda Civic 1.6 i-DTEC & Jazz 1.5 i-VTEC

Η Honda μας αποκαλύπτει στη Ρώμη, δύο νέες εκδόσεις των Civic και Jazz, εμπλουτίζοντας τη γκάμα τους τόσο με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 lt, για το πρώτο, όσο και με ένα νέο μηχανικό σύνολο βενζίνης 1,5 lt για το δεύτερο.

Βρισκόμαστε στην Αιώνια Πόλη, όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε δύο νέες “φρέσκιες” εκδόσεις των Honda Civic και Jazz. Σε ότι αφορά το μικρομεσαίο μοντέλο, οι τεχνικοί της ιαπωνικής φίρμας τοποθέτησαν μία ανανεωμένη εκδοχή του πετρελαιοκινητήρα i-DTEC των 1,6 lt, ο οποίος χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα ψεκασμού καυσίμου με πριν, περιλαμβάνει ένα μικρών διαστάσεων και υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστή, σύστημα EGR (Exhaust Gas Recirculation), που λειτουργεί σε υψηλή και χαμηλή πίεση για μείωση των εκπομπών NOx, εισαγωγή υψηλής ροής και κυλινδροκεφαλή υψηλού στροβιλισμού.


2018 Civic i-DTEC Diesel

Η απόδοση του αναβαθμισμένου συνόλου παραμένει στους 120 PS, ενώ το μεγάλο του πλεονέκτημα, ως είθισται είναι η εκμετάλλευση της μέγιστης τιμής ροπής (30,6 kgm) στις χαμηλές στροφές περιστροφής. Οι παραπάνω βελτιώσεις του κινητήρα και του συστήματος εξαγωγής έδωσαν και έναν πιο «οικολογικό» χαρακτήρα στο ιαπωνικό μοντέλο, κάτι που μεταφράζεται σε εργοστασιακή μέση κατανάλωση 3,5 lt/100 km και εκπομπές CO2 93 g/km. Επίσης, ο νέος 1.6 i-DTEC κινητήρας είναι ένας από τους πρώτους που δοκιμάζονται επίσημα μέσω της διαδικασίας Real Driving Emission (RDE) για τον έλεγχο των εκπομπών NOx και σωματιδίων.

Jazz 1-chariatis-640

 Σε ότι αφορά το Jazz, κάτω από το καπό συναντάμε για πρώτη φορά τον κινητήρα 1.5 i-VTEC, που ήδη εφοδιάζει το HR-V, απόδοσης 130 ίππων και 15,8 kgm ροπής, που καταφέρνει να προσφέρει επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (5,9 lt/100 km). Στην εξωτερική του εμφάνιση, η νέρα έκδοση Dynamic πατάει στη νέα σχεδιαστική γλώσσα της οικογένειας Honda. Διαθέτει νέους προβολείς και μάσκα «Solid Wing Face», ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας έχει πιο δυναμικές γραμμές γύρω από τους αεραγωγούς. 

Στο εσωτερικό, οι χώροι του κάνουν μεγαλύτερα αυτοκίνητα να ντρέπονται, με τους πίσω επιβάτες να μπορούν άνετα να ταξιδεύουν σταυροπόδι. Πίσω τους τα 354 lt αρκούν για αποσκευές όλης της παρέας, ενώ με πλήρη αναδίπλωση καθισμάτων, μέσω του μηχανισμού Magic Seats, απελευθερώνουν έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης 1.314 lt. Και τα δύο μοντέλα αναμένονται στη χώρα μας τους επόμενους 3-4 μήνες. Περισσότερα επί ελληνικού εδάφους.
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Ελληνας Βενεζουελας09/02/201812:16

μονο βενζινα ρε με μολις 0,01 $ το λιτρο εχω το εργαλειο μου που σε καθε γκαζια κανει σαν 5 λιτρο τερας ,οποιος παιρνει ντιζελ και ηλεκτρικο ειναι κοροιδο και προβατο

Απάντηση
Άρχισε ήδη07/02/201811:57

Παιδιά, ξέρετε τι θα ντυθεί ο τοκογλύφος Geοrge τώρα τις απόκριες; Πήρε στολή Muskαρά και κάνει βόλτες στην αυλή του ιδρύματος!

Απάντηση
Ιταλοτσολιάς με Αlfasud07/02/201813:51

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Απάντηση
Τέλειο!!!....07/02/201813:12

Κλαίω!.....Muskαρά!!!!

Απάντηση
MAC07/02/201811:13

Αφού μπορείτε και παρουσιάζετε συνεχώς , μετά τον πόλεμο που κάνετε στην στην πετρελαιοκίνηση , αυτοκίνητα με πετρελαιοκίνηση , μπράβο σας!!!!!!

Απάντηση
George07/02/201810:17

Βίαιη επιστροφή στα γήινα.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία